دلگرم
امروز: جمعه, ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۸ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۹ مارس ۲۰۲۴ میلادی
آبرسانی کنید تا پوستتان شاداب بماند
2
زمان مطالعه: 6 دقیقه
آبرسانی کنید تا پوستتان شاداب بماند-شادابی پوست با آبرسانی-شادابی پوست

شادابی پوست با آبرسانی، را برای شما عزیزان و کاربران محترم مجله دلگرم قرار داده ایم , با مجله دلگرم همراه باشید.

شادابی پوست با آبرسانی

شادابی پوست با آبرسانی

پوستی که به هر دلیلی پس از مدتی حالت پژمردگی پیدا کرده و چهره را خسته و گرفته نشان می دهد قطعا دچار کمبود یکسری ویتامینها و به طور جدی فقدان آبرسانی و نداشتم استراحت کافی شده است.

پس اگر دوست دارید کم آبی پوست‌تان را برگردانيد به توصیه های امروز زيبايي با دقت بيشتري بیاندیشید. در برگزیدن بهترين آبرسان‌هاي پوست در فصل سرما، توصیه های پزشک متخصص پوست و داروساز را می خوانیم مطمئنا بسیار موثر خواهد بود

شادابی پوست با آبرسانی

هم ویتامینه کنید هم آبرسانی

براي اينكه پوست شما در زمان كاهش رطوبت مقاومت خوبي از خود در برابر ايجاد ترك و در نهايت چين و چروك‌ها نشان دهد، نياز است از منبعی غني تغذيه شده باشد.

مواد معدني اصلي و مفيد پوست از جمله كلسيم، منيزيم، ويتامين C، E و 5B مهم‌ترين منابع ترميم و رطوبت‌رساني پوست هستند که همه در محصولي به شكل سرم آبرسان با جذب سريع جمع شده است.

به گفته متخصص پوست بازار زيبايي اين كرم با تركيبات غني شده از مواد معدني و ويتامين‌هاي مختلف تا 24 ساعت پوست را رطوبت‌رسانی كرده، مانع كاهش رطوبت پوست شده و لطافت پوست را چندبرابر مي‌كند. لابراتوار تخصصي توليد محصولات لورال اين سرم را در دو نوع مخصوص پوست‌هاي حساس و خشك و سرم ويژه پوست‌هاي نرمال ارائه كرده است.

به علاوه خاصيت مرطوب‌كنندگي اين كرم به خاطر املاح و مواد معدني سرشار يك انرژي‌بخش كامل و واقعي محسوب مي‌شود و خستگي و افتادگي پوست را با هر بار مصرف به‌طور كامل از بين مي‌برد.

روش مصرف:

سرم آبرسان را روزها نيم‌ساعت قبل از استفاده از لوازم آرايشي و شب‌ها بعد از پاك كردن پوست استفاده كنيد.

پوست مرطوب می خواهید؟

التهاب‌هاي پوستي و بي‌رنگ يا قرمز شدن پوست مهم‌ترين نشانه‌هاي خشكي و به اصطلاح نبود آب زير پوست است. كمبود ويتامين و مصرف كم ميوه يا سبزيجات يا كمتر نوشيدن آب و آبميوه‌هاي تازه به‌سادگي شرايط پير شدن چهره و نرفتن آب زير پوست و كدر شدن ظاهرمان را فراهم مي‌كند.

کرم سلولار واتر استادرم هم از محصولات تاييد شده و محبوب ديگري است كه در ماه‌هاي سرد سال هواداران زیادی پیدا می‌کند. اين کرم تمام خاصيت‌هاي التيام‌بخش و انرژي‌دهنده پوست را يك‌جا در خود گنجانده است.

به علاوه اينكه متخصص پوست بازار زيبايي با اشاره به تركيب موثر اين محصول معتقد است اين محصول با حفاظت از DNA سلول‌هاي سطح پوست،S. O. D (آنتي‌اكسيدان) ضدراديكال‌هاي آزاد و پيشگيري از پيري پوست، آبرسان قابل دفاعي است.

به علاوه با وجود اين تركيبات شفافيت پوست حتمي و مقاومت آن در برابر محيط بيرون و آلودگي‌ها دوچندان می‌شود.

روش مصرف:

این محصول را روي پوست تميز دوبار در روز استفاده كنيد. از اين کرم به عنوان فيكساتور آرايش هم مي‌توانيد استفاده كنيد.

شادابی پوست با آبرسانی

با معجزه گياهان مرطوب شويد

يكي از مهم‌ترين دلايلي كه خط و خطوط سطح پوست ما را بيشتر و رد آن را عميق‌تر مي‌كند، كمبود رطوبت و آب پوست است. زماني كه پوست در اثر عوامل مختلف بيروني رطوبت و اسيدهاي چرب ضروري خود را از دست مي‌دهد،

شفافيت آن از بين رفته و چين و چروك به مرور بيشتر شده و جواني و شادابي به رويا تبديل مي‌شود. در بين محصولات فراوان ليراك آبرساني با عنوان كرم هيدراكرونو ديده مي‌شود كه با توزيع آب از سطح به عمق پوست و با داشتن عصاره گیاهی سلول‌هاي مرده را بازسازي و تغذيه مي‌كند.

اين كرم با عملكرد طبيعي شبيه سيستم آبرسان (پمپ هيدروليكي) قسمت‌هاي خشك و پوست پوست شده صورت شما را مرطوب كرده و در مدت كوتاهي صورت شما را شفاف و جوان خواهد كرد. به گفته متخصص بازار زيبايي كرم آبرسان ليراك به خاطر داشتن تركيباتي از دل طبيعت بدون كمترين آسيبي، انتظارات شما را از يك محصول موثر و گياهي برآورده مي‌كند.

روش مصرف:

اين كرم را شب‌ها پيش از خواب و روزها بعد از بيدار شدن به مقدار مناسب روي پوست تميز ماساژ دهيد.

يك آبرسان همه‌كاره

براي اينكه بتوانيد همه شرايط مساعد را براي تغذيه و در نهايت رطوبت پوست‌تان فراهم كنيد بايد سراغ محصولاتي برويد كه علاوه بر موثر بودن همه ويژگي‌هاي لازم را يك‌جا در خود جاي داده باشد.

به گفته مصرف‌كنندگان، محصول استي‌لادر مانند يك كمپلكس آبرسان و ترميم كننده عمل مي‌كند و با استفاده مداوم از آن شاهد كاهش چشمگير علائم پيري و چين و چروك‌هاي پوست خود و شفافيت و استحكام آن خواهيد بود.

با بررسي‌هاي انجام شده متخصصان بازار زيبايي این محصول داراي خاصيت آبرساني فوري است كه تا 90درصد عوامل آسيب‌رسان محيطي (راديكال‌هاي آزاد) را از بين مي‌برد و تركيبات موثر موجود در اين محصول به صورت چشمگيري رطوبت طبيعي پوست را حفظ و در نهايت عمق چروك‌ها را كاهش مي‌دهد.

اين كمپلكس قابل استفاده براي تمام سنين و انواع پوست‌هاست و در بين ديگر محصولات آبرسان تاثير چشمگير و سريع‌تري دارد. فراموش نكنيد اين محصول به نسبت قيمت بالا تاثيرگذاري بسيار بالايي هم براي‌تان به ارمغان مي‌آورد.

روش مصرف:

هر شب بعد از پاك‌سازي پوست پنج قطره از سرم را روي صورت خود ماساژ دهيد تا جذب شود.

رطوبت‌رساني با عصاره چاي سبز

حفظ رطوبت و آبرساني، قبل و بعد آرايش كردن خانم‌ها مهم‌ترين قسمت ماجراي زيبايي صورت و شادابي آن است. به گفته كارشناسان آرايشگري رطوبت هميشگي پوست پيش از آرايش، كمك زيادي به طبيعي جلوه كردن آرايش روي صورت شما مي‌كند. تغذيه‌كننده و آبرسان كلينيك فاقد اسانس و مناسب براي استفاده در زير آرايش است. اين آبرسان مقاومت پوست را در برابر آلودگي‌ها تا حد چشمگيري افزايش مي‌دهد.

با بررسي متخصصان بازار زيبايي اين كرم مناسب پوست‌هاي نرمال، مختلط و چرب و محصولي ايده‌آل براي پوست‌هاي حساس به‌ويژه در ماه‌هاي سرد و خشك سال است. به علاوه اين محصول با تركيب عصاره چاي سبز باعث افزايش گردش خون مويرگي شده و حاوی روغن و املاح مفيد معدني است كه باعث استحكام پوست مي‌شود بنابراين براي نتيجه‌گيري بهتر از اين كرم بهتر است چند ماه مصرف مداوم آن را امتحان كنيد.

روش مصرف:

اين كرم را روزي دوبار ترجيحا صبح و شب روي پوست تميز صورت و گردن خود ماساژ دهيد.

گردآوری: مجله اینترنتی دلگرم



این مطلب چقدر مفید بود ؟
5.0 از 5 (2 رای)  

دیدگاه ها

اولین نفر برای ثبت دیدگاه باشید !


hits