دلگرم
امروز: پنج شنبه, ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۷ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۸ مارس ۲۰۲۴ میلادی
شخصیت شناسی، از روی کفش مورد علاقه شما
18
زمان مطالعه: 8 دقیقه
با استفاده از کفش مورد علاقه شما می‌توان به شخصیت شناسی شما پرداخت. هر فردی طرفدار یک مدل کفش است و هر کفشی نشان دهنده ویژگی شخصیتی فرد است. با ما در مجله دلگرم همراه شوید .

شخصیت شناسی، از روی کفش مورد علاقه شما

با توجه به خیلی از موارد می‌توان به شخصیت شناسی افراد پرداخت که یکی از آنها همان نوع پوشش افراد است. به عنوان مثال نوع کفش مورد علاقه افراد نشان دهنده شخصیت آنهاست.

شخصیت شناسی از روی کفش مورد علاقه افراد مثل بوت پاشنه بلند: این افراد مدیر خوبی هستند

بوت پاشنه بلند

طبق تحقیقات انجام شده توسط روانشناسان کسانی که کفش مورد علاقه آنها بوت پاشنه بلند است این افراد از نظر شخصیت شناسی دوست دارند بر دیگران تسلط داشته باشند و آنها را کنترل کنند.

این افراد به خوبی می‌توانند بهترین تصمیم را در موقعیت های حساس بگیرند. خانم هایی که کفش مورد علاقه آنها بوت پاشنه بلند است افرادی بسیار مستقل هستند. سرعت عمل بالایی در انجام کارهایشان دارند.

این افراد به خوبی از پس کارهایشان بر می‌آیند و نیاز به کمک کسی ندارند. به خاطر این ویژگی خوبی که دارند حس امنیت را به اطرافیانشان منتقل می‌کنند.

این افراد از نظر شخصیت شناسی دوست دارند که همیشه توجه همه افراد به آنها جلب شود. این افراد دوست دارند همیشه و در همه شرایط فقط حرف خودشان را به کرسی بنشانند.

divider

شخصیت شناسی از روی کفش مورد علاقه افراد مثل کتانی: این افراد بسیار هدفمند هستند

کتانی

کسانی که کفش مورد علاقه آنها کتانی است این افراد از رقابت های پر چالش احساس لذت می‌کنند. این دسته از افراد خیلی تمایل دارند که چندین کار را همزمان با هم انجام دهند. این افراد از نظر شخصیت شناسی بسیار هدفمند و منظم هستند.

از بیکار بودن متنفرند و دوست دارند همیشه خودشان را با یک کاری مشغول کنند. این افراد از نظر شخصیت شناسی بسیار مسئولین پذیر هستند و از انجام این کار لذت می‌برند. این افراد می‌توانند نقش مادر را به خوبی بازی کنند.

divider

شخصیت شناسی از روی کفش مورد علاقه افراد مثل صندل: این افراد بسیار رها و آزاد هستند

صندل

کسانی که کفش مورد علاقه آنها صندل میباشد روحیات لطیفی دارند. در واقع این افراد از تماشای طبیعت زیبای خداوند از جمله طلوع خورشید و غروب آن بسیار لذت می‌برند.

این افراد شخصیتی بسیار آرام و متین و خاکی و سر به زیر دارند. این افراد که کفش مورد علاقع آنها صندل است از نظر شخصیت شناسی تمایل دارند که بیشتر زمان خود را در بیرون از خانه بگذرانند.

شخصیت این افراد به گونه ای است که از مراقبت کردن دیگران بسیار لذت می‌برند. آشپزی کردن هم یکی از تفریحات مورد علاقه آنهاست و خیلی تمایل به این دارند که وقت خود را در آشپزخانه سپری کنند.

divider

شخصیت شناسی از روی کفش مورد علاقه افراد مثل کفش تخت: این افراد بسیار یاری رسان هستند

کفش تخت

افرادی که کفش مورد علاقه آنها کفش تخت است از نظر شخصیت شناسی افراد پرتلاشی هستند. وقتی مسئولیتی را به عهده شان می‌گذاری تمام تلاششان را می‌کنند تا آن کار را به بهترین شکل انجام دهند.

این افراد دارای یک اراده بسیار قوی هستند و هیچگاه نیاز ندارند تا فرد دیگری هولشان دهد. ویژگی بسیار خوبی که این افراد دارند این است که بسیار فروتن و سخاوتمند هستند و در جاهایی که نیاز به کمک باشد همیشه حضور دارند.

divider

شخصیت شناسی از روی کفش مورد علاقه افراد مثل کفش پاشنه بلند: این افراد به شدت سخت کوش هستند

کفش پاشنه بلند

افرادی که کفش مورد علاقه آنها کفش پاشنه بلند است این افراد برای انجام کارها زودتر از دیگران داوطلب می‌شوند. خیلی ها فکر می‌کنند که این دسه افراد بسیار مادی گرا و اهل تجمل هستند در صورتی که این گونه نیست.

بلکه این افراد بسیار سخت کوش و مصمم هستند. این افراد از نظر شخصیت شناسی توانایی این را دارند که بتوانند خودشان را با موقعیت های مختلف وفق دهند.

این افراد طرفدار سر سخت زیبایی هستند و تا جایی که بتوانند خودشان را سر گرم زیبایی و زیبا شدن می‌کنند. این زیبایی که آنها طرفدارش هستند ممکن است در هر چیزی وجود داشته باشد و تنها به زیبایی ظاهری خودشان محدود نمی‌شود.

این افراد شخصیتشان به گونه ای است که از لحظه به لحظه ی زندگی شخصیشان نهایت لذت را میبرند. و تمام سعیشان را میکنند تا دنیا و زندگی را زیبا ببینند.

divider

شخصیت شناسی از روی کفش مورد علاقه افراد مثل چکمه ساقه بلند: این افراد بسیار آینده نگر هستند

 چکمه ساقه بلند

این افراد از نظر شخصیت شناسی دوست دارند که تمام زندگیشان برنامه ریزی شده باشد و هیچ وقت بی برنامه جلو نروند. این افراد دوست دارند برای زندگیشان یک برنامه ثابت داشته باشند.

این افراد چون همیشه با برنامه ریزی دقیق حرکت میکنند به همین خاطر نگران موانع و مشکلات پیشرو در زندگیشان نیستند. افرادی که دوست دارند همیشه چکمه ساقه بلند بپوشند بسیار عملگرا هستند و در تمام موارد واقع بین هستند. این افراد هیچگاه نسنجیده و فکر نکرده قدم بر نمیدارند.

divider

شخصیت شناسی از روی کفش مورد علاقه افراد مثل دمپایی لا انگشتی: این افراد راحت طلب هستند

دمپایی لا انگشتی

همانطور که شما هم حدس می زنید، دمپایی لا انگشتی مخصوص افرادی است که راحتی را دوست دارند. آنها خودشان را به دست موج ها می سپارند تا آنها را به هر کجا که می خواهد ببرد. به جای سختی کشیدن، ترجیح می دهند تا آنچه را که خوشحال شان می کند، انجام دهند.

آنها همیشه آماده برنامه های جدید و البته آسان هستند. به بیانی آنچه برایشان بیشترین اهمیت را دارد، زمان حال است. در واقع باید بگوییم که برای این دسته از افراد زمان حال و زندگی کردن در زمان حال و لذت بردن از لحظات بیشترین اهمیت را دارد.

divider

شخصیت شناسی کفش مورد علاقه افراد مثل اسنیکر: این افراد بسیار انعطلاف پذیر هستند

 اسنیکر

این افراد از نظر شخصیت شناسی دوست دارند همیشه با کسانی که بزرگتر و کوچکتر از خودشان هستند ارتباط برقرار کنند. چون خیلی اوقات احساس جوانی می‌کنند و سن خودشان را از آنچه که هست کمتر می‌بینند.

خیلی اوقات هم پیش می‌آید که سن خودشان را بسیار جا افتاده تر از آنچه هستند باور می‌کنند. اسنیکر جز کفش هایی است که در موقعیت های مختلف برای افراد کاربرد دارد. افرادی که کفش مورد علاقه آنها اسنیکر است بسیار شاداب و سرزنده هستند.

و همیشه طرفدار پروپا قرص فعالیت های پر هیجان هستند. در واقع مهم نیست کسانی که این کفش را به پا می‌کنند چند سال سن دارند چون آنها همیشه طرفدار کارها و تفریحات پر هیجان هستند.

divider

شخصیت شناسی از روی کفش مورد علاقه افراد مثل صندل لژدار: این افراد بسیار مهربان هستند

صندل لژدار

این افراد از نظر شخصیت شناسی به گونه ای هستند که مدام دیگران را به سمت خودشان جذب می‌کنند. این افراد که کفش مورد علاقه آنها صندل لژدار است همیشه پر قدرت هستند و از توانایی هایشان آگاه هستند.

دل مهربان این افراد زبانزد عام و خاص است. این افراد به گونه ای هستند که همیشه دوست دارند فعالیت های بیرون از خانه داشته باشند و عاشق سفر کردن و گشت و گذار و تفریح هستند. دیگران همیشه از هم صحبتی با این دسته از افراد احساس لذت می‌کنند.

divider

شخصیت شناسی از روی کفش مورد علاقه افراد مثل پاشنه بلند جلوباز: این افراد به شدت رئیس هستند

پاشنه بلند جلوباز

این افراد از نظر شخصیت شناسی بسیار اهل رقابت کردن هستند. و این کار برای آنها بسیار هیجان انگیز است. یکی از علاقه مندی های این افراد مدیریت کردن است و خیلی دوست دارند که رییس باشند.

دوست دارند وقتی در جمعی حضور دارند بتوانند بقیه افراد را مدیریت کنند. در عین حال که مدیریت می‌کنند افرادی مهربان و دلسوز هم هستند. زمانی که ناامیدی به سراغ این افراد می‌آید قدم جلو می‌گذارند و برای بهبود اوضاع پیش قدم می‌شوند.

بسیار قدرتمند هستند و شخصیتشان به گونه ای است که دوست دارند مدیریت دیگران را به عهده بگیرند. قابلیت این را دارند که شرایط نابه سامان را سروسامانن دهند. در نهایت شما در هر کاری به یک خانومی که کفش مورد علاقه اش کفش پاشنه بلند جلو باز است نیاز دارید.

divider

شخصیت شناسی کفش مورد علاقه افراد مثل لوفر: این افراد بسیار نکته سنج هستند

 لوفر

کسانی که علاقه به پوشیدن کفش لوفر دارند: این افراد از نظر شخصیت شناسی بسیار کمال گرا هستند. عادت دارند که وقتی کاری را به آنها می‌سپاری تا زمانی که کار را تمام نکنند رهایش نمی‌کنند. همیشه توجه دارند تا در انجام کارهایشان دقیق و نکته بین باشند تا چیزی از قلم نیافتد.

این افراد در تمام رابطه هایی که دارند چه رابطه کاری چه رابطه دوستانه هیچگاه برای اطرافیان کم نمی‌گذارند. یکی از ویژگی های پر رنگ این افراد مسئولیت پذیری آنهاست.

این افراد همیشه به جزییات مسائل توجه زیادی می‌کنند. شخصیت این افراد به گونه ای است که بسیار تیز بین و نکته سنج هستند. این افراد به علت توجه بسیار زیادی که به جزییات دارند دوست دارند همیشه نه تنها خودشان بلکه تمام دوستان و همکاران و فامیل همه از همه لحاظ بهترین باشند.

divider

تهیه شده در بخش روانشناسی

مجله دلگرم

بیشتر بخوانید:

نحوه شخصیت شناسی از روی فرم و شکل بینی

تست شخصیت شناسی MBTI و کاربردهای جادویی این تست



این مطلب چقدر مفید بود ؟
4.3 از 5 (18 رای)  
توجه: مطالب پزشکی و سلامت مجله دلگرم ، از منابع معتبر داخلی و خارجی تهیه شده اند و صرفا جنبه اطلاع رسانی دارند ، لذا توصیه پزشکی یا درمانی تلقی نمی شوند ، چنانچه مشکل پزشکی دارید حتما برای تشخیص و درمان به پزشک یا متخصص مراجعه کنید.

دیدگاه ها

اولین نفر برای ثبت دیدگاه باشید !


hits