دلگرم
امروز: پنج شنبه, ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۷ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۸ مارس ۲۰۲۴ میلادی
چرا نباید در رابطه جنسی تظاهر به ارگاسم کرد؟
4
زمان مطالعه: 6 دقیقه
تظاهر به ارگاسم در اکثر زنان و یک چهارم مردان شایع است. تظاهر به لذت بردن از رابطه جنسی می تواند به مشکلات زناشویی منجر گردد و باعث بی اعتمادی در رابطه زناشویی شود.برای جلوگیری از تظاهر به ارگاسم چه باید کرد؟

تظاهر به ارگاسم در اکثر زنان و یک چهارم مردان شایع است. تظاهر به اینکه از رابطه جنسی خود لذت میبرید , شما را از شناخت بدنتان غافل می کند، و رسیدن به ارگاسم واقعی را دشوارتر می سازد.

ظاهرا شاید این تظاهر بی ضرر به نظر برسد، اما می تواند به مشکلات زناشویی منجر گردد و باعث بی اعتمادی در رابطه زناشویی شود. در این مقاله چهار دلیل منطقی برای عدم تظاهر را برایتان خواهیم گفت، به علاوه راهنمایی و نکته هایی برای رسیدن به اوج لذت جنسی را بیان خواهیم کرد.

تظاهر به ارگاسم و تظاهر کردن زنان در رابطه جنسی ، ارگاسم ، فیلم بازی کردن و تظاهر به لذت بردن

براساس یک تحقیق منتشر شده در نوامبر 2010 در مجله تحقیقات جنسیتی، 50 درصد از زنان و 25 درصد مردان گزارش کردند که در طول فعالیت جنسی تظاهر به ارگاسم می کنند.

دلیل تظاهر به ارگاسم در زنان چیست؟

بعضی از آن ها هنگامی که از رسیدن به لذت جنسی نا امید می شوند تظاهر به ارگاسم می کنند ، در حالی که برخی از آنان دوست ندارند که شریک جنسی شان را سرزنش کنند و مقصر بدانند و یا به همسرشان و اعتماد به نفسش آسیبی برسانند.

گاهی اوقات هم فقط به این دلیل که نمی‌خواهند به احساسات همسرشان لطمه بزنند. اگرچه اغلب اوقات، این فریب و تظاهر از شدت عشق و علاقه به همسر نشأت می‌گیرد معمولا این تظاهر به معنی فریب نیست بلکه قصد این افراد ناراحت نکردن شریک جنسیشان می باشد.

مشکل اینجاست زمانی که حین رابطه می گویید" اوه بله" و به خواسته هایتان اعتراف نمی کنید مثلا نمی گویید «میشه این پوزیشن را برایم انجام دهی؟" این نوع گفتار شما را از لذت جنسی واقعی دور می سازد و موجب می شود که رابطه شما و شریکتان دچار مشکل شود در اینجا قصد داریم بگوییم که چرا باید از تظاهر به ارگاسم خودداری کنید و امیدوارم که به روابط جنسی شما کمک کند.

تظاهر به ارگاسم

4 دلیل برای اینکه نباید در طول رابطه جنسی اقدام به تظاهر کنید

1- با تظاهر کردن به ارگاسم سخت تر به لذت واقعی دست خواهید یافت

ممکن است بتوانید به راحتی تظاهر کنید. اما زمانی که رابطه بعدی فرا برسد و هنگامی که لحظه رسیدن به ارگاسم فرا برسد، این تاکتیک عمل نمی کند و تاثیری ندارد.

گریسی لندس، متخصص روانپزشکی و بیماری های جنسی و خانواده در شهر نیویورک می گوید: " در حقیقت تظاهر به ارگاسم، رسیدن به اوج لذت جنسی را سخت تر می سازد. گریسی لندز می گوید: "تظاهر به ارگاسم منجر به عدم شناخت و آگاهی از شور و احساسات و ادراکات بدنتان می شود." "و این عدم آگاهی می تواند باعث شود که سخت تر به ارگاسم برسید، زیرا شما نیاز دارید که ذهنتان را متمرکز کنید و آماده باشید تا به اوج لذت جنسی برسید".

2. تظاهر به ارگاسم باعث می شود ارتباطتان با شریک زندگی تان قطع شود

ارگاسم نه تنها از لحاظ فیزیکی حس خوبی به شمامی دهد، بلکه به شما کمک می کند که از لحاظ ذهنی در مورد رابطه زناشویی تان حس بهتری داشته باشید و ذهنیت خوبی داشته باشید. یک مطالعه منتشر شده در سال 2014 در مجله ارتباطات مونوگراف نشان داد که افرادی که اورگاسم خوب را تجربه می کنند پس از اتمام رابطه جنسی بیشتر به همسرشان نزدیک می شوند و ارتباط کلامی برقرار می کنند و به این دلیل است که رسیدن به اوج لذت جنسی باعث آزاد شدن هورمون عشق "اکسیتوسین" می شود که به شما کمک می کند تا با شریک زندگی خود بهتر ارتباط برقرار کنید.

تظاهر به ارگاسم تظاهر کردن زنان در رابطه جنسی ، ارگاسم ، فیلم بازی کردن و تظاهر به لذت بردن

3. موجب عدم اطمینان همسرتان به شما می شود

گریسی لندز می گوید " شاید همسرتان حس کند که ممکنه شما هنوز ارضا نشده اید اما همچنان تظاهر به ارگاسم می کنید او از شما مطمعن نیست". به یاد داشته باشید که مطمعنا شریک زندگی تان دوست دارد که شما به اوج لذت جنسی برسید نه اینکه تظاهر کنید، پس نگران نباشید و تظاهر به ارگاسم نکنید. در این صورت همسرتان هیچ وقت یاد نمی‌گیرد که چطور باید شما را به اوج لذت برساند و در نهایت اگر این وضعیت را ادامه دهید، از نداشتن رابطه جنسی لذت بخش آزرده خواهید شد.

4. باعث می شود همسرتان نیز تظاهر به ارگاسم کند

تصور می شود که تظاهر به ارگاسم اغلب مربوط به زنان است. اما یک مطالعه منتشر شده در سال 2016 در مجله "رابطه جنسی و درمان" نشان داد که مردان 25 درصد از مواقع تظاهر به ارگاسم می کنند. یکی از دلایلش این است که بعضی از مردان که احساس می‌کنند ارگاسمشان به تاخیر افتاده است، تصمیم می‌گیرند که تظاهر کنند و از این طریق رابطه جنسی را تمام می کنند. یکی از متخصصان دانشگاه ایلینویز شیکاگو معتقد است که بعضی از مردان از تظاهر به ارگاسم برای توجیه کردن یا پنهان کردن انزال زودرس استفاده می‌کنند. ضمن این‌که بعضی از مردان که نعوظ‌شان را در طول رابطه جنسی از دست می‌دهند یا احساس می‌کنند که توانایی رسیدن به ارگاسم را ندارند، ترجیح می‌دهند که تظاهر به آن کنند، به‌جای این‌که درباره مشکلی که دارند با همسرشان صحبت کنند تا ببینند چرا با این مسئله روبه‌رو شده‌اند. و یا اینکه با این کار می خواهند شریکشان از رابطه لذت ببرد یا می تواند به دلیل اتمام آن رابطه باشد.

تظاهر به ارگاسم و لذت بردن در رابطه جنسی

برای جلوگیری از تظاهر به ارگاسم چه باید کرد؟

گریسی لندز می گوید: برخلاف آنچه ممکن است فکر کنید، تظاهر سودی ندارد. اگر از رابطه جنسی لذت نمی برید، "بهتر است به شریک جنسی تان بگویید که می خواهید رابطه جنسی را توقف کنید. این به شما توانایی صحبت در مورد رابطه جنسی، گفتگو در مورد خواسته هایتان می دهد، و برای هر دوی شما انتظارات واقع گرایانه را فراهم می سازد.

خواه شما در تمام مدت رابطه تظاهر کنیدو یا گاهی اوقات تظاهر کنید، تغییرات تدریجی در رابطه جنسی تان ایجاد خواهید کرد. گریسی لندز می گوید: " پس به‌جای این‌که تظاهر به ارگاسم کنید، صادقانه رفتار کنید، با همسرتان صحبت کنید و اجازه دهید که بداند که شما از رابطه چه می خواهید و چه دوست دارید و چه چیزی دوست ندارید به او بگویید که از چه کارهایی در رابطه جنسی لذت می برید. مطمعنا عشقتان از اظهار آن ها خوشحال خواهد شد و در برآورد خواسته های شما سعی خواهد کرد.

خوشحال می شویم که نظرات خود را با ما و سایر کاربران به اشتراک بگذارید.

در این رابطه بخوانید:

حقایقی در مورد ارگاسم زنان که مردان باید بدانند

دلایل به ارگاسم نرسیدن خانم ها چیست؟

ترجمه و گردآوری

سهیلا مقصودی

بخش سلامت جنسی مجله دلگرم



این مطلب چقدر مفید بود ؟
4.0 از 5 (4 رای)  

دیدگاه ها

اولین نفر برای ثبت دیدگاه باشید !


hits