دلگرم
امروز: پنج شنبه, ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۷ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۸ مارس ۲۰۲۴ میلادی
پاکسازی پوست برای انواع پوست ها
3
زمان مطالعه: 2 دقیقه
پوست شما از هر نوعی که باشد باید حتما هر ۲۰ روز یک بار پاکسازی روی آن انجام شود تا تمام منافذش تمییز شود لایه ی اضافی که بر اثر نشستن گرد وغبار بر روی آن بوجود آمده استاز بین برودو پوستی تازه و...

پوست شما از هر نوعی که باشد باید حتما هر ۲۰ روز یک بار پاکسازی روی آن انجام شود تا تمام منافذش تمییز شود لایه ی اضافی که بر اثر نشستن گرد وغبار بر روی آن بوجود آمده استاز بین برودو پوستی تازه و شاداب جای آن را بگیرد.

پاکسازی پوست برای انواع پوست ها

اولین مرحله پاکسازی :

پاک کردن صورت ،با پنبه و شیر پاک کن است.در این مرحله به جای شیر پاک کن می توان برای پوست های خشک از شیر ،برای پوست های چرب از آبلیمو ،و برای پوست های معمولی از ماست استفاده کنید.
نکته : طرز کشیدن پنبه باید از پایین به بالا باشد.

دومین مرحله :

تمییز کردن صورت با پنبه و لوسیون است .توجه کنید روی تمام لوسیون ها نوشته شده که مخصوص چه نوع پوستی است لازم به ذکر است که لوسیونی که مناسب همه نوع پوستی است عرق شاطره و کاسنی است.

سومین مرحله :

ماساژ صورت است.این عمل باعث به جریان افتادن هر چه بهترخون در پوست شده و به صورت ،شادابی و زیبایی می دهد.
برای ماساژ دادن از روغن ماساژ یا روغن بچه می توانید استفاده کنید.همچنین ماساژ باید با دو انگشت بلند و بسیار آهسته انجام گیرد.

مرحله چهارم :

بخور دادن صورت به مدت ۲۰ دقیقه با آب است.لازم است یک دستگاه بخور کوچک در منزل باشد.


مرحله پنجم :

آیینه ای روبروی خود قرار دهید و با استفاده از انگشت دو شست خود که دور آن ها دستمال کاغذی پیچیده ایدجوش های سر سیاه را به آهستگی بیرون بیاورید.
برای بیرون آوردن جوش های سفید از سوزن ضد عفونی شده با الکل استفاده کنید.بعد از اتمام کار صورتتان ار حتما با پنبه ی آغشته شده با الکل ضد عفونی کنید.


مرحله ششم :

حالا باید ماسک خمیری یا پودری یا ماسک گیاهی -که نحو ه ی ساخت آن را قبلا توضیح دادیم را به مدت ۲۰ دقیقه روی صورت خود قرار دهید و سپس صورت را با آب سرد بشویید.


مرحله آخر :

زدن کرم مرطوب کننده به پوست صورت می باشد .کرم مرطوب کننده بسیار مناسب است.

با تشکر از خانم لیلی روزیطلب



این مطلب چقدر مفید بود ؟
5.0 از 5 (3 رای)  

دیدگاه ها

اولین نفر برای ثبت دیدگاه باشید !


hits