دلگرم
امروز: پنج شنبه, ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۷ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۸ مارس ۲۰۲۴ میلادی
یارانه مهر 99 : زمان واریز یارانه مهر ماه 99 تغییر کرد !
0
یکصد و شانزدهمین مرحله از یارانه نقدی ۴۵۵۰۰ تومانی مربوط به مهرماه 99، ساعت ۲۴ پنج شنبه، ۱۷ مهر ۱۳۹۹ به حساب سرپرستان خانوارها واریز و قابل برداشت خواهد بود .

یارانه مهر ۹۹

زمان واریز یارانه مهر 99 به همراه ساعت دقیق واریز یارانه را برای شما دنبال کنندگان تاریخ و زمان واریز یارانه هر ماه آورده ایم.

یارانه مهر ۹۹ ، ساعت 24 روز پنجشنبه 17 مهر ماه به حساب سرپرستان خانوار‌ واریز و قابل برداشت خواهد بود .

یکصد و شانزدهمین مرحله از یارانه نقدی ۴۵۵۰۰ تومانی مربوط به مهر ماه، همراه با افزایش حداقل مستمری خانوارهای مددجویان تحت حمایت کمیته امداد امام خمینی (ره) و سازمان بهزیستی کشور ساعت ۲۴ روز پنج شنبه، ۱۷ مهر ۱۳۹۹ به حساب سرپرستان خانوارها واریز و قابل برداشت خواهد بود.

کسر چهارمین قسط وام کرونا

بر این اساس، با توجه به شیوع ویروس کرونا، دولت تصمیم گرفت در کنار حمایت از بنگاه‌ها و افراد بیکار شده، وام یک میلیون تومانی به حساب تمامی ۲۳ میلیون خانوار یارانه بگیر واریز کند که در مجموع ۲۳ هزار میلیارد تومان وام به حساب یارانه بگیران نقدی واریز و مقرر شد اقساط تسهیلات یک میلیون تومانی از یارانه افراد کسر شود.

آغاز کسر اقساط این تسهیلات از تیرماه بود و این ماه چهارمین قسط کسر خواهد شد.

گفتنی است؛ مقرر شده هر ماه مبلغ ۳۵ هزار و ۱۰۰ تومان از سرجمع یارانه هر خانوار کسر شود و مدت زمان بازپرداخت این تسهیلات نیز ۳۰ ماه در نظر گرفته شده است.

پرداخت یارانه مهر 99

مبلغ یارانه این ماه نیز همانند ماه‌ها و سال‌های گذشته به ازاء هر نفر ۴۵۵،۰۰۰ ریال خواهد بود که به محض واریز قابل برداشت می‌باشد. و تا به حال هیچ خبر موثقی در مورد افزایش مبلغ یارانه اعلام نشده است.

حسینعلی حاجی‌دلیگانی عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی سال گذشته با بیان اینکه میزان یارانه نقدی از زمان اجرای این قانون افزایش نیافته است، گفت: قطعا نمایندگان پیشنهاد طرح افزایش میزان یارانه نقدی در بودجه سال ۹۸ را مطرح می‌کنند.

یارانه مهر 99 و صد و شانزدهمین مرحله یارانه نقدی ساعت ۲۴ پنج شنبه، ۱۷ مهر 99 به حساب سرپرستان خانوار واریز و روز جمعه 18 مهرماه قابل برداشت خواهد شد.
در صورت تغییر در روند پرداخت یارانه در همین صفحه اعلام خواهد شد .


این مطلب چقدر مفید بود ؟
 

دیدگاه ها

اولین نفر برای ثبت دیدگاه باشید !


hits