دلگرم
امروز: پنج شنبه, ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۷ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۸ مارس ۲۰۲۴ میلادی
چگونه کتانی اسنیکر را با لباس ست کنیم ؟

۵ روش فوق العاده برای ست کردن کفش اسنیکر با لباس

چگونه کتانی اسنیکر را با لباس ست کنیم ؟
11
زمان مطالعه: 4 دقیقه
می گویند زیبایی باید در نگاه بیننده باشد؛ اما هیچکس نمی داند که آگلی اسنیکر اولین بار در نگاه کدام بیننده زیبا به نظر آمد که به این سرعت مورد توجه اشخاص معروف قرار گرفت و در آخرین هفته های مد روی کت واک ها نیز ظاهر شد. با ما همراه شوید .

چگونه کتانی اسنیکر را با لباس ست کنیم ؟

می گویند زیبایی باید در نگاه بیننده باشد؛ اما هیچکس نمی داند که آگلی اسنیکر اولین بار در نگاه کدام بیننده زیبا به نظر آمد که به این سرعت مورد توجه اشخاص معروف قرار گرفت و در آخرین هفته های مد روی کت واک ها نیز ظاهر شد.

سال گذشته برند بالنسیاگا کتانی هایی را عرضه کرد که به عقیده بسیاری از طراحان مد، زشت ترین کتانی هایی بود که در سال های اخیر دیده بودند! چیزی بود که بسیاری از آنها امیدوار بودند مردم از آن بدشان بیاید و اهمیتی به آن ندهند. ا

ما برعکس شد و همه و به خصوص فشن بلاگرها، شروع به پوشیدن آگلی اسنیکر کردند و عکس های آن را هم در اینستاگرام شان پست کردند. اما بسیاری از افراد باز هم امید داشتند تا تب این کتانی ها زودگذر باشد؛ اما این امید هم واهی بود.

الآن که در سال ۲۰۱۸ هستیم، دیگر آگلی اسنیکر ها تبدیل به گل سرسبد عرصه ی مد شده اند؛ این کتانی ها یک آیتم جذاب برای بسیاری از مردم هستند و واقعاً هم متفاوت و خاص می باشند.

شاید یکی از دلایلی که این مدل کتانی بسیار مورد توجه قرار گرفته است این باشد که توانسته تمامی اصول کتانی های این چند وقت گذشته را زیر پا بگذارد و کاملاً منحصر به فرد و خاص و بدون توجه به ترندهای سال باشد.

ما در هر صورت اگر یک آگلی اسنیکر خریدید، سوالی که مطمئناً برایتان مطرح می شود این است که حال چطور باید آن را ست کرد؟ اگر یکی از مد دوستان و طرفداران ترندهای بادوام باشید حتماً می دانید که کتانی نقطه ی تمرکز استایل شما است.

کتانی را نمی خرید که استایل تان را تکمیل کند، بلکه این خود کتانی است که استایل تان را می سازد. پس در ادامه بیاموزید که چطور دیگر آیتم های استایل تان را با این کتانی ها ست کنید تا بهتر و بیشتر بدرخشید.

آگلی اسنیکر (کتانی های زشت) را چگونه ست کنیم ؟

۵ روش برای ست کردن کفش اسنیکر با لباس

 با پیراهن

با پیراهن:

اگر هنوز هم به خاطر ندارید که منظورمان از آگلی اسنیکر یا کتانی های زشت کدام است، باید به شما بگوییم که این کتانی ها تقریباً شبیه به کفش هایی ست که پدربزرگ تان در دهه ی ۱۹۸۰ می پوشیده است!

یکی از افراد معروف در دنیای مد، گفته است که اگر پول خرید یکی از این کتانی های برندهای معروف را ندارید می توانید کتانی های پدربزرگ تان را قرض بگیرید!

از آنجا که امروزه کتانی را با استایل های رسمی زیاد مشاهده می کنیم، این کتانی های زشت را هم می توانید با پیراهن زنانه یا دامن میدی یا کوتاه بپوشید.

divider

با شلوار کوتاه:

 با شلوار کوتاه

آگلی اسنیکر را می توان با شلوار پارچه ای یا شلوار جین هم پوشید. نکته حائز اهمیت این است که باید سعی کنید که شلوارتان تا بالای مچ پایتان باشد. بله! شلوارتان باید طوری به نظر برسد که انگار خیلی آن را بالا کشیده اید یا سایز مناسب تان نیست.

divider

با شلوار جذب:

 با شلوار جذب

اگر شلوار کوتاه را دوست ندارید می توانید با پوشیدن شلوار جینِ خیلی جذب با قد مورد نظر خودتان، طوری نشان دهید که انگار کفش ها بزرگ تر از اندازه واقعی شان هستند. این روش بسیار جذاب خواهد بود و کفش ها را بیشتر به نمایش خواهد گذاشت.

divider

با جوراب:

با جوراب

یک روش دیگر برای جلب توجه دیگران به کتانی هایتان، ست کردن جوراب با کفش تان است. پوشیدن جوراب های رنگی و طرح دار یا جوراب هایی با رنگ های جیغ، طرح های جالب و عجیب و غریب با آگلی اسنیکر استایل تان را بسیار خاص تر خواهد کرد.

divider

با لباس گشاد:

 با لباس گشاد

روش دیگر برای پوشیدن آگلی اسنیکر یا کتانی های زشت این است که حجیم بودن و همینطور خاص بودن کتانی ها را با پوشیدن لباس های گشاد و سایز بزرگ بیشتر جلوه دهید.

separator line



این مطلب چقدر مفید بود ؟
4.9 از 5 (11 رای)  

دیدگاه ها

اولین نفر برای ثبت دیدگاه باشید !


hits