دلگرم
امروز: جمعه, ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۸ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۹ مارس ۲۰۲۴ میلادی
کوچک شدن بینی با عسل و زنجبیل و با 4 ماسک معجزه آسا

۴ ماسک عالی برای کوچک کردن بینی

کوچک شدن بینی با عسل و زنجبیل و با 4 ماسک معجزه آسا
22
زمان مطالعه: 6 دقیقه
کوچک شدن بینی با عسل به این دلیل که در آن هیچ ماده شیمیایی به کار نرفته بدون درد و بی خطر و همچنین روشی ارزان است بخصوص افراد دارای بینی گوشتی را ترغیب به استفاده از این روش های طبیعی کوچک کردن بینی میکند.

چگونه بینیمان را با ماسک های خانگی کوچک کنیم؟

کوچک شدن بینی با عسل و زنجبیل یک روش طبیعی و بدون عارضه است که شما را از پرداخت هزینه های گزاف جهت جراحی بینی راحت می کند. کوچک شدن بینی با زنجبیل یکی از راه های موثر برای بینی های گوشتی است.

کوچک کردن بینی با زنجبیل و عسل دستورالعمل خاص خود را دارد که باید درست انجام شود. بسیاری از مردم، از فرم بینی خود ناراضی هستند و دوست دارند که بینیشان خوش فرم باشد به همین دلیل به جراحی بینی روی می آورند که خود دارای عوارض بسیار زیادی است. همچنین روش های جراحی برای بینی های گوشتی در خیلی مواقع افراد را راضی نمیکند.

کوچک شدن بینی با عسل و سرکه سیب

مخلوط عسل با سرکه سیب هم می تواند به کاهش چربی زیر پوست کمک کند و حجم بینی گوشتی را کم نماید برای این کار یک قاشق غذا خوری عسل را با یک قاشق غذا خوری سرکه سیب خوب مخلوط کنید و خوب آن را مخلوط کرده و آن را به مدت سی دقیقه روی بینی بگذارید. این کار باید هر روز به مدت 15 تا 30 روز انجام شود تا نتیجه دلخواه را بدست آورید.

ترکیب عسل و زنجبیل ترکیبی معجزه آسا برای کوچک کردن بینی است؛ آب زنجبیل را گرفته و با عسل مخلوط کنید این این مواد نباید آنقدر رقیق باشد که بریزد بلکه دو تا سه قطره اب زنجبیل را به مقداری عسل مخلوط نموده و روی بینی بگذارید و روی آن را با پلاستیک یا دستمال کاغذی بپوشانید و شب تا صبح بگذارید روی پوستتان بماند.

ترکیب عسل خام و دارچین می تواند در کوچک کردن بینی موثر باشد شما می توانید عسل را گرم نموده و مخلوط عسل و دارچین را به روی بینی به مدت 30 دقیقه روی پوست خود بگذارید. عسل آنتی اکسیدان های مفیدی دارد و در عین حال که ماده مغذی است به کاهش چربی زیر پوست کمک نموده و تاثیر بسزایی در کاهش سایز بینی دارد.


1 . کوچک کردن بینی با زنجبیل و آب

اولین روش این است که زنجبیل را به مقدار لازم با آب مخلوط کرده و بگذارید تا به حالت خمیر در آید، سپس این خمیر را روی بینی تان قرار دهید. این خمیر را به مدت پانزده دقیقه بر روی بینی بگذارید و سپس پاک کنید. اگر به زنجبیل حساسیت دارید یا پس از اینکه خمیر زنجبیل را بر روی بینی خود قرار دادید، دچار سوزش شدید، سریعا بینی خود را بشویید و اینکار را دیگر تکرار نکنید.

2 . کوچک کردن بینی با زنجبیل و خمیر دندان

دومین روش این است که از مخلوط سرکه سیب و خمیر دندان و زنجبیل برای کوچکتر شدن بینی استفاده نمایید. برای کوچک کردن بینی با زنجبیل و خمیر دندان باید به مقدار یک پیمانه چای خوری خمیردندان را با یک پیمانه چای خوری زنجبیل و یک قاشق غذاخوری سرکه سیب مخلوط نمایید.

قبل از اینکه این مخلوط را بر روی بینی خود قرار دهید، ابتدا بینی خود را با آب و صابون خیلی تمیز بشویید، سپس این مخلوط را بر روی بینی خود قرار دهید. این مخلوط را به مدت سی دقیقه بر روی بینی خود گذاشته و سپس بشویید. اگر پس از شست و شوی بینی خود، دارای احساس خشکی در این قسمت شدید، باید با کرم های مرطوب کننده این قسمت را مرطوب کنید.

اگر هر روز مرتب از روش کوچک کردن بینی با زنجبیل و خمیر دندان استفاده کنید پس از گذشت ده روز خودتان متوجه تغییراتی در بینی خود می شوید و کوچک شدن بینی تان را احساس می کنید.

3. کوچک کردن بینی با زنجبیل

در طب سنتی، زنجبیل جایگاه ویژه ای دارد و یک گیاه پرخاصیت است. جالب است بدانید برای کوچک شدن بینی به روش طبیعی هم، می توانید از زنجبیل استفاده کنید. مقداری پودر زنجبیل را با آب مخلوط کنید و آن را روی بینی خود بمالید.

از آن جایی که این مخلوط هم، نوعی مخلوط چربی سوز است، برای کوچک شدن بینی گوشتی، بهتر عمل خواهد کرد و برای بینی های استخوانی، کارکرد چندانی نخواهد داشت. کوچک شدن بینی با زنجبیل از تاثیرگذارترین روش های کوچک کردن بینی به روش طبیعی است.

توجه :می توان گفت که عوارض ماسک زنجبیل برای بینی تقریبا وجود ندارد.

با این وجود برای اینکه به طور احتمالی دچار عوارض ماسک زنجبیل برای بینی نشوید بهتر است تا حد مشخصی از آن استفاده کنید و سعی نکنید که با استفاده زیاد از زنجبیل به بینی هر چه کوچکتر دست پیدا کنید، چرا که در این صورت عوارض ماسک زنجبیل برای بینی شما اتفاق خواهد افتاد و احتمالا گرمای زتجبیل پوست بینی شما را نازک کرده و آن را می سوزاند.

4. کوچک شدن بینی با عسل خالص

راههای طبیعی زیادی برای کوچک شدن بینی موجود می باشد. کوچک کردن بینی با عسل یک روش موثر است که خطرات جراحی را برای شما به همراه ندارد به جز عسل سایر مواد طبیعی فراوانی وجود دارد که با استفاده روزانه و به مدت مشخص از آن می توانید به شکل دلخواه بینی خود را کوچک کنید این روش به عنوان یک روش سنتی و موثر از گذشته مورد توجه بوده است.

نقش عسل در زیبایی انکار ناپذیر است و همانطور که بیان شد راه های مختلف استفاده از عسل را برای کوچک کردن بینی با استفاده از ماسک سرد و گرم عسل که به صورت مستقیم آن را روی پوست قرار می دهید شما را قادر می سازد بینی گوشتی خود را کوچک نمایید.

برای کوچک شدن بینی با عسل می توانید عسل را به تنهایی استفاده نموده و یا آن را با مواد طبیعی دیگری مخلوط نمایید. چند ترکیب ساده که به شما جهت کوچک کردن بینی با عسل کمک می کند اشاره کردیم.

همچنین بخوانید:

۷ روش های اعجاب انگیز کوچک کردن بینی در طب سنتی

کوچک کردن بینی با ارایش - اموزش

چگونه بینی خود را بدن عمل جراحی و در منزل کوچک کنیم؟۱

آموزش کامل گریم بینی و قلمی کردن آن+ویدئو و عکس



این مطلب چقدر مفید بود ؟
3.9 از 5 (22 رای)  
توجه: مطالب پزشکی و سلامت مجله دلگرم ، از منابع معتبر داخلی و خارجی تهیه شده اند و صرفا جنبه اطلاع رسانی دارند ، لذا توصیه پزشکی یا درمانی تلقی نمی شوند ، چنانچه مشکل پزشکی دارید حتما برای تشخیص و درمان به پزشک یا متخصص مراجعه کنید.

دیدگاه ها

اولین نفر برای ثبت دیدگاه باشید !


hits