دلگرم
امروز: جمعه, ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۸ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۹ مارس ۲۰۲۴ میلادی
با روش های طبیعی حجم موهایتان را افزایش دهید
1
زمان مطالعه: 3 دقیقه
با روش های طبیعی حجم موهایتان را افزایش دهید-راههای افزایش حجم مو-داشتن موهای فوق‌العاده زیبا-افزایش حجم مو-روشهای افزایش حجم مو

راههای افزایش حجم مو ، را برای شما عزیزان و کاربران محترم مجله دلگرم قرار داده ایم , با مجله دلگرم همراه باشید.

راههای افزایش حجم مو

راههای افزایش حجم مو

داشتن موهای فوق‌العاده زیبا از طالع بلند است. زیرا کنترل ساختار موهای شما به دست ژن‌های شماست، کار چندانی از شما ساخته نیست، که البته مایه تاسف و افسردگی است، پس خوشا به حال خانم‌هایی که موهای پرپشت و زیبایی را به ارث برده‌اند. اگرچه ضخیم‌سازی تارهای مو در واقع غیرممکن است، اما متخصصان حقه‌هایی را به شما آموزش می‌دهند که شما را کمی به هدفتان نزدیک می‌کند.


در این مقاله ۵ راه طبیعی و فوق العاده برای افزایش حجم مو را بررسی می کنیم.


۱. شست و شو

نباید موهایتان را زود به زود بشویید. مواد شیمیایی درون شامپو و نرم کننده می تواند تاثیر منفی روی رشد مو و در نتیجه باعث کاهش حجم طبیعی آن شود.

همچنین انتخاب شامپو و نرم کننده ی ملایم در افزایش حجم مو تاثیر گذار است. مواد شیمیایی قوی در شامپو و نرم کننده ها برای رشد مو مضرند و موها را بی نشاط خواهند کرد.

۲. در هم پیچاندن

با درهم پیچاندن موها به کمک انگشت هایتان می توانید به حجم موهایتان اضافه کنید! اگر موهایتان را سشوار می کنید، با تاباندن وارونه ی موهایتان اینکار را انجام دهید.

همچنین می توانید مدل مویی انتخاب کنید که موهایتان را بهتر نمایش دهد. برای کسانی که حجم موهایشان نسبتا زیاد است، باز گذاشتن موها یا دم اسبی بستنشان ایده ی خوبی ست.

راههای افزایش حجم مو

۳. تمیز کردن

برای افزایش حجم موهایتان باید به بهداشت آن ها رسیدگی کنید! وقتی مکررا از شامپو و نرم کننده استفاده می کنید، بعضی پس مانده ها ممکن است روی پوست سرتان باقی بماند. از سرکه ی سیب برای از بین بردن پس مانده ها استفاده کنید. بهتر است که موهایتان را به چند بخش تقسیم کنید و هر بخش را جداگانه با سرکه سیب بشویید.

۴. بافتن مو

منظور از تاباندن مو استفاده از بیگودی یا فر مو نیست.می توانید با روشی طبیعی به موهایتان موج دهید.چند شاخه از موهایتان را ببافید و بگذارید یک شب بماند.روز بعد گیس ها را باز کنید و از موهای زیبایتان لذت ببرید! تاباندن انتهای موها باعث افزایش حجم موهایتان خواهد شد.

۵. آب

اگر موهایتان را با آب سخت بشویید ممکن است ریزش موها به مرور بدتر شود. بهتر است از شستن سرتان با آب سخت خودداری کنید. استفاده از ترکیبات طبیعی برای شستن موها هم ایده ی خوبی برای افزودن به حجمشان است. همچنین استفاده از تخم مرغ یا آبجو برای شست و شوی مو یا استفاده از آن‌ها بعنوان بعنوان نرم کننده نیز در افزایش حجم مو موثر است.

گردآوری: مجله اینترنتی دلگرم



این مطلب چقدر مفید بود ؟
5.0 از 5 (1 رای)  

دیدگاه ها

اولین نفر برای ثبت دیدگاه باشید !


hits