دلگرم
امروز: جمعه, ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۸ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۹ مارس ۲۰۲۴ میلادی
مدل های میکاپ مخصوص کریسمس 2018
2
زمان مطالعه: 4 دقیقه
میکاپ کریسمس و نکاتی در این باره:به کریسمس نزدیک می شویم حتما شما هم میخواهید از مدل های آرایشی مخصوص کریسمس بیشتر بدانید و دوست دارید یک آرایش بی عیب و نقص داشته باشید اکنون مدلهای آرایشی مخصوص این روز را در بخش از دلگرم ببینید.

میکاپ کریسمس و نکاتی در این باره

به کریسمس نزدیک می شویم حتما شما هم میخواهید از مدل های آرایشی مخصوص کریسمس بیشتر بدانید و دوست دارید یک آرایش بی عیب و نقص داشته باشید اکنون مدلهای آرایشی مخصوص این روز را در بخش از دلگرم ببینید.

میکاپ کریسمس

آرایش صورت مخصوص کریسمس

با گفتن و شنیدن کریسمس نا خودآگاه به یاد بابا نوئل و درخت کاج می افتیم که روی درخت کاج تزییناتی بسیار زیبایی انجام شده است و در اولین روزهای زمستان است که بسیاری از انسانها این روز را مهمانی می روند اکنون ما می خواهیم برای کسانیکه به این مهمانی دعوت هستند نکات آرایشی را بیان کنیم که مناسب این روز است
در این مقاله به مدل های مختلف آرایشی پرداخته شده که برای تعطیلات و مهمانی های کریسمس بسیار مناسب است.

مژه ها

برای زیبایی بیشتر چشم های خود می توانید از مژه مصنوعی و یا اکستنشن مژه استفاده کنید تا بتوانید با استفاده از این مژه ها چشم های مسحورکننده ای داشته باشید.

آرایش دودی

برای به وجود آوردن ظاهری متفاوت یکی از بهترین آرایش ها، آرایش دودی چشم هاست. این آرایش که ریشه آسیایی دارد چشم ها را خیره کننده و زیبا می کند. برای این آرایش کافیست از رنگ های قهوه ای و کرم رنگ برای برجسته تر کردن زیبایی چشم های خود استفاده کنید. همچنین می توانید از رنگ خاکستری نیز در پلک بالایی زده و سایه تیره رنگ تری را در دنباله چشم ها و به سمت خارج آن ها بزنید. علاوه بر آن از مداد و یا خط چشم استفاده کرده و آرایش خود را تکمیل کنید.

لب های برجسته

رژ لب هایی به رنگ قرمز روشن، زرشکی، و یا حتی رنگ شرابی برای زمستان بسیار مناسب بوده و می توان در هر مناسبتی از آن ها استفاده کرد. همچنین می توانید برای نشان دادن جسارت خود در آرایش کردن از رنگ های نارنجی و شاتوتی هم استفاده کنید.

خط لب

فراموش نکنید که همیشه رژ لب مناسب به همراه خط لب مناسب آن است. پس اگر رژ زیبایی زدید ولی خط لب نداشتید بدون شک لب های شما جذابیت کافی خود را از دست داده و یک چیزی در صورت شما کم به نظر خواهد رسید. پس سعی کنید همراه رژ لب تان از خط لب هایی مناسب رنگ رژ خود و یا رنگ های مانند قهوه ای، زرشکی و یا حتی بنفش استفاده کرده و رژ لب مناسب این رنگ ها را هم بزنید تا لب های شما زیباتر و جذاب تر به نظر برسند.

خط چشم

برای مهمانی های رسمی و یا غیر رسمی چه در کریسمس و چه در هر مناسبت دیگری یکی از آرایش های ساده و در حین حال شیک کشیدن خط چشم روی چشم هاست. برای کشیدن خط چشم هم کافیست از رنگ های مشکی، قهوه ی و یا دودی آن استفاده کنید. خط چشم اهمیت زیادی دارد زیرا چشم ها را خوش حالت تر می کند.

گونه ها

برای زدن رژ گونه از رژ گونه استفاده کنید و با استفاده از آن در نقاط درست صورت چهره خود را لاغرتر و یا پرتر نشان داده و گونه های خود را بهتر به نمایش بگذارید.

صورت

برای این که پری بیش از اندازه صورت خود را گرفته و یا صورت خود را پرتر نشان دهید می توانید از زیر سازی و پنکک استفاده کنید.

موها

در فصل زمستان و در آستانه کریسمس موها نیاز به مراقبت بیشتری دارند و حتی زیباترین آرایش ها هم با موهای نامرتب و به هم ریخته زیبایی خود را از دست می دهند، پس سعی کنید که از موهای خود بهتر مراقبت کنید و درخشش آن ها را در همه حال حفظ کنید.

انتخاب رنگ مناسب

انتخاب رنگ بسیار مهم بوده و رنگ انتخابی آرایش روی چشم ها، پوست و لی ها می تواند چهره را کاملا متفاوت نشان دهد. اگر شما از آن دسته خانم هایی هستید که پوست روشن ی دارید می توانید از رنگ های روشن تر روی لب ها و گونه های خود استفاده کرده و اگر پوست سبزه و یا تیره تری دارید از رنگ های برنزه و متالیک بهره ببرید تا پوست و آرایشی بی نقص داشته باشید.

نکته مهم

همیشه به خاطر داشته باشید که برای درخشش بیشتر چشم ها روی آن ها از سایه براقی استفاده کرده و هیچ گاهاز سایه به رنگ چشمان تان روی پلک ها استفاده نکنید.

میکاپ کریسمس

آموزش میکاپ مخصوص کریسمس 2018


میکاپ کریسمس

کریسمس 2018

میکاپ کریسمس

آرایش کریسمسی


میکاپ کریسمس
میکاپ کریسمس
میکاپ کریسمس
میکاپ کریسمس
میکاپ کریسمس
میکاپ کریسمس
میکاپ کریسمس

منبع:دکتر سلام

مجله اینترنتی دلگرم

مرجان امینی



این مطلب چقدر مفید بود ؟
5.0 از 5 (2 رای)  

دیدگاه ها

اولین نفر برای ثبت دیدگاه باشید !


hits