دلگرم
امروز: پنج شنبه, ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۷ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۸ مارس ۲۰۲۴ میلادی
معرفی بهترین اپلیکیشن های پخش زنده تلویزیون + لینک دانلود
0
زمان مطالعه: 4 دقیقه
اپلیکیشن های پخش زنده تلویزیون تنوع بسیاری دارند. در این مقاله قصد داریم چند تا از بهترین اپلیکیشن های سیستم عامل اندروید و ios را به شما معرفی کنیم

مجله دلگرم | اپلیکیشن های پخش زنده امروزه تنوع بسیاری دارند. تصور اینکه کنج اتاقت نشسته باشی و بتوانی شبکه های تلویزیونی را یکی یکی زیر و رو کنی شاید تا چند سال پیش برای ما عجیب و غریب بود اما این روزها به لطف سرعت خوبی که اینترنت دارد و از طرفی امکانات فوق العاده ای که روی کار آمده است، می توانید نه تنها شبکه های تلویزیونی ایرانی بلکه تمام شبکه های تلویزیونی سراسر دنیا را رصد کنید.

این به شما فرصت می دهد که بتوانید حتی پخش زنده مسابقات جام جهانی را به کمک گوشی خود به رختخواب خود ببرید یا اینکه در خیابان یا در پارک تماشا کنید و این فرصت واقعا عالی است. در ادامه به معرفی چند اپلیکیشن پخش تلویزیونی می پردازیم.

اپلیکیشن های پخش زنده تلویزیون

تلوبیون

برنامه تلوبیون یکی از شناخته شده ترین و محبوب ترین برنامه هایی است که امکان تماشای شبکه های تلویزیونی را از طریق موبایل فراهم می‌کند. این برنامه به صورت کاملا رایگان منتشر شده و برای استفاده از آن نیازی به پرداخت هیچ هزینه‌ای ندارید و فقط کافیست که گوشی شما به اینترنت وصل باشد. برنامه تلوبیون از شبکه های مختلفی مثل شبکه 1، شبکه 2، شبکه 3، شبکه 4، شبکه تهران، شبکه نسیم، شبکه خبر، شبکه تماشا، شبکه ورزش و غیره پشتیبانی می‌کند. متاسفانه برنامه تلوبیون فقط برای سیستم عامل اندروید عرضه شده و شامل نسخه iOS نمی‌شود.

دانلود اپلیکیشن تلوبیون از بازار

آپارات

اپلیکیشن آپارات یکی از بهترین سرویس هایی محسوب می‌شود که امکان اشتراک گذاری ویدیوهای مختلف و دسترسی به آرشیو عظیمی از فیلم های گوناگون را فراهم کرده است، اما برنامه آپارات علاوه بر قابلیت های مذکور امکان تماشای زنده شبکه های تلویزیونی را هم فراهم می‌کند. بنابراین این برنامه هم توانسته در لیست بهترین برنامه های پخش زنده تلویزیون ما جای بگیرد. ضمنا استفاده از آپارات هم برای تماشای برنامه های تلویزیون رایگان است و این برنامه برای هر دو سیستم عامل اندروید و iOS موجود خواهد بود.

دانلود اپلیکیشن آپارات از بازار

آیو

برنامه آیو یا تلویزیون اینترنتی آیو هم یکی دیگر از بهترین برنامه های پخش زنده تلویزیون در موبایل به شمار می‌رود که شما را قادر می‌سازد تا به لیست عظیمی از سریال ها و فیلم های روز هم دسترسی پیدا کنید. این برنامه به صورت رایگان منتشر شده و رابط کاربری و کیفیت عملکرد بسیار مطلوبی دارد. البته برای دسترسی به برخی از قابلیت های برنامه آیو لازم است تا اشتراک آن را خریداری کنید، اما تماشای شبکه های تلویزیونی این برنامه به صورت رایگان امکانپذیر است. لازم به اشاره است که برنامه مذکور برای هر دو سیستم عامل اندروید و iOS منتشر شده است.

دانلود اپلیکیشن آیو از بازار

سیمای همراه

برنامه سیمای همراه هم می‌تواند یکی دیگر از بهترین برنامه های پخش زنده تلویزیون در موبایل باشد که علاوه بر قابلیت پخش زنده برنامه های تلویزیونی، آرشیو برنامه های گذشته شبکه های مختلف را هم ارائه می‌کند. از برنامه سیمای همراه می‌توانید برای گوش دادن به شبکه های رادیویی هم استفاده کنید. این اپلیکیشن شامل 72 شبکه تلویزیونی (سراسری، دیجیتال، برون مرزی، استانی) و 62 شبکه رادیویی می‌شود. ضمنا برنامه مذکور آرشیو بسیار مطلوبی از سریال های ایرانی و خارجی را هم ارائه می‌کند. اپلیکیشن مذکور به صورت رایگان منتشر شده است و متاسفانه فقط کاربران دستگاه های اندرویدی قادر به استفاده از آن خواهند بود.

دانلود اپلیکیشن سیمای همراه از بازار

Live-IRIB

یکی دیگر از اپلیکیشن های خوبی که امکان تماشای برنامه های تلویزیون را به صورت زنده در موبایل فراهم می‌کند، برنامه Live-IRIB نام دارد. این برنامه تقریبا آرشیو کاملی از کل شبکه های تلویزیونی و رادیویی را ارائه می‌نماید و کیفیت عملکرد مطلوبی دارد. ضمنا برنامه مذکور به صورت رایگان برای هر دو سیستم عامل اندروید و iOS منتشر شده و قابل دانلود است. با استفاده از برنامه Live-IRIB می‌توانید کیفیت های مختلفی برای پخش برنامه های مورد نظرتان انتخاب کنید و به این صورت اگر اینترنت ضعیفی داشتید، با مشکل کاهش سرعت پخش و تاخیر مواجه نشوید.

دانلود اپلیکیشن Live-IRIB از بازار


چنانچه این مطلب را مفید میدانید با لایک کردن و به اشتراک گذاشتن آن، از ما حمایت کنید. نظرات، پیشنهادات و مقاله های درخواستی خود را از طریق قسمت دیدگاه ها برای ما ارسال کنید.



این مطلب چقدر مفید بود ؟
 

دیدگاه ها

اولین نفر برای ثبت دیدگاه باشید !


hits