دلگرم
امروز: جمعه, ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۸ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۹ مارس ۲۰۲۴ میلادی
ارگاسم زن: ۹ روش برای به ارگاسم رساندن خانم ها در رابطه جنسی
82
زمان مطالعه: 8 دقیقه
ارگاسم زن ها خیلی سخت اتفاق میافتد و اغلب آقایان سوال میکنند که چگونه میتوان خانم ها را در رابطه جنسی به ارگاسم رساند. در این مقاله نحوه به ارگاسم رساندن خانم ها در رابطه جنسی را به شما آموزش میدهیم
توجه: این مطلب آموزشی ویژه خانم ها و آقایان متاهل است و برای کودکان یا افراد زیر 18 سال مناسب نمی باشد.

مجله دلگرم | چگونه همسرم را به ارگاسم برسانم؟ این سوال بسیاری از آقایان است. برای یافتن جواب مناسب به خواندن ادامه دهید. زمانی که در حال به ارگاسم رسیدن هستید، هیچ چیزی بد تر از این نیست که صدای زنگ موبایل، صدای گریه بچه و یا یک حرکت اشتباه از سوی شریک جنسی تان، اون لحظه را خراب کند. این مسئله برای خانم ها بیشتر اتفاق میافتد چراکه بطور کلی رسیدن به ارگاسم (نقطه اوج لذت جنسی) برای خانم ها در رابطه جنسی خیلی سخت تر است. در واقع جدیدا در یک بررسی آماری مشخص شده است که تنها حدود 65 درصد خانم هنگام رابطه جنسی ارضاع میشوند.

ارگاسم ، ارگاسم زن ، ارگاسم خانم ها

حالا سوال اینجاست که آقایان چکاری میتوانند انجام دهند تا همسر و یا شریک جنسی آن ها واقعا به ارگاسم برسد؟ مهم ترین مسئله این است که به همسر تان کمک کنید که استرس کمتری داشته و کاملا ریلکس باشد. در تحقیقات علمی مشخص شده است که زن ها تنها وقتی به ارگاسم میرسند که قسمتی از مغز آن ها که مربوط به پردازش احساسات، استرس و اضطراب است، بطور کامل خاموش شود. این مسئله بدان معنا است که اگر بتوانید کاری بکنید که همسرتان هنگام رابطه جنسی همه مشکلات و گرفتاری هایش را فراموش کند، به احتمال زیاد میتوانید او را به ارگاسم نیز برسانید.

ارگاسم ، ارگاسم زن ، ارگاسم خانم ها

بطور کلی به ارگاسم رساندن خانم ها، راه های مشخصی دارد اما این مسئله میتواند در هر فردی متفاوت باشد. بنابراین سعی کنید با شناخت هرچه بیشتر شریک جنسی خود، رابطه بهتر و با کیفیت تری داشته باشید.

خانم ها چگونه به ارگاسم میرسند؟

در ادامه 9 تکنیک طلایی برای به ارگاسم رساندن خانم ها را به شما آموزش خواهیم داد. روی صحبت ما در این مطلب با آقایان است پس اگر شما خانم هستید و در حال مشاهده این مقاله میباشید، حتما لینک آن را برای همسر تان بفرستید.

1. کلیتوریس را بشناسید!

اول از همه باید بدانید که اکثر خانم ها برای رسیدن به ارگاسم نیاز دارند تا کلیتوریس شان تحریک شود. در یک بررسی علمی با همکاری 1000 خانم که در سال 2017 انجام شد، مشخص گردید که تنها 18 درصد خانم ها میتوانند تنها بواسطه رابطه واژنی ارضاع شده و به ارگاسم برسند. به همین دلیل سعی کنید هنگام رابطه جنسی، تا جای ممکن کلیتوریس شریک جنسی تان را تحریک کنید.

یکی از بهترین روش های تحریک صحیح کلیتوریس، استفاده از پوزیشن صحیح میباشد.

بطور مثال هنگامیکه در پوزیشن میشنری قرار دارید سعی کنید کمی بیشتر به سمت همسر خود متمایل شوید تا در هر مرتبه که تلنبه زده و دخول انجام میشود، آلت تناسلی تان به کلیتوریس زن برخورد کند. در این پوزیشن اگر پا های زن بسته باشد، تحریک کلیتوریس خیلی بهتر صورت میگیرد.

در پوزیشن سوارکاری و هنگامیکه زن در بالا قرار دارد هم میتوان کلیتوریس را بخوبی تحریک کرد. در این حالت باید آرنج های خود را تکیه گاه کرده و کمی رو به بالا متمایل شوید تا آلت تناسلی تان کلیتوریس را تحریک کند.

2. به باسن (مقعد) بیشتر توجه کنید.

معمولا هنگام رابطه جنسی آقایان تحریک و بازی کردن با باسن و مقعد خانم ها را فراموش میکنند (مگر اینکه رابطه مقعدی داشته باشید!) اما این کار بسیار اشتباه است چراکه باسن (و مقعد) دارای رشته های عصبی زیادی است و اگر میخواهید همسر تان خیلی خوب ارضاع شود باید حتی هنگام رابطه واژنی نیز باسن او را گرفته و بخوبی فشار دهید. (البته نه فشار خیلی شدید که باعث درد شود. اکثر خانم ها دوست دارند که به باسن آن ها سیلی بزنید)

3. بدانید که همسرتان چه میخواهد و همان کار را انجام دهید.

همانطور که پیش تر اشاره کردیم، تحریک کلیتوریس یکی از بهترین روش های به ارگاسم رساندن زن ها است. یکی از بهترین روش های تحریک کلیتوریس، رابطه دهانی میباشد. شاید تصور عام این است که خانم ها بیشتر دوست دارند که رابطه دهانی برای همسر خود انجام بدهند تا اینکه برایشان رابطه دهانی انجام دهید، اما این تصور کاملا غلط است. خانم ها هم درست مثل آقایان رابطه جنسی دهانی را دوست دارند. اتفاقا بوسیله رابطه دهانی خیلی بهتر میتوان کلیتوریس را تحریک و زن را به ارگاسم رساند.

زمانیکه در حال انجام رابطه دهانی هستید، خیلی راحت سر خود را بطور کامل بین پا های همسر خود ببرید و اجازه دهید که او کاری که دوست دارد را انجام دهد. سپس حرکاتی که انجام میدهد را به خاطر بسپارید تا دفعات بعدی بتوانید کارهایی که او دوست دارد را انجام دهید.

4. او را ببوسید!

همانطور که میدانید بوسه برای شروع رابطه جنسی و به اصطلاح عشقبازی خیلی مهم است. اما مسئله ای که اکثر آقایان نمیدانند این است حتی هنگام رابطه جنسی هم همچنان باید به بوسیدن همسر خود ادامه دهند. در یک بررسی علمی دیگر که آن هم در سال 2017 با مشارکت 50 هزار نفر انجام شد، مشخص شد که اکثر خانم ها زمانی میتوانند به بهترین نحو ارضاع شده و به ارگاسم برسند که هنگام رابطه جنسی هم آن ها را بخوبی ببوسید (بوسه های عاشقانه) و هم اینکه رابطه دهانی داشته و در عین حال کلیتوریس را نیز تحریک کنید.

5. از روان کننده ها استفاده کنید.

مهم نیست که رابطه جنسی شما چقدر پر حرارت است. حتی اگر هر دو نفر هم بطور کامل برای رابطه آماده باشند، باز هم استفاده از روان کننده های جنسی ایده بسیار خوبی است. معمولا خانم ها هنگام رابطه جنسی شرایط سخت تری دارند و ممکن است که احساس درد کنند. اگر از ژل روان کننده استفاده کنید، این چنین مشکلات بطور کامل حل خواهد شد.

زمانیکه از روان کننده استفاده میکنید، میتوانید خیلی سریع تر دخول کرده و بهتر کلیتوریس را تحریک کنید. همانطور که قطعا تاکنون متوجه شدید، تحریک کلیتوریس یکی از مهم ترین کار ها برای به ارگاسم رساندن خانم ها میباشد.

مطالعات علمی نشان داده است که تقریبا همه خانم ها از رابطه جنسی که طی آن از روان کننده استفاده شود بیشتر لذت میبرند. میتوانید هرچقدر که دوست دارید از ژل یا مایع روان کننده استفاده کنید، اصلا هرچه بیشتر، بهتر. نکته جالب دیگر این است که با استفاده از روان کننده، آقایان هم خیلی دیرتر به انزال میرسند. بنابراین استفاده از روان کننده ها در رابطه جنسی یک گزینه کاملا ایده آل و برد-برد است.

6. روی گردن تمرکز کنید.

گردن بسیار حساس است. پوست گردن بسیار نازک و رگ های خونی هم به سطح پوست خیلی نزدیک تر هستند بنابراین اصلا جای تعجب ندارد که محققان دریافته اند که گردن یکی از بهترین نقاط بدن زن برای تحریک او میباشد.

پس دفعه بعد هنگام رابطه جنسی، زمانیکه همسرتان به نقطه ارگاسم نزدیک است ، سعی کنید بیشتر گردن اون را بوسیده و لیس بزنید تا به معنای واقعی کلمه ارضاع شود.

7. حرف های تحریک کننده بزنید.

در لحظات داغ رابطه جنسی، انتخاب کلمات درست و گفتن آن ها به شریک جنسی تان میتواند تاثیر شگفت انگیزی داشته باشد. بسیاری از خانم ها دوست دارند به اصطلاح "کاری که میخواهید با آن ها انجام دهید" را خیلی رک و واضح بر زبان بیاورید. این مسئله خیلی مهم است و میتواند کیفیت رابطه جنسی شما را به شکل قابل توجهی افزایش دهد.

گفتن حرف های تحریک در رابطه جنسی اصلا سخت نیست و میتوانید برای یاد گرفتن آن از مقالاتی که در مجله دلگرم وجود دارد استفاده کنید.

بیشتر بخوانید:

چگونه هنگام رابطه جنسی حرف های تحریک کننده بزنیم؟

یک ترفند کوچک هنگام گفتن حرف های تحریک کننده این است که ابتدا از او تعریف کنید، اگر دوست داشت و جوری پاسخ داد که گویی بیشتر میخواهد، شما هم همان کار را انجام دهید.

نیازی نیست که صدا های مصنوعی و عجیب و غریب دربیارید. یکی از چیز هایی که اکثر خانم ها دوست دارند این است که هنگام رابطه از یک ویژگی خیلی مشخص بدن آن ها تعریف کنید.

8. اسباب بازی های جنسی

برخی اوقات هنگام رابطه جنسی هرچقدر هم که سخت تلاش کنید ممکن است همسر تان باز هم به ارگاسم نرسد. در چنین مواقعی اسباب بازی های جنسی واقعا میتواند کمک کننده باشد. در یک بررسی آماری در سال 2009 مشخص شد که بیش از 50 درصد خانم های برای رسیدن به ارگاسم از ویبراتور استفاده میکنند.

میتوانید هنگام رابطه جنسی با استفاده از ویبراتور کلیتوریس شریک جنسی تان را بخوبی تحریک کرده تا راحت تر به ارگاسم برسد. البته سعی کنید اول نظر همسر تان را بپرسید تا متوجه شوید که چگونه دوست دارد. در ابتدا خیلی آرام کار شروع کرده و سپس سرعت و شدت را افزایش دهید.

9. بپرسید که چه چیزی دوست دارد؟

برخی از زوجین با این مسئله آشنایی دارند اما همچنان در کشور ما اطلاعات جنسی بسیار کم است و بسیاری از افراد و زوج ها نمیدانند که بهترین راه برای داشتن یک رابطه جنسی خوب و با کیفیت این است که با همسرتان در اینباره صحبت کنید.

مطالعات و بررسی های علمی نشان داده است که افرادی که با شریک جنسی خود صحبت کرده و میدانند که طرف مقابل چه میخواهد، روابط جنسی بسیار بهتری دارند.

زمانیکه همسرتان به شما بگوید که دقیقا چه چیزی دوست دارد و شما هم همان کار را انجام دهید، احساس خیلی بهتری خواهد داشت و قطعا راحت تر به ارگاسم میرسد.

بیشتر بخوانید:

تقویت و بهبود ارگاسم زنان با این ۲۰ خوراکی جادویی !


چنانچه این مطلب را مفید میدانید با لایک کردن و به اشتراک گذاشتن آن، از ما حمایت کنید. نظرات، پیشنهادات و مقاله های درخواستی خود را از طریق قسمت دیدگاه ها برای ما ارسال کنید.



این مطلب چقدر مفید بود ؟
4.3 از 5 (82 رای)  

دیدگاه ها

اولین نفر برای ثبت دیدگاه باشید !


hits