دلگرم
امروز: جمعه, ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۸ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۹ مارس ۲۰۲۴ میلادی
معرفی قرص لاغری برنینگ فت گلدن لایف
22
زمان مطالعه: 6 دقیقه
برنينگ فت گلدن لايف موجب افزايش سوخت وساز بدن و مصرف کالری بيشتر و کاهش اشتها و کاهش وزن مي شود. ق


فواید مصرف قرص برنینگ فت


برنینگ فت گلدن لایف (Burning Fat) موجب افزایش سوخت وساز بدن و مصرف کالری بیشتر و کاهش اشتها و کاهش وزن می شود. قرص برنینگ فت ازجمله بهترین و محبوب ترین محصولات مکمل رژیمی و تنظیم وزن موجود در بازار می باشد.

همان طوری که می دانید چاقی و اضافه وزن از جمله معضل هایی به شمار می آیند که علاوه بر اینکه موجب از دست دادن تناسب اندام می شود، خطر ابتلا به شمار بسیار زیادی از بیماری ها، از جمله فشار خون بالا، بیماری های قلبی و عروقی، چربی خون بالا، یبوست، ناراحتی های کبدی، التهابات روده بزرگ، دیابت و حتی بیماری های مفاصل را افزایش می دهد.

جالب است بدانید، قرص برنینگ فت گلدن لایف، قرص لاغری مورد تایید وزارت بهداشت نیز می باشد. این قرص چربی سوز، از جمله قرص های ضد اشتهای قوی به شمار می آید که موجب کاهش وزن و رسیدن به وزنی ایده آل در کم ترین زمان می شود. افزایش سوخت و ساز بدن، کاهش ذخایر چربی، کاهش اشتها، ایجاد احساس سیری و در نتیجه کاهش وزن از جمله مهم ترین فواید این قرص لاغری می باشد.

ویژگی های قرص لاغری برنینگ فت

  • چربی سوز و کاهش دهنده وزن
  • افزایش سوخت و ساز بدن
  • مصرف کالری بیشتر
  • کاهش اشتها

نحوه استفاده قرص لاغری برنینگ فت


نیم ساعت قبل از هر وعده غذایی اصلی یک قرص خورده شود.

برنینگ فت

خصوصیات برخی ترکیبات قرص لاغری برنینگ فت

گارسینیا:
یک درخت استوایی است که از مواد موثره پوسته خارجی میوه آن در مکمل های کاهش وزن استفاده می شود. ماده موثره: هیدروکسی سیتریک اسید (HCA) است. این ماده با مهار یکی از آنزیم های مهم چرخه تولید چربی به نام آدنوزین تری فسفات سیترات لیاز، مانع از تولید و ذخیره شدن چربی ها در بدن می شود.

در حضور HCA ذخائر گلیکوژن کبدی افزایش پیدا می کند که از طریق فعال کردن گلیکورسپتورها باعث ایجاد حس سیری و کاهش اشتها می شود. این ترکیب با افزایش سروتونین مغز نیز به کاهش اشتها کمک می کند. خاصیت ترموژنزیس یا گرمازایی این گیاه سبب سوزاندن چربی ها در بدن می شود. این گیاه می تواند به کاهش کلسترول و تری گلیسرید نیز کمک کند.

جیمنما:

ماده موثره: جیمنمیک اسید (Gymnemic Acid) این گیاه از دیرباز در طب سنتی به عنوان کنترل کننده قند خون کاربرد داشته است. مواد موثره موجود در این گیاه موجب تاخیر در جذب گلوکز به خون می شود که نتیجه آن تنظیم قند خون، کنترل اشتها، کاهش ذخیره چربی در بدن و در نهایت کاهش وزن می باشد. این گیاه به دفع کلسترول از بدن هم کمک می کند.

کولئوس:

مواد موثره: فورس کولین Forskolin است که با افزایش متابولیسم پایه بدن، افزایش تجزیه چربیها و تحریک تولید و آزادسازی هورمونهای تیروئیدی، به کاهش وزن و کاهش بافت چربی کمک می کنند. همچنین مانع از ذخیره شدن چربی در بدن می شود.

کرومیوم:

به عنوان یک کمپلکس ارگانیک با نام GTF یا فاکتور تحمل گلوکز، سبب بهبود عملکرد انسولین در بدن، تنظیم جذب گلوکز به داخل سلول ها و در نتیجه بهبود متابولیسم مواد قندی، چربی و پروتئین در بدن می شود. کرومیوم با تثبیت سطح قند خون نقش مهمی در کنترل اشتها و کاهش میل به دریافت شیرینی جات دارد. این عنصر همچنین سبب کاهش توده چربی بدن، افزایش بافت عضلانی و کاهش وزن می شود.

استفاده از مکمل های حاوی کرومیوم پیکولینات، سبب کاهش توده چربی، افزایش بافت عضلانی و کاهش وزن می شود. در افراد دچار مقاومت به انسولین نیز مانند افراد مبتلا به کیست تخمدان، حساسیت گیرنده ها به انسولین را افزایش داده و به کاهش چربی های شکمی و کاهش سایز شکم کمک می کند.

ویتامین B۶:

این ویتامین به عنوان یک عامل کمکی برای فعالیت آنزیم های دخیل در متابولیسم پروتئین، چربی و کربوهیدرات و تبدیل آنها به انرژی نقش دارد. همچنین در تولید پیام رسانهای عصبی مانند سروتونین که اشتها را تحت تأثیر قرار می دهند، نقش داشته و می تواند به نحو موثری به کاهش اشتها کمک کند.

کولین:

یک ماده ضروری شبه ویتامین است که در بسیاری از فرآیندهای زیستی بدن شامل تنظیم متابولیسم و انتقال چربی ها به کبد کمک می کند. کولین میزان تجزیه چربی در کبد را افزایش داده و از این طریق به کاهش وزن کمک می کند. کاهش میزان کولین بدن منجر به تجمع چربی در کبد و ایجاد کبد چرب غیر الکلی می شود.

اینوزیتول:

ترکیبی متعلق به ویتامین های گروه B است که در کنار کولین به افزایش تجزیه چربی ها کمک می کند. اینوزیتول مانع از ساختن چربی در کبد می شود.

قرص

مزایای مصرف قرص لاغری برنینگ فت

امروزه چاقی و افزایش وزن به معضل بزرگی تبدیل شده است . عدم آگاهی کافی مردم در مورد تغذیه و عدم انتخاب روش مناسب برای کاهش وزن ، عارضه های جدی تری را به دنبال خواهد داشت . بیماریهای دیابت ،کبد، یبوست و التهاب روده بزرگ ، اختلالات روانی و … از جمله بیماریهای ناشی از چاقی به شمار می روند که در نهایت باعث کاهش طول عمر و مرگ زود رس می شوند ، بنابراین افراد چاق را نگران کرده و آنها را به تکاپو وا می دارد ، بطوریکه می خواهند در کوتاهترین زمان ممکن ، به هر طریقی که شده وزن خود را کاهش دهند . اضطراب و نگرانی افراد چاق، آنها را وا میدارد که به استفاده از روشهای غیر علمی و غیر مجاز برای کاهش وزن بپردازند که در پی آن تبعات و پیامدهای خطرناکی را برایشان رقم می زند . چاقی همچنین بر عملکرد روده بزرگ تاثیر می گذارد .

۵۰ درصد جمعیت ایران دارای اضافه وزن یا چاقی هستند که ۴۳ درصد آنان را مردان و ۵۷ درصد را زنان تشکیل می دهند. ۲۰ درصد افزایش در وزن بدن، می تواند خطر ابتلا به بیماری هایی چون پرفشاری خون، اختلالات قلبی - عروقی، اختلال در چربی خون، دیابت غیر وابسته به انسولین و بیماری های مفاصل را افزایش دهد.

قرص لاغری برنینگ فت با افزایش سوخت و ساز بدن، کاهش ذخایر چربی، کاهش اشتها، ایجاد احساس سیری به راحتی باعث کاهش وزن شده و سلامت عمومی فرد را بهبود می بخشد.


توصیه و هشدار در رابطه با مصرف قرص لاغری برنینگ فت

  • مصرف این فراورده در دوران بارداری و شیردهی توصیه نمی شود.
  • این محصول مکمل غذایی بوده و برای تشخیص، پیشگیری یا درمان نمی باشد.
  • در صورت مصرف هرگونه دارو، قبل از مصرف با پزشک مشورت نمایید.
  • مقدار توصیه شده را بدون مشورت با پزشک و یا داروساز خود افزایش ندهید.

شرایط نگهداری قرص لاغری برنینگ فت

  • دور از نور و در دمای ۱۵ تا ۲۵ درجه سانتی گراد نگهدارید.
  • دور از دسترس کودکان نگهداری شود.

separator line

بیشتر بخوانید:

فواید مصرف قرص لاغری هزال برای کاهش وزن

موارد مصرف و عوارض قرص لاغری آدیوس (Adios)

کپسول لاغری پی جی ایکس دیلی (PGX Daily)

گردآوری توسط بخش سلامت

مجله دلگرم



این مطلب چقدر مفید بود ؟
4.3 از 5 (22 رای)  
توجه: مطالب پزشکی و سلامت مجله دلگرم ، از منابع معتبر داخلی و خارجی تهیه شده اند و صرفا جنبه اطلاع رسانی دارند ، لذا توصیه پزشکی یا درمانی تلقی نمی شوند ، چنانچه مشکل پزشکی دارید حتما برای تشخیص و درمان به پزشک یا متخصص مراجعه کنید.

دیدگاه ها

اولین نفر برای ثبت دیدگاه باشید !


hits