دلگرم
امروز: جمعه, ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۸ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۹ مارس ۲۰۲۴ میلادی
برخی از خوشبو ترین عطر های زنانه و مردانه را بشناسید
117
زمان مطالعه: 7 دقیقه
برخی از خوشبو ترین عطر های زنانه و مردانه را بشناسید

خوب در مورد بهترین عطر های دنیا چه میدانید قیمت آنها سازنده اش و یا چه رایحه ای دارند و مناسب چه مکان ها و زمان های هستند اگر چیزی نمیدانید با ما همراه شوید تا با بهترین و خوشبو ترین مارک های عطر های دنیا آشنا شوید .به بررسی رایحه مارک های معروف عطر در دنیا خواهیم پرداخت مانند : ورساچی ، شنل ، جورجیو ،جوپ ، آزارو و ...

سی کی وان : ماندگاری بالا

خوشبو ترین عطر های زنانه و مردانه را بشناسید

اول از همه بریم سراغ عطری که زن و مرد ندارد و جنسیت ندارد مناسب برای استفاده مردان و زنان است . این عطر رایحه ای شبیه ترش لیمو یا آنانس دارد که بعد کمی به بوی رز و زنبق و بنفشه می رسد.

کریستین دیور / صلح و دوستی

خوشبو ترین عطر های زنانه و مردانه را بشناسید

این عطر یکی از بهترین گزینه ها برای افراد با سلیفه است و برای محیط های گرم و دوستان بسیار مناسب است ، قیمت بالایی دارد .عطری بسیار آرام بخش و لیف است که به صورت مردانه فارنهایت و زنانه میس دیورچری وجود دارد.

بیشتر بخوانید :

10 عطر خنک جذاب مردانه از نظر خانمها - ماندگارترین و خوشبوترین ادکلن های خنک مردانه

با این چند عطر خنک و ملایم به استقبال بهار بروید

10 عطر و ادکلن برتر و پرفروش زنانه لانکوم (Lancome)

یکی از عطر مردانه کریستین دیور به نام "فارنهایت" که دارای رایحه بین بوی چوب و گلو مشک است .در برخورد اول ممکن است بو نفت و یا حتی خیار بدهند نگران نباشید این مربوط به رایحه اولیه عطر هست به سریعا از بین می رود. تقریبا به جز تابستان در تمامی فصول می توان از این عطر استفاده کرد با این عطر به فردی کلاسیک و با جذابت خاص و شیک تبدیل خواهید شد.

میس دیورچری

خوشبو ترین عطر های زنانه و مردانه را بشناسید

میس دیورچری یکی از بهترین عطر های این مارک است . مخصوص استفاده در شب شب است خانم هایی که از این عطر استفاده میکنند در شب عطر های میوهای و میلایم را برای شب میگذارند ولی قیمت بالایی دارد.

کنزو / برای احساس قدرت کردن

خوشبو ترین عطر های زنانه و مردانه را بشناسید

این عطر مال آقای کنزو تاکادا است که دارای عطر های زنانه و مردانه است به جز مدل از این عطر به نام جنگلی که بدون جنسیت است.

"کنزوایر" مدل مردانه این مارک است مخصوص تیپ هنری ولی در این حال روحی قوی و مردانه دارد. بوی با ترکیب کهربایی و گل ها تشکیل داده است مناسب هر سن و سالی و در هر فصل یکی از بهترین عطر های مردانه به شمار می آید.

خوشبو ترین عطر های زنانه و مردانه را بشناسید

این مدل زنامه از گل های آفتابگردان و یاسمن به همراه شکوفه های گیلاس ژاپنی و برگ های چای چینی . مشک و وانیل تشکیل شده است که مخصوص افراد خجالتی است در این حال باوقار و سنگین طرح بطری بسیاری زیبای مانند رایحه خو.د عطر دارد.

آزارو : تقابل سنت و مدرنیته

خوشبو ترین عطر های زنانه و مردانه را بشناسید


این بو در سال های ۱۹۷۸ به وجود آمد . این عطر را مانند یه پارتی در نظر بگیرید شلوغ و پر از سر و صدا یا از این عطر به شدت خوشتان خواهد آمد یا ازش متنفر خواهید شد . وسطی ندارد.

خوشبو ترین عطر های زنانه و مردانه را بشناسید

"ایلیکسر" نوع جدید مردانه این مارک است مانند مدل قدمیمی تر خود بی ریا اما در این حال حس میوه ای و شیرینی هم دراد.رایحه خنکی نیز دارد. مناسب افرادی که با گذشته خود در آیند زندگی می کنند .

"آزارو دیو" این مدل زنانه از این مارک به جز شکل عجیب و غریب اش که شبیه لب هاست البته به صورت نصفه ازش بگذریم تغییر رایحه اش هم جالب است . اول بو تر و تازیگی میوه هاست که کمی میگذرد بوی شکلاتی می شود یه ده دقیقه اس هم که باززبگذرد رایحه پودری اس شما را سر مست میکنند.

جورجیو : اتوکشیده

خوشبو ترین عطر های زنانه و مردانه را بشناسید

ساخته جورجیون آرمانی یک طرح به نام مد ایتالیایی است که موفقیتش را به خاطره تولد بیش ازط ۴۵ رایحه عطر است .

" جورجیو آرمانی آکوا " خوراک مردانی است با شخصیت بالا با کلاس و به اصطلاح اتو کشیده با رایحه بسیار قوی که شما را جذاب و پر قدرت نشان میدهد.

زنانه: اگر بوی «جورجیو آرمانی آدی جیو» به مشامتان بخورد، یکهو و بی هوا، به گربه های ولو شده در آفتاب حسودی تان می شود. بویش خاطرات تابستانی آدم را می کشد بیرون. یک عطر خنک مردانه جوری لطیف و مهربان و در عین حال آزاد.

شنل : برای رسمی ها


شنل، ادکلن معروف خانم شنل بود؛ همان طراح مد مشهور. برای خودش کلاسی دارد در دنیای باکلاس ها.

خوشبو ترین عطر های زنانه و مردانه را بشناسید

زنانه: اهل فن معتقدند «کوکو شنل» برای خانم های جاافتاده تر است اما از ما می شنوید هرجا دست تان بهش رسید حتما استعمال کنید. می توانید توی خیابان راه بروید و مطمئن باشید همه آدم باکلاس ها گول می خورند و فکر می کنند شما هم از خودشانید. عمرا اگر فکر کنند مسن اید. اگر خیلی نگران حرف مردمید که «دختر بوی ترشیدگی اش درآمده» می توانید از «مادمازل شنل» استفاده کنید.

دخترانه تر از کوکو است. اگر وسع تان نمی رسد که بخریدش و ضمنا قرار است خواستگار مایه داری در خانه را بزند، لباس موردنظر آن شب را پوشیده و به یک عطرفروشی بروید و فقط آن را روی لباستان امتحان کنید. بویش این قدر می ماند که خواستگار بیاید و برود و فکر کند شما آدم باکلاسی هستید.

خوشبو ترین عطر های زنانه و مردانه را بشناسید

مردانه: «شنل الور» نیمه رسمی و رسمی است و مناسب برای بالای بیست و پنج سال. درست زمانی که وقت زن گرفتن تان شده! خوب است برای دفاع پیشگیرانه از حمله بانویی که به خواستگاری اش رفته اید استعمال کنید. آن وقت او که رفته به اندازه یک «پیس» آن هم در عطرفروشی «مادمازل شنل» زده. فکر می کند این عطر دائمی شماست. سنگینی و گیرایی اش هم کار خودش را می کند. رایحه ای گرم و شیرین و اسپایسی و چوبی دارد!

ورساچی : برای موجودات پیچیده

ایرانی ها سیاهش را بیشتر دوست دارند. این ادکلن ایتالیایی از ماگنولیا با رایحه کمی تلخ و شیرین طراحی شده و برای افراد مشکل پسند است!

خوشبو ترین عطر های زنانه و مردانه را بشناسید

مردانه: ورساچی آبی تولید ۲۰۰۶ است. مخلوطی از اقاقیا و سدر و ترخون و مشک. برخلاف «ورساچی من» که بوی توتون می دهد، این یکی بوی زنده و تازه ای دارد. مجبور هم نیستید هر شب به مادرتان توضیح دهید که بویی که می دهید بوی عطرتان است. نه بوی قلیانی که یواشکی کشیده اید.

خوشبو ترین عطر های زنانه و مردانه را بشناسید

زنانه: «ورسوس ورساچی» یک جور پیچیده ای است. همچین کمی آدم را گیج می کند و کرم آدم را برای کشفش زیاد. احتمالا برای اینکه تولید ۲۰۱۰ است و می خواهند کلا ذهن آدم ها درگیر چیزهای الکی باشد. رایحه اش خنک، ملایم و شیرین است. بویش ترکیبی از میوه و گل هاست .

جوپ :برای پیر، جوان و بقیه


این دیوار برلین نه فقط جلوی ارتباط آدم ها، که جلوی انتشار عطرها را هم گرفته بوده انگار. عطر جوپ هم منتظر بود دیوار برلین بریزد تا «وولف گانگ» نامی (که ترجمه اسمش به فارسی، چیزی شبیه «گرگ علی» می شود!) آن را عرضه کند. این عطر آقای گانگ، رنگ و وارنگ است و ایرانی ها هم خوب مشتری اش هستند. سن هم نمی شناسد. ترکیبات پایه اش هم خوب مشتری اش هستند. سن هم نمی شناسد. ترکیبات پایه اش معمولا از شیره عسل و یاسمن و دارچین و دخانیات است و در نتیجه بوی شیرین و تلخی دارد.

خوشبو ترین عطر های زنانه و مردانه را بشناسید

مردانه:جوپ اسپلش برای آقایانی که نه با شکلات حال می کنند، نه با میوه نه آب نبات و نه هیچ چیز، و فقط با خودشان حال می کنند خوب است. با طراوت و خنک است و تهش بوی علف می دهد. جوانانه و غیررسمی است و مناسب روزهای تابستان.



این مطلب چقدر مفید بود ؟
4.4 از 5 (117 رای)  

۸ دیدگاه

شما هم می توانید نظرات خود را ثبت کنید

sama | ۶ سال پیش
با سلام. اگه دنبال یه ادکلن با ماندگاری بالا خوشبو و زنانه هستید حتما ایفوریا رو پیشنهاد میکنم. فوق العادس. یه بار استفاده کنید عاشقش میشین
0
0
حامد | ۸ سال پیش
سلام.یه ادکلن بهم معرفی کنید که مانگاریش بالا وخوشبوباشه.مرسی منتظرم
0
0
علی | ۹ سال پیش
سلام عطر لکسوس بهترین عطراست.
0
0
حسین | ۹ سال پیش
سلام الینا بهترین عطر که خودم هم میزنم ساپیل هست..ولی مردانه است
0
0
الینا | ۹ سال پیش
من یه ادکلن خوش بو میخوام که ماندگاریداشته باشه و قیمتشم مناسب باشه لطفا بگین چی بهتره برام
0
0
پاسخ ها:
SAEED | ۹ سال پیش
ادکلن زنانه(secret)عالیه.رنگ جعبه اش بنفش رنگه.قیمت حدودا 60 تومن
0
0
راز | ۹ سال پیش
سلام امیدوارم همیشه مثل 212 معرکه باشید ...........با سپاس فراوان ******raz******
0
0
یاس سفید | ۹ سال پیش
it is good!
0
0

hits