دلگرم
امروز: پنج شنبه, ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۷ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۸ مارس ۲۰۲۴ میلادی
رنگ کردن ابرو و نکات طلایی رنگ کردن ابرو
7
زمان مطالعه: 2 دقیقه
رنگ کردن ابرو و نکات طلایی رنگ کردن ابرو-رنگ کردن ابرو و رنگ ابرو و رنگ ابرو و مژه و رنگ مخصوص ابرو و آرایش ابروها و رنگهای تیره و مشکی و کرم پاک کننده آرایش ابروها و نکاتی مهم برای رنگ کردن ابرو

رنگ کردن ابرو و نکات طلایی رنگ کردن ابرو

رنگ کردن ابرو و نکات طلایی رنگ کردن ابرو

مواد مورد نیاز برای رنگ کردن ابروها رنگ مخصوص ابرو و برس رنگ است و بید یا ظرف شیشه‌ای کوچک که مواد را درونش مخلوط کنید و اکسیدان مخصوص ابرو که معمولا ۳ می‌باشد.

پنبه برای پاک کردن رنگ‌ها از روی ابرو و وازلین برای چرب کردن قسمت‌هایی که می‌خواهید رنگ نگیرند و همین طور کرم تمیز کننده آرایش که قبل از رنگ کردنبرای تمیز کردن لازم است.

رنگ کردن ابرو و نکات طلایی رنگ کردن ابرو

سعی کنید در دمای معمولی اتاق قرار بگیرید چون رنگ در جای سرد مدت بیشتری طول می‌کشد تا عمل کند.

1 - با کرم پاک کننده آرایش ابروها را تمیز کنید، با گوش پاک‌کن دورادور ابرو و محلی که نمی‌خواهید رنگ کنید را با وازلین بپوشانید.

2 - رنگ انتخابی را حدود ۱ سانتیمتر داخل بید شیشه‌ای بریزید و ۳ حدود قطره اکسیدان روی آن بچکانید، مواد را با برس خوب مخلوط کنید و از قسمت کلفت ابرو خیلی سریع و با دقت تمام بزنید. طوریکه همه ابرو ها با رنگ پوشانده شود.

3 - دقت کنید که این رنگ خیلی سریع می‌گیرد. معمولا برای رنگهای تیره و مشکی یک دقیقه کافیست. با پنبه مرطوب ابروها را تمیز کنید تا جایی‌که دیگر پنبه رنگ نگیرد.

4 - بیشتر از ۲-۳ دقیقه رنگ را نگه ندارید برای اینکه شما براحتی می‌توانید دوباره ابروها را تیره کنید ولی روشن کردن رنگ تیره بسیار سخت می‌باشد.



این مطلب چقدر مفید بود ؟
3.6 از 5 (7 رای)  

دیدگاه ها

اولین نفر برای ثبت دیدگاه باشید !


hits