دلگرم
امروز: پنج شنبه, ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۷ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۸ مارس ۲۰۲۴ میلادی
آموزش مرحله به مرحله کشیدن خط چشم ژله ای
8
زمان مطالعه: 4 دقیقه
خط چشم ژله ای:طریقه استفاده از خط چشم ژله ای؛خط چشم ژله ای ماندگاری بالایی دارد و تاثیری چشم گیری را ایجاد می کند. این نوع خط چشم بصورت شیشه های کوچک ارائه می گیردد و با برسی ظریف استفاده می شود

طریقه استفاده از خط چشم ژله ای

خط چشم ژله ای ماندگاری بالایی دارد و تاثیری چشم گیری را ایجاد می کند. این نوع خط چشم بصورت شیشه های کوچک ارائه می گیردد و با برسی ظریف استفاده می شود. خط چشم ژله ای براحتی روی پلک بالایی استفاده و می تواند برای ایجاد تاثیراتی خاص مانند ایجاد باله استفاده می شود.با دلگرم همراه باشید.

طریقه استفاده از خط چشم ژله ای

انتخاب محصول مناسب

خط چشم ژله ای

  • خط چشمی ژلی با برس مورد نیاز را انتخاب کنید. برس ضخیم خطوط تیره ضخیم و برس زاویه دار نازک باعث کنترل بیشتر و خطوط ظریف تری ایجاد می کند. بدنبال برسی باشید که دارای موهای محکم باشد.
  • صورت تان را شسته، خشک و مرطوب کنید. مطمئن شوید صورت تان کثیف یا چرب نیست. از مرطوب کننده های فاقد چربی استفاده کنید.
  • کانسیلر یا پرایمر را استفاده کنید. این مرحله اختیاری است و به افزایش ماندگاری آرایش کمک می کند. کانسیلر یا پودر مات را به پلک های بالا زده و با پد یا انگشتان پخش کنید.
  • برس را در خط چشم فرو کنید. فقط موهای برس را فرو ببرید و اضافی خط چشم را با لبه های بطری بگیرید.
  • سر را در وضعیت مناسبی مقابل آینه قرار دهید.
  • برس را بصورت زاویه دار نگهدارید. طوری که بتوانید ببینید که چکار می کنید.
  • با دست پوست اطراف چشک را بکشید. اینکار باعث می شود خط چشم در خط راست استفاده شود.

خط چشم ژله ای

کشیدن خط اصلی

چشم ها را برای استفاده از خط چشم ببندید. نوک برس را به آرامی در خط مژه بالایی بکشید. تا جای ممکن خط چشم را نزدیک خط مژه نگهدارید. اگر اینکار مشکل است روی خط مژه نقطه بگذارید و بعد این نقاط را با ضربه برس به هم وصل کنید.

خط چشم ژله ای
خط چشم ژله ای
خط چشم ژله ای

مراحل کشیدن خط چشم برای انواع چشم

اگر می خواهید چشم های گرد را کشیده تر نشان دهید باید در قسمت لبه خارجی چشم روی خط مژه مداد بکشید و آن را به شکل خط چشم بالدار دربیاورید.

آموزش خط چشم برای چشم های با فاصله

خانم هایی که فاصله چشم های زیادی دارند باید در گوشه داخلی چشم تمرکز کنند تا بتوان فاصله چشم ها را کمتر نشان داد. برای شروع ابتدا باید گوشه داخلی چشم یا همان مجرای اشک را با سایه بپوشانید، داخل چشم ها را مداد بکشید و زیاد در گوشه خارجی چشم مانور ندهید.

آموزش خط چشم برای چشم های گود

اگر چشم های گود دارید سعی کنید روی پلک سایه پهن نکشید و بالای چشم را سایه تیره یا سیاه نزنید زیرا چشم ها گودتر نشان داده می شوند. کاری که باید انجام دهید یک خط چشم بسیار باریک نزدیک خط مژه است. بهتر است فقط گوشه خارجی بالا و پایین پلک خط چشم بکشید.

آموزش خط چشم برای چشم های تک پلکی

چشم های تک پلکی هم می توانند خط چشم بزنند. از گوشه داخلی چشم یک خط باریک بکشید و همچنان که به گوشه خارجی نزدیک می شوید خط چشم را پهن تر کنید.

آموزش خط چشم برای چشم های پفی

هدف آرایش چشم های پفی این است که با کمک خط چشم پلک ها را بزرگ تر نشان دهیم. ابتدا از قسمت پهن خط چشم شروع می کنیم درست جایی که باید مداد را بین ریشه مژه ها بکشیم. و همچنان که به گوشه خارجی نزدیک می شویم خط چشم را پهن می کشیم.

آموزش خط چشم برای چشم های بادامی

چشم های بادامی یکی از زیباترین مدل چشم ها می باشد و بیشتر آرایشگران کار کردن روی این مدل چشم ها را دوست دارند. خط چشم های بالدار این مدل چشم ها را زیباتر از قبل نشان می دهد.

آموزش کشیدن خط چشم برای چشم های ریز

هدف بزرگ نشان دادن این نوع چشم هاست. به همین دلیل زیر چشم ها را نباید خط چشم کشید. باید بالای چشم و گوشه پایین چشم را خط چشم باریکی بکشید. استفاده از مداد سفید برای داخل چشم کمک بزرگی در درشت نشان دادن چشم ها می کند.

آموزش خط چشم کشیدن برای چشم های درشت

برای چشم های درشت باید بالا و داخل پلک بالایی را مداد بکشید. خط چشم های گربه ای و بالدار بهترین ها برای چشم های درشت هستند.

آموزش خط چشم کشیدن برای چشم های نزدیک به هم

خط چشم در گوشه داخلی چشم باید باریک باشد. و در گوشه خارجی پهن شود. خط چشم خیلی نازک یا خیلی پهن چشم ها را ریزتر نشان می دهد.

منبع:پرشین وی،آرایشگری؛زن روز؛نمناک

مجله اینترنتی دلگرم

مرجان امینی



این مطلب چقدر مفید بود ؟
3.6 از 5 (8 رای)  

دیدگاه ها

اولین نفر برای ثبت دیدگاه باشید !


hits