دلگرم
امروز: سه شنبه, ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ برابر با ۰۸ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۱۹ مارس ۲۰۲۴ میلادی
عدم مشاهده خون در شب زفاف
163
زمان مطالعه: 9 دقیقه
نکاتی درباره اولین رابطه جنسی + پرسش و پاسخ به سوالات شما کاربران عزیز دلگرم در ارتباط با نزدیکی در اولین شب زفاف - با ما همراه باشید.

علت خون نیامدن از بکارت در رابطه چیست؟

از دست دادن پرده بکارت چه حسی دارد؟

در خصوص پرده بکارت نظرات مختلفی وجود دارد . بعضی معتقد هستند از دست دادن بکارت هنگامی است که یک زن با یک مرد ارتباط دخولی برقرار کند. ولی واقعیت این است زمانیکه حرف از بکارت به بین می‌اید باید اقسام دیگر روابط جنسی را هم در نظر بگیرید.خیلی از دختران نگران اتفاقی هستند که موقع از دست دادن بکارتشان رخ میدهد .درصورتی که در زندگی خود هنوز رابطه جنسی را تجربه نکرده اید یعنی باکره هستید. به خواندن این مقاله از دلگرم ادامه دهید تا اطلاعاتی که می خواهید را به دست آورید.


هنگامی که پرده بکارت تان را از دست می دهید چه اتفاقی می افتد؟

اکثر دختران تا رسیدن به سن 17 سالگی روابط جنسی را تجربه نمی کنند. بسیاری از آنها با وجودی که در این سن ازدواج میکنند ولی چون اصلاً اگاهی ای در خصوص زمانیکه بکارتشان را از دست بدهند ندارند از داشتن رابطه جنسی با همسرشان پرهیز میکنند .مهم ترین نکته برای زنان این است که بدانند صرفا زمانی پرده بکارت شان را از دست می دهند که پرده ظریف hymen که داخل واژن قرار گرفته در زمان روابط دخولی از بین برود یا به اصطلاح پاره شود.در زمان نخستین رابطه جنسی پرده بکارت کشیده شده ،باز میشود و چه بسا امکان دارد سبب ایجاد دردی مختصر و اندکی خون ریزی شود. بعضی زنان باید با انگشت بکارت خود را بصورت کامل بردارندپرده بکارت زمانیکه پاره شود دیگر به هیچ وجه رشد نخواهد کرد یا مجدد به هم جوش نخواهد خورد و ترمیم نمی شود.

در بعضی موارد پرده شما در زمان رابطه جنسی پاره نمی شود مگر اینکه دخول عمقی انجام شود.از سوی دیگر زنان معمولاً متوجه درد روابط دخولی نمی شوند مگر اینکه میزان روان کننده ترشح شده در واژن کم باشد. درصورتی که حین رابطه جنسی درد دارید بهتر است با پزشکتان مشورت کنید علت مشکلتان را پیدا کندنکته مهمی که مسلماً باید در نظر داشته باشید این است که چه بسا با وجود پرده بکارت بدون رابطه دخولی، یا در نخستین رابطه جنسی و حین از بین رفتن بکارت احتمال حاملگی وجود دارد .مایع منی یا مایعی که قبل از انزال از بدن مردان بیرون می آید درصورتی که در روی واژن یا داخل واژن بریزد امکان دارد منجر به حاملگی شود. بدین ترتیب بهتر است برای پیش‌گیری از حاملگی ناخواسته و همچنین عفونت از قرص های هورمونی یا کاندوم استفاده نمایید.

علت نداشتن خونریزی در اولین رابطه چیه؟

چه دخترانی در اولین رابطه جنسی خونریزی ندارند

چرا بعضی زنان در اولین ارتباط جنسی خونریزی ندارند و برخی دارند؟

عدم مشاهده خون در شب زفاف یا اولین رابطه جنسی آیا طبیعی است؟

برخی دختران بطور مادرزاد فاقد بکارت هستند از طرف دیگر معمولا بکارت از نوع حلقوی ارتجاعی با خونریزی همراه نیست پرده ای که به اندازه کافی انعطاف پذیر و قابل ارتجاع کشسانی است و به هنگام ورود آلت تناسلی مرد، پاره نمی شود یا به طور جزئی پاره می شود.ولی بطور کلی بکارت حلقوی ارتجاعی یا اتساعی درهنگام دخول خونریزی ندارد ولی حتما درهنگام معاینه اثر دخول ونزدیکی معلوم میشود.گذشته از فقدان مادرزادی پرده بکارت در بعضی زنان، در صورتیکه زن در هنگام رابطه، آرام و بدون تنش بوده ، زمان کافی برای عشق ورزی داشته باشد، با طرف مقابل خود احساس راحتی کند و دهانه واژنش به اندازه کافی مرطوب باشد، آلت تناسلی مرد به نرمی وارد واژن او می شود و به این ترتیب در اولین ارتباط خونریزی نخواهد داشت و یا بسیار مختصر در حد خونابه یا لک خواهد بود.

اما اگر زن مضطرب باشد یا بترسد و پاهایش را جمع کند و عضلات واژن را منقبض کند ، دهانه واژن تنگ خواهد شد و هنگام دخول خونریزی و درد بیشتری خواهد داشت. از آنجائیکه در نظر مردم پرده بکارت، پرده ای بسیار سفت و محکم است که تنها با فشار پاره می شود، برخی مردها در هنگام رابطه فشار زیادی به دهانه واژن آورده و موجب پارگی دهانه واژن، درد و خونریزی می شوند.در صورتیکه، اگر زن هنگام رابطه آمادگی کافی داشته و به دور از احساس اضطراب باشد هیچ نیازی به فشار از جانب مرد نیست.چون پرده بکارت یک پوسته نازک است که فقط کافیست در چند ناحیه چاک بخورد .

در نتیجه : عدم مشاهده خون هنگام برداشتن بکارت به منزله سابقه رابطه جنسی در آن فرد نمی باشد

نکات قابل توجه در مورد پرده بکارت

رشته های عصبی در پرده کم هستند و به همین دلیل در صورت آرامش جسمی و روانی، پارگی آن معمولا بدون درد است. مختصر دردی که در اولین دخول ایجاد میشود مربوط به اعضای دیگر از جمله واژن است.عمل دخول و پاره شدن پرده بهتر است در زمانی که بدن آرام است و هیچ اضطراب و خستگی وجود ندارد انجام شود. بنابراین نزدیکی در اولین شب ازدواج و پس از مراسم طولانی عروسی توصیه نمی شود.زنان بهتر است قبل از نزدیکی، نه به منظور گرفتن گواهی سلامت پرده بکارت بلکه به دلیل آگاهی از نوع پرده به پزشک متخصص زنان مراجعه کرده و توضیحات لازم را درخواست کنند. زیرا در موارد نادری که پرده از نوع ضخیم است، احتیاج به عمل جراحی دارد.در صورت احساس تنگی در دهانه واژن، بهتر است از کرم و ژلهای تسهیل کننده یا اسپری بی حس کننده استفاده کرد. ضمن اینکه تحریک زن وخروج ترشحات از دهانه واژن موجب روان شدن دهانه واژن و سهولت ارتباط جنسی می شود.گاهی پرده بکارت با یک یا دو بار نزدیکی کاملا پاره نمی شود وهر دفعه قسمتی از آن پاره شده و کمی خونریزی می کند. یعنی در تمام نزدیکی های اولیه ، مقداری خونریزی یا لک دیده می شود. در این موارد فرد در 5-6 بار نزدیکی اول ش لک می بیند.

خونریزی بعد از رابطه زناشویی را جدی بگیرید!

چطور میتوان درد اولین رابطه جنسی را کاهش داد؟

بسیاری از زنان در خصوص اینکه موقع پاره شدن پرده بکارت حقیقتا چه اتفای می افتد و قرار است در زمان رابطه جنسی و پس از آن چه قدر درد بکشند نگرانی داشته و پرسش های زیادی برایشان بوجود می‌اید.در نخستین رابطه جنسی امکان دارد اندکی درد حس کنید ولی درصورتی که زمان کافی برای پیش نوازی صرف کنید و به میزان کافی روان کننده از واژنتان ترشح شود و عمل دخول به آرامی و با صبر و حوصله انجام شود، حینن ورود درد کمتری حس خواهید کرد و احتمالا هم دردی حس نکنید. درصورتی که برای رابطه جنسی ترس داشته باشید سبب میشود درد بیشتری حس کنید بدین ترتیب لازم است ارامش خود را حفظ کرده و ترس تان از اتفاقی که قرار است بیوفتد را کنار بگذارید تا دردی حین رابطه جنسی حس نکنید. درصورتی که استرس داشته باشید به میزان کافی روان کننده در واژن ترشح نشده که خود منجر به دخول دردناک خواهد شد.

راهکار های زیادی برای کم تر شدن درد نخستین رابطه جنسی وجود دارد.

نکته هایی که برای اولین رابطه جنسی باید در نظر داشته باشید.

نخستین رابطه جنسی امکان دارد آن قدر که خیال می کنید لذتبخش نباشد.

احیانا ذهنتان به اندکی درگیر چیز های گوناگون خواهد شد که توجه تان از رابطه جنسی دور شده و در نتیجه اندکی درد حس خواهید نمود. از نخستین تجربه جنسی خود توقع زیادی نداشته باشید علی الخصوص درصورتی که اولین تجربه شریک زندگیتان هم باشد.تجربه ای که در نخستین رابطه جنسی دارید قرار نیست در زندگی جنسی تان ادامه داشته باشد.با کسب تجربیات بیش تر در رابطه های بعدی میتوانید احساسات بهتری را حین سکس تجربه کرده و رابطه ای شورانگیز ، لذتبخش و به یادماندنی داشته باشید.

آماده تجربه های تازه باشید.

حتی امکان دارد در زمان اولین رابطه جنسی به ارگاسم نرسیدزنان معمولاً در اولین رابطه جنسی خود ارگاسم را تجربه نمی کنند مگر اینکه حقیقتا خیلی خوش اقبال باشند بدین ترتیب انتظار تجربه اوج لذت جنسی در نخستین رابطه اندکی زیاده خواهی است.

همیشه قبل از آغاز رابطه جنسی یک مکان بدون استرس را انتخاب کنید.

درصورتی که دائم مضطرب آگاه شدن سایرین از کاری که انجام می دهید باشید هیچ گاه از رابطه جنسی لذت نخواهید برد. شایسته ترین کار این است که روابط را در مکانی امن و در ارامش انجام دهید تا اعصاب شما ارام گرفته و روابط جنسی برایتان لذتبخش تر باشد.

احساس گناه نکنید.

بسیاری از دختران جوان بخاطر از دست دادن بکارت احساس گناه میکنند ولی باید بدانید که این مسئله یک روند کاملاً طبیعی از تغییرات رو به جلو زندگی شماست و بجای احساس گناه تلاش کنید از اینکه وارد مرحله جدیدی از زندگی شده اید و میتوانید حس های خدادای جدیدی را تجربه کنید، لذت ببرید و نیازی نیست که از داشتن این رابطه جنسی خجالت بکشید.

برای هر اتفاق عجیب و غریبی آماده باشید.

هنگامی که زن و شوهر هر دو کم تجربه هستند احتمال اینکه اتفاق عجیبی حین رابطه بیوفتد، وجود دارد . اصلاً چیزی نباید شما را سرخورده کند.درصورتی که اتفاق عجیبی حین روابط پیش آمد مانند خارج شدن گاز یا شنیدن حرفی از شوهرتان که خوشتان نیاید، جدّی نگرفته و از آن بگذرید باید بدانید این رویدادها کاملاً طبیعی بوده و تمامی زوجین آنها را تجربه میکنند .

با ناراحتی پس از دست دادن پرده بکارت کنار بیایید.

در حالی که راهکار های زیادی برای کم تر شدن درد نخستین رابطه جنسی موجود است ولی امکان دارد پس از آن دچار ناراحتی شوید. خبر خوب این است که برای مقابله با درد و خون ریزی پس از نخستین نزدیکی میتوانید از مسکن های بدون نسخه استفاده کنید.درصورتی که سنتان کم تر از 19 سال است از استفاده آسپرین پرهیز کنید. در صورتی که خون ریزی داشتید بهتر است تا چند روز از پد بهداشتی استفاده کنید. صرفا در صورتی که پس از رابطه درد شدیدی داشتید باید به پزشک مراجعه کنید.



این مطلب چقدر مفید بود ؟
4.3 از 5 (163 رای)  

۱۰ دیدگاه

شما هم می توانید نظرات خود را ثبت کنید

A | ۲ سال پیش
همه این مطالب درست اما من در اولین رابطم خونریزی نداشتم اما درد و سوزش شدیدی داشتم پردمم نه ارتجاعیه نه حلقوی کامل پوشونده بود واژنم رو اما خوب یکم شباهت به حلقوی داره ولی خون نیومد چرا؟؟
19
63
Ss | ۳ سال پیش
سلام من در اولین رابطه جنسیم خون ندیدم ولی احساس درد و سوزش داشتم ، ایا من پرده داشتم یا بطور مادر زاد پرده نداشتم ؟!ممنون میشم اگه جواب بدید
27
93
پاسخ ها:
ساغر | ۲ سال پیش
از پردم خون نیومد چرا؟؟ 😭😭
18
67
آذر | ۲ سال پیش
چرا از پردم خون نیومد🥺🥺
7
54
Hasti | ۴ سال پیش
سلام دختری مجرد هستم.ازقبل میدونستم ارتجاعی هستم اماچیزی درموردش نمیدونستم.نامزد کردم بدون اینکه به پزشک مراجعه کنم نزدیکی داشتم بدون هیچ درد و خون ریزی،والان همسرم فکرمیکنه باکره نبودم.۱سال و‌چندماه ازاین ماجرا میگذره،الان به پزشک مراجعه کنم ایا تشخیص ارتجاعی بودن رو میده؟
19
86
مهلا | ۴ سال پیش
سلام می خواستم بدونم ایا در ازمایش خون یا ادرار مشخص میشه که پرده بکارت دارم یا نه،؟؟؟
20
22
پاسخ ها:
سهیلا | ۴ سال پیش
مگه قند و کلستروله که تو خون و ادرار مشخص بشه
1
47
نازی | ۵ سال پیش
من چندماه اقدام کردم برابارداری الن 9روزعقب افتادم تست دادم مثبت بودولی آزمایش خون دادم منفی بودالان هم عادت شدم لطفا راهنمایم کنید
8
9
محمودبیضایی | ۵ سال پیش
سلام وقتی پرده بکارت دختر پاره میشه خون میاد دیگه کاری به رابطه اولی آخری نداره، اولین رابطه پاره میشه،من هنوز نشنیدم، پرده بکارت بعد از یک ماه یا چند رابطه پاره بشه،
52
18
پاسخ ها:
بی نام | ۵ سال پیش
جناب لطف کنید نظرات گهر بارتون رو برای خودتون نگه دارید. موضوع خونریزی در اولین ارتباط یه نظریه اشتباهه... درمورد خیلی از خانوم ها صادق نیست.... همونطور که تو مقاله هم اشاره شده بعضی خانوم ها به طور مادرزاد پرده ندارند حتی ورزش های خاصی باعث از بین رفتن بکارت میشه... و در بیشتر موارد اگه نزدیکی و پیش نوازی انجام بشه حتی درد خاصی رو هم تجربه نمیکنن.... درضمن هستن زوج هایی که سنگین وزن هستن و تا مدت نمیتونن رابطه کاملی رو داشته باشن.... و با مراجعه به پزشک پرده
ی خانوم برداشته میشه
7
82

hits