دلگرم
امروز: پنج شنبه, ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۷ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۸ مارس ۲۰۲۴ میلادی
شادینو در برنامه شاد چیست و چه کار میکند ؟
16
زمان مطالعه: 2 دقیقه
یکی از بخش های این شبکه آموزشی شادینو است که در ادامه در مورد آن توضیحاتی داده می شود.

شادینو چیست ؟

در دورانی که به سرعت در حال تغییر است، ارائه راهکارهای چابک و انتقال تجارب و بررسی نمونه های مطالعاتی نیز بیش از دیگر منابع اصلی اعم از کتاب ها، مقالات و سایت های معتبر مورد توجه قرار می گیرد.

این موضوع از آن جهت مهم است که بدانیم سهولت دسترسی به این راهکارها بیش از منابع دیگر است و دانش سازمانی و مدیریت چنین دارایی نامحسوسی در راستای حفظ و به دست آوردن مزیت رقابتی برای آموزش و پرورش ضروری است.

در این بین شادینو به منظور ایجاد یک شبکه اجتماعی حرفه ای که اساس آن بهبود فرایندهای آموزشی و تعاملی جامعه مدیران و معلمین است، توسعه داده شده است چرا که دانش هنگامی می تواند به بهبود و ارتقای عملکرد سازمان ها منجر شود که در سطح سازمان به اشتراک گذاشته شود.

شادینو برای مدیران و معلمان

در شادینو مدیران و معلمان مهارت ها و نمونه های موردی از تجربه خود در دوران فعالیت حرفه ای خود را در قالب ویدئو، تصویر و متن با دیگران به اشتراک می گذراند و همدیگر را به منظور آشنایی با تجارب یکدیگر دنبال می کنند.

اشتراک هدفمند دانش در آموزش و پرورش منجر به یادگیری سریع تر فردی و سازمانی گشته، خلاقیت را توسعه می دهد و در نهایت منجر به بهبود عملکرد فرد و سازمان خواهد شد.

در شادینو سبک زندگی حرفه ای مدیران و معلمان جریان داشته و آنها با معرفی خود، مهارت ها، توانایی ها، تحصیلات و راهکارهای پیشنهادی جهت بهبود و پیشرفت مسائل موجود در حوزه آموزشی و پرورشی را ارائه داده و شبکه هایی از افراد هم حرفه با دغدغه مشترک ایجاد کند.

از دیگر امکانات نسخه جدید شاد نظرسنجی و تلویزیون اینترنتی شاد است.



این مطلب چقدر مفید بود ؟
3.8 از 5 (16 رای)  

دیدگاه ها

اولین نفر برای ثبت دیدگاه باشید !


hits