دلگرم
امروز: پنج شنبه, ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۷ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۸ مارس ۲۰۲۴ میلادی
آشنایی با ژل موی سر مخصوص آقایان سینره
1
زمان مطالعه: 5 دقیقه
ژل موی سر مخصوص آقایان سینره به راحتی بر روی مو گسترده می شود و به سرعت خشک می شود بدون اینکه روی مو حالت سنگین ایجاد کند یا شوره بر جای گذارد.

فواید ژل موی سر مخصوص آقایان سینره

ژل موی سر مخصوص آقایان سینره به راحتی بر روی مو گسترده می شود و به سرعت خشک می شود بدون اینکه روی مو حالت سنگین ایجاد کند یا شوره بر جای گذارد. میزان چسبندگی این ژل در حد متعادل تنظیم شده است. به طوری که به خوبی حالت ایستا را در مو ایجاد می کند ولی احساس چسبندگی بر روی موها احساس نمی شود و مو براحتی شانه می شود.

پلیمرهای به کار رفته در ساختمان این ژل قادرند لایه ظریف بر روی موها ایجاد کند و موها را حجیم تر و پر پشت تر نشان دهند. وجود نوعی پپتید در این محصول موها را از اثرات سوء عوامل آسیب رسان محیطی به ویژه اشعه UV خورشید و گازهای حاصل از مواد سوختی محافظت کرده و نیز سبب ترمیم موهای آسیب دیده می شود.

در فرمولاسیون این ژل از مواد ضدآفتاب و مخلوطی از اسیدهای آمینه استفاده شده که علاوه بر محافظت از مو در برابر عوامل آسیب رسان محیطی سبب افزایش استحکام موها شده و مانع تغییر رنگ و شکنندگی موها می گردند.

ویژگیهای ژل موی سر مخصوص آقایان سینره

  • حالت دهنده قوی با حفظ حالت موها در شرایط مختلف آب و هوایی و به مدت طولانی
  • حفظ حالت دلخواه مو به مدت طولانی
  • حفاظت از موها در برابر آلودگی هوا
  • حاوی عصاره درخت دراگون بلاد جهت تقویت رشد موها
  • عدم ایجاد سفیدی و شوره پس از مصرف
  • حفظ رطوبت و درخشندگی موها

ژل موی آقایان

مزایای مصرف ژل موی سر مخصوص آقایان سینره


ژل موی سر از محصولات آرایشی بهداشتی معروف مورد استفادۀ آقایان و خانم‌هاست. قبل از تولید این محصول برای حالت دادن موها از پارافین و فرآورده‌های طبیعی مثل کتیرا یا روغن بادام تلخ استفاده می‌شد. این ژل‌ها امروزه در انواع مختلف و با قدرت های حالت‌دهندگی متفاوت عرضه می‌شوند. انواع ملایم و معمولی برای نرم کردن یا خواباندن موها روی سر به کار می‌روند، در حالی که انواع قویتر به ویژه برای ایجاد فرمهای جدید و در ابعاد مختلف روی موها استفاده می‌شوند. فرم‌هایی که ایجادشان در گذشته مقدور نبود.

ژل‌های مو ترکیبات شیمیایی هستند و ساختار پلیمری دارند. در فناوری ساخت ژل‌ها، پلیمرهایی با وزن مولکولی بالا در آب حل شده‌اند که وظیفه این پلیمر‌ها آن است که رشته‌های مو را به هم متصل کنند؛ ضمن آنکه پوشش پلیمری محیط بر تارهای به هم چسبیده مو، باعث افزایش حجم کلی ‌آنها نیز می‌شود. وقتی ژل روی ساقه مو قرار می‌گیرد حلال آن تبخیر شده و فقط لایه نازکی از پلیمر سطح مو را می‌پوشاند.

پوشش پلیمری باعث اتصال موها به یکدیگر می‌شود و در نهایت موهای فرد غیرقابل انعطاف شده و حالت می‌گیرد؛ البته بعضی از ژل‌ها قوام ژل‌‌های حقیقی را نداشته و فقط محلول روغن در آب هستند که استفاده از آنها صرفا باعث نرم شدن موها، ایجاد درخشندگی و راحت شانه شدن می‌شود.

در فرمولاسیون ژل موی سر مخصوص آقایان سینره عصاره مورینگا بکار رفته است.عصاره دانه های گیاه Moringa oleifera می باشد که بومی مناطق گرمسیری است این درخت به Miracle tree یا درخت معجزه مشهور است تمام قسمت های این گیاه دارای خواص دارویی و یا خوراکی می باشد. از دانه های این گیاه جهت زدودن آلودگی ها و شفاف کردن و تصفیه آب استفاده می کنند.

عصاره دانه مورینگا حاوی میکرو پروتئین هایی است که باعث محافظ پوست و مو در مقابل آلودگی های محیطی از جمله گرد و غبار، گازهای آلاینده هوا و دود سیگار می شود. این عصاره باعث سم زدایی ناشی از عوامل خارجی می شود و به پوست جهت مبارزه با رادیکال های آزاد کمک می کند در نتیجه پوست سالم تر با طراوت تر و شفاف تر می گردد.

روش مصرف ژل موی سر مخصوص آقایان سینره

مو را به حالت دلخواه درآورید و سپس از این ژل بر روی موها استفاده کنید تا حالت موها حفظ شود. اگر موهای شما بسیار لخت هستند و حالت اولیه را به خود نمی گیرند ابتدا موها را مرطوب کنید و بعد به ژل آغشته کنید و سپس به کمک سشوار حالت دلخواه را در مو ایجاد نمایید.

ژل مو

توصیه ها در رابطه با مصرف ژل موی سر مخصوص آقایان سینره

  • ژل موی سر مخصوص آقایان سینره را از مراکز معتبر و داروخانه ها تهیه کنید.
  • شما می توانید برای محافظت از مو در برابر آلودگی و پرتوهای آفتاب از ژل موی آقایان استفاده کنید.
  • ژل‌ها را تا حد امکان به ساقه مو مالیده و از تماس آنها با ریشه مو اجتناب کنید.
  • پس از هر بار استفاده در پایان روز موها را به طور کامل بشویید.
  • در زمانی که موها حالت گرفته اقدام به شانه زدن آنها نکنید زیرا این مساله باعث ریزش مو در اثر شکنندگی ساقه می‌شود.
  • ژل موی سر مخصوص آقایان سینره را دور از دسترس کودکان نگهداری کنید.

separator line

بیشتر بخوانید:

مناسب ترین محصولات را برای موهای خود بشناسید

نکاتی برای نرم کننده ها و حالت دهنده های مو

درباره اسپری های حالت دهنده مو بیشتر بدانیم

استفاده از حالت دهنده های مو

separator line



این مطلب چقدر مفید بود ؟
5.0 از 5 (1 رای)  

دیدگاه ها

اولین نفر برای ثبت دیدگاه باشید !


hits