دلگرم
امروز: پنج شنبه, ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۷ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۸ مارس ۲۰۲۴ میلادی
بهترین رژ لب مات حجم دهنده جدید
22
زمان مطالعه: 8 دقیقه
مگر میتوان رژ لب ماتی را پیدا کرد که خاصیت حجم دهنده را نیز داشته باشد؟ آیا در انواع رژ لب مات جدید میتوان نمونه های حجم دهنده را به آسانی یافت؟ بهترین مارک رژ لب مات حجم دهنده کدام است؟

بهترین مارک‌های رژلب بدون سرب در بازار

به عنوان یک خانم حتما شما نیز طرفدار رژلب هستید. رژلب یکی از وسایل آرایشی محبوب در بین همه‌ی خانم‌ها به شمار می‌آید. اما آیا می‌دانید که بیشتر رژلب‌های موجود در بازار دارای سرب هستند؟ بله درست شنیده‌اید! حدود ۶۱ درصد از رژلب‌های موجود در بازار جهانی شامل سرب هستند.

سرب یک ماده سمی است که می‌تواند به پیوندهای عصبی آسیب بزند و حتی موجب بیماری‌هایی از جمله بیماری‌های مغزی و خونی نیز شود. خطر سرب را جدی بگیرید و از همین امروز استفاده از رژلب‌های سرب‌دار خود را متوقف کنید و به دنبال بهترین مارک رژلب بدون سرب در بازار باشید.برای آشنایی با بهترین مارک رژ لب و نحوه ی بزرگ کردن و حجم دادن به لب ها با دلگرم همراه باشید.

بهترین مارک رژ لب مات حجم دهنده کدام است؟

بهترین مارک رژ لب مات حجم دهنده کدام است؟

درست است که در هیچ کدام از بسته بندی‌های محصولات آرایشی صریحا به این قضیه که چقدر دارای سرب است اشاره‌ای نمی‌شود و ولی شما می‌توانید با خرید محصولات مشهور و بنام از سالم بودن آن‌ها اطمینان حاصل کنید. در ادامه تعدادی از مارک‌های جهانی رژلب‌ها را معرفی می‌کنیم که به هیچ عنوان در آن‌ها سرب استفاده نشده است. شما می‌توانید این مارک‌ها را از جاهای معتبر خریداری کنید و با خیال راحت و بدون هیچ نگرانی در طول روز از آن‌ها استفاده کنید.

این روزها طرفداران انواع رژ لب مات در بین خانمها بسیار زیادتر از قبل شده، به همین دلیل کمپانی های بزرگ آرایشی به تولید رژ لب های مات با خاصیت های مختلف اقدام نموده اند که یکی از آنها رژ لب مات حجم دهنده می باشد. رژ لب حجم دهنده که به تازگی وارد بازار شده، علاوه بر ماندگاری بالایی که از خود برجای میگذارد به لبها به طور طبیعی و نامحسوس حجم میدهد؛ چیزی که بسیاری از بانوان به دنبالش بودند، لبهایی طبیعی با رژ لب هایی طبیعی! رنگ بندی این دسته از رژ لبها در نوع خود خاص و تک می باشد، زیرا کمتر میتوانید نمونه رنگ انواع رژ لب مات با خاصیت حجم دهندگی را بیابید! شاید دلیل خاص بودن این سبک از رژ لب ها نیز همین باشد!

همچنین بخوانید:

طرز زدن رژ لب که باعث بزرگی لب میشود

مضرات وجود سرب در رژ لب

شیک ترین رنگ رژ لب مد شده برای بهار 2017(M.A.C)

میزان مصرف لوازم آرایشی در ایران

طبق آمار ارائه شده‌ی مراکز تحقیقات اروپایی، درمیان کشورهای مصرف‌کننده لوازم آرایشی، ایران رتبه هفتم جهان را به خود اختصاص داده است. این آمار نشان می‌دهد که میزان مصرف لوازم آرایشی در ایران بسیار بالا است و همه تولیدکنندگان لوازم آرایشی ایران را به عنوان یک بازار خوب برای ارائه محصولات خود می‌دانند.همین مصرف بالای لوازم آرایشی باعث شده است که میزان قاچاق محصولات آرایشی نیز بالاتر رود و جنس‌های نامرغوب و مضر در بازار زیاد باشد.پس در انتخاب لوازم آرایشی خود دقت کنید و اجناس معتبری بخرید که برای سلامتی و پوست شما مضر نباشند.

رژ لب

بهترین مارک رژلب

اکسیدهای آهن رنگ دانه‌های طبیعی هستند که در بیشتر وسایل آرایشی به ویژه در رژلب استفاده می‌شوند. اکسید آهن از معدن استخراج می‌شود. رنگ رژلب‌های بدون سرب از اکسیدهای آهنی تشکیل می‌شوند که خود آن‌ها از یک فرآیند اکسیداسیون کنترل عبور می‌کنند و این باعث می‌شود که هیچ آلودگی سربی در رنگ استفاده شده در این رژلب ها وجود نداشته باشد. در زیر تعدادی از بهترین مارک‌های جهانی که هیچ آلودگی سربی در آن‌ها دیده نمی‌شود معرفی می‌کنیم. برای اینکه بتوانید بدون هیچ عذاب وجدان و نگرانی از رژلب‌ها استفاده کنید سعی کنید فقط از همین رژلب‌های معتبر خریداری کنید.

معرفی بهترین مارک رژ لب

Gabriel Cosmetics

این مارک از رژلب طرفدارای بسیار زیادی دارد. این رژلب از روغن‌های جوجویا، آلوئه ورا و بیزابولول تشکیل شده است و دارای ماندگاری بالایی است و همیشه لب‌های شما را مرطوب و براق نگه می دارد. به علت روغن‌های طبیعی استفاده شده در آن این مارک از رژلب دارای خواص ضدالتهابی، آرام کننده پوست لب و ضدباکتریایی است و از ترک خوردگی و خشکی لب‌های شما محافظت می‌کند.

معرفی بهترین مارک رژ لب

ZuZu Luxe

این مارک از رژلب جزو مارک Gabriel Cosmetics به شمار می‌آید و مانند آن ۱۰۰% بدون سرب است و کاملا از مواد طبیعی تشکیل شده است. همیشه لب‌های شما را صاف و نرم نگه می‌دارد و رنگ آن به مدت طولانی روی لب‌های شما باقی می‌ماند. سایه‌های این مارک نیز طرفداران زیادی دارد.

ZuZu Luxe

معرفی بهترین مارک رژ لب

Mineral Fusion

این مارک نیز ۱۰۰% گیاهی است و روغن دانه‌های آفتابگردان، کرچک، کنجد، نارگیل و بسیاری از روغن‌های دیگر در آن بکاربرده شده است. تنوع رنگی بالایی دارد و همیشه لب‌های شما را نرم و صاف نگه می‌دارد. همینطور دارای ماندگای فوق العاده‌ای است.

معرفی بهترین رژلب های حجم دهنده بدون سرب + چگونه لب ها را حجم دهیم

یک رژلب مرطوب‌کننده عالی است که با روغن انار،کره درخت روغن قلم ترکیب شده و از رنگدانه‌های میوه‌ای برای رنگ آن استفاه شده است که برای نرمی و جوان‌سازی پوست لب شما فوق العاده است. دارای خاصیت آنتی اکسیدانی است و مواد تشکیل‌دهنده آن ویتامین‌های مورد نیاز لب را تامین می‌کند. این برند بدون هیچ اغراقی واقعا صددرصد خالص و بدون مواد شیمیایی و رنگ‌های مصنوعی و مواد نگهدارنده شیمیایی و یا هر سموم دیگر است و در حد فوق العاده از لب‌ها محافظت می‌کند.

lavera lipstick

lavera lipstick

lavera lipstick

این مارک رژ لب بسیار دوست داشتنی تولید کشور آلمان است. در کنار زیبا کردن لب‌های شما به فکر سلامتی‌تان نیز است و کاملا از مواد طبیعی تشکیل شده است. این رژلب برای مرطوب کردن ‌های شما بسیار مفید است. عموما مواد اولیه آن روغن‌های جوجویا، شیا، نارگیل، بادام و زیتون است که هر یک از آن‌ها خاصیت‌های فوق العاده‌ای را برای لب‌های شما به ارمغان می‌آورد. اضافه کردن گل خطمی و شکوفه آهک نرمی و تسکین‌دهندگی خاصی را به لب‌های شما خواهد داد. رنگ دانه‌های بکار رفته در آن نیز کاملا از مواد معدنی طبیعی تشکیل شده است.

با جستجو در فروشگاه های آرایشی می توانید حجم دهنده لب با کیفیت پیدا کنید . سعی کنید همیشه بهترین کیفیت و مرغوب ترین مارک را خریداری کنید.حجم دهنده لب به طور کلی دارای محرکی خفیف هستند که باعث می شود لب های شما گوشتی به نظر برسد ، اگر هنگام استفاده احساس خارش در ناحیه لب داشتید برایتان مضر است استفاده نکنید.

معرفی 3 حجم دهنده لب برتر با تاثیر فوق العاده

1- Just Plump

Just Plump

به نظر من اولین و بهترین انتخاب می باشد ، این محصول دارای بوی بسیار خوب. دارای اثر طولانی مدت و به مدت چند روزباعث حجیم ماندن لب ها می شود .حجم دادن لب از داخل به خارج انجام می شود که شما احساس کمی تورم در لب ها می کنید. (می تونید 2 دفعه پشت سر هم روی لب ها استفاده کنید تا کمی حجیم تر شوند)

2- LipFusion

2- LipFusion

حجم مناسبی به لب ها می دهد قیمت حدود 70$ می باشد ولی به نسبت تاثیری که دارد می ارزد.

3- Cushy lips

3- Cushy lips

اشکال این محصول در زمان کمی است که به لب های شما حجم می دهد . مجبورید هر چند دقیقه از آن استفاده کنید تا حجم لب ها تغییر نکند اما برجستگی قابل توجهی به لب ها می دهد.

مراقبت از لب

لب ها هم جزو مهمی از صورت شما می باشد ، برای نگه داشتن زیبایی نیاز به مراقبت دارند ، شبها قبل از خواب لب ها را چرب کنید.
پوست های مرده روی لب را با مسواک به راحتی می توانید از بین ببرید . هر شب قبل از خواب با مسواکی که از آن استفاده نمی کنید روی لب بکشید.

رنگ رژ لب

رنگ رژ لب باید بسیار جذاب باشد ، معمولا رنگ های روشن جذاب تر از رنگ های تیره به نظر می رسند.اگر رنگ رژ های تیره و روشن را باهم ترکیب کنید زیبایی خاصی به لب ها می دهد.



این مطلب چقدر مفید بود ؟
4.2 از 5 (22 رای)  

۱ دیدگاه

شما هم می توانید نظرات خود را ثبت کنید

Shadiiiiiii | ۳ سال پیش
رژ جامد ژرورا عالی
خیلی ماندگار و نرمه
قیمتش خیلیییی مناسبه
من از پیجش میخرم
0
0

hits