دلگرم
امروز: جمعه, ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۸ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۹ مارس ۲۰۲۴ میلادی
شمع در قسمت های مختلف فنجان قهوه نشانه چیست ؟
2
زمان مطالعه: 3 دقیقه
شمع در فال قهوه، دیدن شمع در فال قهوه بستگی به نحوه قرار گیری در فنجان را دارد که در ادامه کاملا نقش شمع در فال قهوه را برای شما عزیزان تفسیر کرده ایم .

شمع در فال قهوه

دیدن شمع در فال قهوه نشانه صلح،دوستی،روشنی و آینده است .

شمع در فال قهوه ، دیدن شمع در فال قهوه

تعبیر شمع در فال قهوه

شمع در فال قهوه نمایانگر این است که شما در آینده ای نزدیک کار مفیدی خواهید کرد . اگر در فال قهوه خود شمع روشن ببینید نشانه این است که بزودی فردی عاشق شما میشود و رابطه عاشقانه عمیقی را شروع خواهید کرد .

شمع در فال قهوه ، دیدن شمع در فال قهوه

نقش شمع در بالای فنجان قهوه

اگر در بالای فنجان فال قهوه خود نقش شمع را ببینید نشانه این است که دوستان و آشنایان برای گرفتن مشاوره و همدردی به شما مراجعه خواهند کرد و این امر باعث رونق کسب و کار شما خواهد شد .

شمع در فال قهوه ، دیدن شمع در فال قهوه

تعبیر شمع در پایین فنجان قهوه

اگر در پایین فنجان فال قهوه خود شمع را ببینید نشانه بارز صلح و آرامش در آینده تان میباشد . شمع در پایین فال قهوه اینگونه هم تعبیر میشود که شما باید برای رسیدن به اهداف خود تلاش کنید و بر احساسات خود غلبه کنید .

شمع در فال قهوه ، دیدن شمع در فال قهوه

تعبیر شمع تولد در فنجان قهوه

اگر در فنجان قهوه خود شمع تولد ببینید که روی کیک باشد به طور حتم در زندگی خود دچار تغییراتی خواهید شد که خودتان باید آن را به سمت خوب و درست هدایت کنید .

شمع در فال قهوه ، دیدن شمع در فال قهوه

تعبیر شمعدان در فنجان قهوه

دیدن شمع در شمعدان نشان دهنده صداقت فرد است.

دیدن شمع در فال قهوه

فال قهوه چند نوع است ؟

فال قهوه دو نوع است. یک نوع فقط با نگاه کردن به نعلبکی تعبیر می شود. در نوع دوم که این روزها مورد استفاده است،ابتدا به فنجان سپس به نعلبکی نگاه کرده،تعبیر می شود.

نحوه گرفتن فال نعلبکی

مقداری قهوه خیلی ریز برداشته شده و داخل آب داغ جوشانده می شود. کمی از آبش خورده شده و ته مانده آن که نباید زیاد غلیظ باشد داخل نعلبکی صاف،تمیز و خشک ریخته شده و برای پراکنده شدن ته قهوه به همه جای نعلبکی چند بار در جهات مختلف تکان داده می شود و برای آشکار شدن اشکال در جهات مختلف تکان داده می شود.

بعد از آماده کردن قهوه نعلبکی را جلوی خود بگیرید،در ذهن خود خطی از راست به چپ که از وسط نعلبکی بگذرد بکشید و به همین ترتیب خطی خیالی از بالا به پایین طوری بکشید که نقطه تقاطع این دو خط درست وسط نعلبکی باشد.



این مطلب چقدر مفید بود ؟
1.5 از 5 (2 رای)  

دیدگاه ها

اولین نفر برای ثبت دیدگاه باشید !


hits