دلگرم
امروز: سه شنبه, ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ برابر با ۰۸ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۱۹ مارس ۲۰۲۴ میلادی
IGTV چیست ؟ چگونه igtv را پست کنیم ؟
0
زمان مطالعه: 6 دقیقه
قابلیتی در اینستاگرام ایجاد شده که IGTV نام دارد. با استفاده از آی جی تی وی شما می توانید ویدیوهای یک ساعتی به اشتراک بگذارید. با ما باشید تا همه ی اطلاعات مفید در این باره را در اختیارتان قرار دهیم.

IGTV چیست ؟

قبل از IGTV، تنها راه برای به اشتراک‌گذاری محتوای ویدیویی طولانی در اینستاگرام، اشتراک‌گذاری ویدئوی Live بود. IGTV، اپلیکیشن جدیدی از اینستاگرام برای انتشار و یا تماشای ویدئوهای با زمان طولانی است. این اپلیکیشن مشابه youtube عمل می‌کند، اما برای اینستاگرام طراحی شده‌ است.

در حال‌ حاضر، IGTV به عنوان قسمتی از اپلیکیشن اصلی اینستاگرام در اپلیکیشن قابل مشاهده‌ است و اپلیکیشن مستقل آن برای اندروید و IOS در اپ‌ استور موجود است.

igtv اینستاگرام کجاست

نحوه ورود به IGTV و آپلود ویدیو در IGTV

1. ساختن کانال

اول باید برنامه IGTV را برای ساختن کانال دانلود کنید، بعد از نصب برنامه به اکانت اینستاگرامتان در IGTV وارد شوید. به قسمت setting وارد شوید (بالا – سمت راست صفحه، ایکون چرخ دنده) و ” Create Channel ” را انتخاب کنید.

همان طور که اینستاگرام در اطلاعیه خودش منتشر کرده، IGTV دقیقا مثل یک کانال تلویزیون عمل می کند با این تفاوت که در IGTV خود کانال ها سازنده ویدیوها هستند.

در ابتدا وقتی شما یک کانال را در IGTV فالو می کنید، IGTV آن کانال به شما ویدیو نشان می دهد، همچنین شما می توانید ویدیوهای مختلف طبق سلیقه تان ببینید.

2. شروع IGTV

برای شروع روی آواتار کانالتان در صفحه اصلی بزنید. علامت “+” را انتخاب کنید که در بالا سمت راست صفحه دیده می شود. الان شما می توانید از بین ویدیوهای موبایلتان ویدیو مورد نظرتان را انتخاب و آپلود کنید، بهتر است بدانید که ویدیوها در IGTV عمودی هستند و محدودیت زمانی ندارند.

3. نوشتن توضیحاتی درمورد ویدیو در IGTV

مثل ویدیوهای youtube در IGTV هم ویدیوها نیاز به نوشتن کمی توضیحات دارند و در IGTV امکان این که بین کانال های مختلف جست و کنید وجود دارد اما امکان جست و جو با استفاده از کلمات کلیدی و هشتگ وجود ندارد که البته این نظر خوبی هست که توضیحات درست و مرتبطی در ارتباط با ویدیو برای مخاطبین بنویسیم.

از طرفی دیگه شما می توانید در توضیحاتتان لینک قرار بدهید که در واقع وقتی کسی بر روی لینک ها کلیک کند به صفحات اینترنت هدایت می شود.

وقتی که عنوان و توضیحاتتان نوشته شد باید یک عکس کاور برای ویدیو اضافه کنید. که هم می توانید عکس دلخواهتان را آپلود کنید و هم یک عکس از ویدیو انتخاب کنید.

عکس کاور برای کانال شما نمایش داده می شود بنابراین سعی کنید عکس جذابی را انتخاب کنید.

4. اشتراک گذاری IGTV

شما آماده پست کردن ویدیو IGTV هستید، پست را بزنید و خوش حال باشید ! اما یک موضوع دیگر هم هست که الان شما باید به این موضوع دقت کنید که از این به بعد ویدیوی شما چندتا بازدید کننده خواهد داشت و این که به کامنت هایتان باید پاسخ بدهید.

شما می توانید همه چیز را تجزیه تحلیل کنید و ببینید که ویدیوتان چه بازخوردهایی گرفته برای این کار روی دکمه (“…”) کنار دکمه لایک، کامنت و اشتراک گذاری بزنید.

از این قسمت می توانید گزینه (View Insights) را انتخاب کنید یا روی ویدیوهایتان لینک کپی کنید یا هر زمان که خواستید ویدیوهایتان را حذف کنید.

وقتی گزینه (View Insights) را انتخاب می کنید می توانید وضعیت ویدیو خودتان را ببینید مثل لایک ها کامنت ها و ….

همچنین میتوانید ببینید که مخاطبین شما تا چه حد ویدیوی شما را نگاه کردند در واقع چقدر ویدیوی شما تا آخر دیده شده و نصفه رها نشده. IGTV یک نمودار نشان می دهد که مخاطبین شما در کدام قسمت ویدیو دیگر ویدیو را نگاه نکردند.

نصب IGTV اینستاگرام

نحوه پست کردن IGTV در اینستاگرام

با استفاده از igtv شما می توانید ویدیوهایی بیشتر از 1 دقیقه و با حداکثر طول 60 دقیقه در اینستاگرام منتشر کنید.

زمانی که شما در حال انتشار یک ویدیو igtv هستید گزینه ای جدید به نام post Preview در قسمت توضیحات اضافه شده است. با انتخاب این گزینه ویدیو شما علاوه بر قسمت igtv در پست های شما نیز نمایش داده می شود.

به این ترتیب شما می توانید به راحتی ویدیو بالاتر از 1 دقیقه در اینستاگرام خود منتشر کنید.

نحوه دانلود ویدیوهای IGTV اینستاگرام

سایت های دانلود ویدیوهای IGTV ابزارهای بارگیری سریع و مناسب برای دانلود فایل های مختلف تصویری و ویدیویی در اینستاگرام محسوب می شوند. شما بعد از یادگیری این روش علاوه بر دانلود و ذخیره سازی ویدیوها، عکس ها و استوری های اینستاگرام می توانید ویدیوهای IGTV را به بهترین شکل ممکن ذخیره کنید.

پس اگر از ویدیویی با این فرمت خوشتان آمد به سایت Aloinstagram مراجعه کنید و بارگیری را انجام دهید. مراحل بارگیری و دانلود خیلی آسان است. چنان چه لینک ویدیوی موردنظر را داشته باشید می توانید تنها با یک بار کلیک آنلاین دانلود کنید.

مراحل قدم به قدم دانلود ویدیوهای IGTV اینستاگرام

1. به نمایه ویدیوی IGTV دلخواه خود بروید.

نحوه گذاشتن IGTV در پست اینستاگرام

2. حالا در این مرحله ویدیوی مربوطه را انتخاب و آن را باز کنید. زمانی که فیلم پخش می شود شما سه نقطه خواهید دید که بایستی بر روی آن کلیک کنید.

IGTV اینستاگرام چیست

3. لینک ویدیو را انتخاب و کپی کنید.

دانلود ویدیو از IGTV اینستاگرام

4. به آدرس https://aloinstagram.com/download-igtv-videos/ رفته و پیونده کپی شده را در کادر بالا جاگذاری (paste) کنید.

چگونه در IGTV ویدیو آپلود کنیم

5. در آخر هم گزینه دانلود ویدیوهای IGTV را بزنید تا بارگیری شروع شود.

چگونه ویدیو های IGTV را پست کنیم

در سریع ترین زمان ممکن ویدیوی IGTV ظاهر شده و می توانید دانلود کنید.

وب سایت IGTV downloader برای دانلود

در این روش نیز با استفاده از این وب سایت دانلود که مختص ویدیوهای IGTV بایستی در ابتدا به پیج موردنظر و بخش آی جی تی وی مراجعه کنید. بعد فیلم آی جی تی وی انتخابی را پخش کرده و از آن قسمت سه نقطه بغل آیکن کامنت و لایک را بزنید. از این قسمت کپی لینک را زده و آن را کپی کنید.

در آخر نیز جهت دانلود و ذخیره سازی می توانید به وب سایت IGTV downloader مراجعه کرده و لینک کپی شده را در کادر مربوط پیست کنید. پس از paste گزینه دانلود را بزنید.

IGTV downloader برای موبایل های اندرویدی

اگر جزو طرفداران آی جی تی وی های مختلف هستید و می خواهید آن ها را برای همیشه در دستگاه موبایل خود ذخیره کنید بهتر است از نسخه اپلیکیشن این سایت استفاده کنید. با نصب برنامه در گوشی تان دیگر نیازی به باز کردن مجدد برنامه نخواهید داشت.

با افزوده شدن قابلیت های مختلف به برنامه اجتماعی و محبوب اینستاگرام اپلیکیشن و وب سایت های گوناگونی نیز جهت دانلود فایل های آن طراحی و پیاده سازی می شوند. با این دو برنامه معرفی شده نیز می توان آی جی تی وی ها را به ساده ترین شکل ممکن دانلود و ذخیره کرد.

آموزش گذاشتن چند عکس در استوری اینستاگرام

چگونه بفهمیم اینستاگرام ما هک شده ؟

آیا می دانید برای رفع ریپورت در اینستاگرام چه کاری انجام دهید ؟

آموزش روش های افزایش لایک در اینستاگرام+تصاویر



این مطلب چقدر مفید بود ؟
 

دیدگاه ها

اولین نفر برای ثبت دیدگاه باشید !


hits