دلگرم
امروز: جمعه, ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۸ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۹ مارس ۲۰۲۴ میلادی
آموزش کامل گریم بینی و قلمی کردن آن+ویدئو و عکس
19
زمان مطالعه: 4 دقیقه
آموزش گریم بینی با جدیدترین متدهای آرایشی:یکی از دغدغه های بزرگ خانم ها فرم بینی آن ها است خانم هایی که بینی بزرگ و دراز و یا گوشتی دارند همیشه از فرم بینی خود شاکی هستند.

آموزش گریم بینی با جدیدترین متدهای آرایشی

یکی از دغدغه های بزرگ خانم ها فرم بینی آن ها است خانم هایی که بینی بزرگ و دراز و یا گوشتی دارند همیشه از فرم بینی خود شاکی هستند. امروزه روش های گریم بینی این معضل بزرگ را برای خانم ها به راحتی حل کرده است و اگر شما بینی بزرگی دارید می توانید قبل از میکاپ صورت خود بینی تان را گریم کنید و مشکلات و عیب های بینی خود را به خوبی رفع نمایید.

با دلگرم همراه باشید.

آموزش گریم بینی

در مرحله اول گریم بینی ابتدا باید فرم بینی خود را تشخیص دهید زیرا گریم ها برای انواع مختلف فرم های بینی متفاوت هستند. در این بخش آموزش انواع گریم های متفاوت بینی را در اختیار شما عزیزان قرار داده ایم و شما می توانید با تشخیص دادن فرم بینی خود از هریک از این مدل گریم استفاده نمایید.

گریم مرحله به مرحله چهره با کرم پودر و پن کیک

1.هدف از گریم پوشاندن عیب های صورت می باشد

2.هر جایی که می خواهیم برجسته تر و بزرگ تر دیده شود را سایه های روشن و هر جا که می خواهیم کوچک تر نشان داده شود سایه های تیره تر کار می کنیم

3.مهمترین کار در انتها محو کردن رنگ ها در هم می باشد .هیچ خط و سایه ای که مصنوعی به نظر برسد نباید وجود داشته باشد

برای گریم حتی می توانید کار را بدون ابزار حرفه ای شروع نمایید و بیشتر از همه استعداد و هنر شما مهم است.می تونید از لوازم ارایش معمولی که همیشه استفاده می کنید بهره ببرید. نیاز به یک کرم پودری که 4 درجه از پوست شما روشن تر باشد و یک مداد ابروی قهوه ای و نرم دارید.

وسط پیشانی ،زیر چشم تا بالای گونه ها، زیر لب تا وسط چانه ،تیغه بینی را سایه روشن کار می کنیم تا حجم ایجاد کنیم.سایه روشن را از گوشه چشم به حالت کشیده خارج کنید تا چشم ها کشیده تر به نظر برسند.

با یک کرم پودری که 4 درجه تیره تر از پوست شماست(یا مداد قهوه ای)قسمت های تیره را سایه بزنید.بالای ابرو،زیر گونه ها،اطراف تیغه ی بینی و زیر بینی،یک خط افقی برای قوز بینی،بقیه قسمت ها را هم با کرم پودری که همرنگ پوست یا دو درجه روشن تر است بپوشانید.سپس شروع به محو کردن رنگ ها در هم کنید همونطور که می بینید سمت راست چهره بسیار طبیعی و یک دست شده .بعد از تمام شدن گریم پوست که بیس کار است می توانید ارایش خود را روی ان انجام دهید.درانتهای کار می بینید که با این گریم بینی کوچک تر شده و گونه ها برجسته و چشم ها کشیده تر شدند.

گریم بینی

بيني از هفت قسمت تشکيل شده است:

  • بخش A: کمي گود رفتگي دارد. در بعضي از خط اخم در اين ناحيه مشخص است.
  • بخش B: اين بخش قسمت برجسته بيني (تيغه بيني) براي باريک نشان دادن بيني در اين ناحيه از فن روشن استفاده مي شود.
  • بخش C: اين بخش در دو طرف تيغه بيني قرار دارد.
  • بخش D: اين بخش بر روي دو پرده بيني قرار دارد.
  • بخش E: اين بخش را انتهاي بخش B (نوک بيني) قرار دارد.

1-تصحيح بيني بلند و کشيده

چنانچه مي خواهيد بيني کوتاه تر به نظر آيد، زير نوک بيني بخش E رنگ سايه تيره و عميق به کار ببريد و آن را از نوک بيني به طرف بالا پخش کنيد.
سپس روي تيغه بيني ( بخش B ) از فن روشن تر از زير بنا بکار بريد. اگر از سايه تيره در قسمت بالاي بيني بخش A استفاده شود. بني کوتاه تر به نظر مي رسد.

2-تصحيح بيني پهن

بخش هاي C را سايه زده و قسمت B را روشن نمائيد. با اين روش از پهناي بيني کاسته شده و بيني باريک تر به نظر خواهد رسيد.

3-تصحيح بيني نوک تيز

اگر بخواهيد نوک بيني را کمي گرد کنيد از گريم سه بعدي در نوک بيني استفاده نمائيد و آن را در قسمت B محو نمائيد.

تصحيح بيني کج و منحرف به يک سمت:

قسمت هاي برآمده استخوان بيني را تيره و تيغه بيني را روشن نمائيد.

گریم بینی


منبع:آرگا

مجله اینترنتی دلگرم

مرجان امینی



این مطلب چقدر مفید بود ؟
3.8 از 5 (19 رای)  

دیدگاه ها

اولین نفر برای ثبت دیدگاه باشید !


hits