دلگرم
امروز: جمعه, ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۸ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۹ مارس ۲۰۲۴ میلادی
افراد با گروه خونی AB دارای چنین شخصیتی هستند
2
زمان مطالعه: 8 دقیقه
افراد با گروه های خونی مختلف دارای ویژگی های شخصیتی متفاوتی هستند. در ادامه قصد داریم ویژگی های شخصیتی گروه خونی AB را ذکر نماییم. تا انتها با ما همراه باشید.

شخصیت گروه خونی AB

در میان گروه ­های خونی، گروه خونی AB، کمترین جمعیت را دارد. میزان این جمعیت از گروه خونی در آمریکا حدود ۴ درصد می­ باشد و در مناطقی مثل شمال اسپانیا و جنوب فرانسه به ندرت دیده می­ شود.

گروه خونی که فردِ دارای آن قدرت سازماندهی و جذب افراد و تجزیه و تحلیل قوی از خود نشان می­ دهد. حضرت مسیح (ع) یکی از افرادی است که گروه خونی AB با توجه به قطره­ های خونی که بر روی کفن تورین باقی مانده، داشته است. پس با توجه به شخصیت این حضرت می ­توان بهتر افراد دارای این گروه خونی را شناخت.

تعداد دارندگان این گروه خونی چندان زیاد نیست. تقریبا هزار سال است که این گروه خونی به وجود آمده است و می توان گفت ترکیبی از ۳ گروه خونی است.

گروه خونی AB می تواند از هر ۳ گروه دریافت داشته باشد اما تنها به گروه خونی خود خون اهدا می کند. بدن دارندگان این گروه خونی با جهان مدرن بسیار سازگار است.

شخصیت گروه خونی AB مثبت

ویژگی های افراد با گروه خونی ab

ویژگی­ های رفتاری افراد گروه خونی AB

افراد گروه خونی AB بیشتر از هر گروه خونی دیگری در حرفه­ هایی مانند پیشگویی، رمالی، جادوگری، درمانگری با دعا و احضار روح شرکت دارند. معمولا افرادی با این گروه خونی در بین رهبران دینی و مذهبی تجلی پیدا می­ کنند و در میان پیشوایان ارشد ادیان و دارای مریدان فراوان قرار دارند.

از جمله پیشوایان معروف با این گروه خونی علاوه بر عیسی مسیح می­توان به گوتاما بودا، سن فرانسیس و مهاتما گاندی اشاره کرد.

افرادی با این گروه خونی علاقه­ شدیدی به علم غیب دارند و منطقی­ ترین و حساس ­ترین افراد در بین دیگر گروه­ های خونی می­ باشند. این افراد بیشتر از هر گروه دیگری خونسرد، آرام، آسوده خاطر و حتی خویشتن­ دار هستند و در اولین نگاه تاثیر قوی بر جای می­ گذارند و غالبا از آنچه هستند باهوش تر به نظر می ­رسند.

این افراد محبوب­ند و اغلب مورد توجه جمع قرار می­ گیرند. آنچه موجب این حالت می­ شود، تاثیر مثبت هیئت ظاهری آنان بر دیگران است. در حالی که ظاهرشان اغلب معمولی و ساده است به طور کلی، گیرا هستند و همگان، حرکات و حالت چهره­ ایشان را دلپذیر می ­دانند.

یکی از ویژگی­ های افرادی دارای گروه خونی AB که آنان را هنرمندانی فطری کرده است، علاقه همیشگی ایشان برای نقد دیگران غالبا با گرایشی طنزآمیز است.

این افراد بدون آنکه تلاش کنند، می­ توانند بامزه باشند و بارها در اتاق هایی مملو از جمعیت، جمعیت را طوری سرحال آورند که قهقهه زنند، بدون آنکه واقعا بدانند چرا به مطلبی که آنان گفته اند، می­خندند.

حتماً بخوانید:
همه چیز درمورد گروه خونی AB+

همه چیز درمورد گروه خونی AB+

مجله دلگرم | در این مقاله هرآنچه که باید درباره گروه خونی آ ب مثبت بدانید را به شما خواهیم گفت. در ادامه جمعیت افراد دارای این گروه خونی، ورزش ها و…

با توجه به متن کتاب “شخصیت ­های گروه خونی” این افراد سازمان دهندگان، هماهنگ کنندگان بالفطره هستند. در پایین به بریده ­ای جالب از این کتاب در مورد گروه خونی AB توجه کنید:

“ما بدون افراد گروه خونی AB کجا بودیم ؟ توانایی های ذهنی ایشان با کیفیت قوی دیگری تکمیل شده که باعث می شود روان­ تر کار کنند. آیا می توانید حدس بزنید که آن توانایی چیست ؟

آن مهارت در سازماندهی، هماهنگی و دور هم جمع کردن افراد است تا آنان در گروه­ ها به نحوی دوستانه و متوازن کار کنند. این توانایی، افراد گروه خونی AB را در هر تشکیلاتی، چه شرکت باشد چه گروهی در کلیسا و یا در انجمن اولیا و مربیان، رهبرانی ذاتی می­ کند.

شخص گروه خونی AB وقتی به مبتکری مثل گروه خونی B می­ پیوندد. می­ تواند نقشه­ های خود را تحقق بخشد. در حالی که دیگران فقط در مرحله­ رویا باقی می­ مانند، ایشان می ­توانند خیلی دقیق تر از هرکس دیگر، برنامه­ ای را تنظیم کنند و کارمندان و وظایف را معین نمایند. خلاصه این که آنان استادان سازماندهی هستند.”

از جمله ویژگی­ های بی نظیر افراد با این گروه خونی کارکردن در بخش خدمات انسانی است. از این رو که این افراد حس اطمینان و امنیت به دیگران می­ دهند.

برای کارهایی از جمله مالکیت آژانس مسافرتی، پرستاری و مددکار اجتماعی، ایده آل هستند. همچنین این افراد مدعی العموم بالفطره می ­باشند و به علت منطقی بودن بسیار زیاد در برابر هر بی­ عدالتی می ایستند.

شخصیت گروه خونی AB منفی

رفتار افراد با گروه خونی AB

ویژگی های اخلاقی گروه خونی AB

گروه خون AB تلفیقی از روحیه حساس و زود رنج گروه خون A و روحیه سازگار و متعادل تر گروه خون B است و به همین دلیل دارندگان گروه خون AB دارای طبیعت جنجالی هستند و تمامی جوانب زندگی را، بدون در نظر گرفتن عواقب آن، پذیرا هستند. این خصوصیات از دارندگان گروه خون AB، موجودی دلپذیر ساخته است.

تجزیه و تحلیل شخصیت و روحیات کسانی که در این گروه قرار دارند، کار بسیار سختی است. زیرا آن ها معمولا موجوداتی حساس، زود رنج و اسیر احساسات، عواطف، رویا و غرایز خویش هستند.

دارندگان این گروه خون با آغوش گرم پذیرای شما هستند و در مواقعی که موجب رنجش شان شوید، عکس العمل شدید نشان نمی دهند و کینه توزی نمی کنند.

به همین جهت غالبا نامتعادل و بی ثبات به نظر می رسند، حال آن که واقعا این طور نیستند. این عده معمولا آرامش درونی ندارند و اغلب اوقات، واکنش هایی متضاد و دور از انتظار از خود بروز می دهند و در میان آن ها افراد خوددار و دارای اراده قاطع، خیلی کم یافت می‌شود.

بعضی هایشان به طور واقعی به خود اطمینان ندارند و دائم دنبال کسی می گردند تا به وی تکیه کنند. پیوسته از قابلیت ها و استعدادهای خود تردید دارند و از نوعی نگرانی یا کشمکش روحی رنج می‌برند و گاهی هم بر اثر همین بحران های روحی، دچار خسارت هایی می‌شوند و حاصل سال ها رنج و زحمت خود را از دست می‌ دهند.

بسیاری از درمانگران دارای گروه خون AB هستند. این گروه از افراد دارای جذابیت طبیعی هستند که این موضوع می تواند عاقبت غم انگیزی را برایشان رقم بزند.

به طور کلی، در وجود این گروه از افراد، دو شخصیت متفاوت نهفته است. گاهی بسیار پرشور و حرارت هستند و زمانی به محض برخورد با مانع یا مشکلی کوچکی برخودشان را کاملا می بازند و به دنیای تنهایی و انزوا پناه می‌برند.

این افراد ، روحی انعطاف پذیر، هوشی سرشار و ذوقی قابل ملاحظه دارند. لیکن به زحمت می‌توانند خود را با محیط تطبیق دهند و به اصطلاح همرنگ جماعت شوند.

با این اوصاف افراد با گروه خونی AB در میدان دوستی آدم های بسیار موفقی هستند و خوب می دانند دوستانشان را چگونه تحت تاثیر کمالات ظاهری و باطنی خویش قرار دهند.

گشاده دستی و علو همت این گروه حد و حصری ندارد. معمولا از بذل و بخشش لذت می برند و هیچگاه هم پشیمان نمی شوند. به طور ذاتی آدم هایی مهربان و انسان دوست هستند.

از افراد مشهور و جذاب دارنده گروه خون AB می توان به بندیکت آرنولد، جان اف. کندی و مرلین مونرو اشاره کرد که گرچه از چهره های دوست داشتنی کشورشان بودند اما متاسفانه عاقبت بسیار غم انگیزی داشتند.

ازدواج گروه خونی ab

خصوصیات گروه خونی AB

ازدواج گروه خونی AB با همدیگر

بعضی از افراد تصور می کنند که گروه خونی AB با گروه‌های O یا B با A، ناسازگار است و افراد با گروه خونی AB نمی توانند با گروه خون های A,B, o ازدواج کنند. این یک تصور کاملا اشتباه و یک شایعه است. ازدواج این افراد با هم هیچ مشکلی ندارد. مشکل اصلی وقتی است که یک زن Rh منفی با یک مرد Rh مثبت ازدواج کند.

اگر این خانم باردار شود، مقداری از خون جنین Rh مثبت وارد خون مادر می‌کند و بدن مادر آنتی‌ بادی تولید خواهد کرد. این مقدار اندک است و تقریبا اواخر بارداری ایجاد می‌شود و عارضه چندانی روی جنین ندارد ولی در بارداری دوم، میزان آنتی‌بادی زیاد است و اثر سوئی روی جنین خواهد داشت.

البته با پیشرفت علم، این مشکل کاملا حل شده است و ناسازگاری Rh هم به هیچ‌ وجه مانع ازدواج یا بارداری نیست.

اگر این مادر شکم اولش باشد، با مراجعه به پزشک و گرفتن آزمایش خون و انجام بررسی هایی یک آمپول رگام به مادر زده می شود تا مشکلی برای فرزندش ایجاد نشود. با زدن این آمپول مادر در بارداری های دیگرش بی خطر می شود.

تغذیه مناسب برای گروه خونی AB

شخصیت شناسی از روی گروه خونی A -B -O- AB



این مطلب چقدر مفید بود ؟
3.0 از 5 (2 رای)  
توجه: مطالب پزشکی و سلامت مجله دلگرم ، از منابع معتبر داخلی و خارجی تهیه شده اند و صرفا جنبه اطلاع رسانی دارند ، لذا توصیه پزشکی یا درمانی تلقی نمی شوند ، چنانچه مشکل پزشکی دارید حتما برای تشخیص و درمان به پزشک یا متخصص مراجعه کنید.

دیدگاه ها

اولین نفر برای ثبت دیدگاه باشید !


hits