دلگرم
امروز: پنج شنبه, ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۷ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۸ مارس ۲۰۲۴ میلادی
مزایای مصرف تونیک مو پالمینکس اویدرم
19
زمان مطالعه: 5 دقیقه
تونیک مو پالمینکس اویدرم دارای ترکیبات موثری در درمان ریزش موی ارثی - مردانه (آندروژنیک) می باشد.


تونیک مو پالمینکس اویدرم


تونیک مو پالمینکس اویدرم دارای ترکیبات موثری در درمان ریزش موی ارثی - مردانه (آندروژنیک) می باشد. از جمله مواد اکتیو این محلول آمینکــسیل ، کافـئین ،ساوپالمتو، آنـــاژلین و ترکیبی از عصاره های موثر در تقویت و رشد فولیکولها می باشد. لازم به ذکر است که هر کدام از ترکیبات ذکر شده در محصولات دیگر شرکتها هر یک به تنهایی به عنوان ماده موثر ضد ریزش استفاده شده ولی این محصول همگی آنها را با هم دارد. همچنین عصاره های دم اسب، رزماری، رازیانه و... نیز در این محصول به کار رفته است.

سیکل ریزش و رویش مو

  • آناژن:

از زمان شروع به رشد آغاز می شود، در این زمان پیاز مو توان رشد فعالانه ای دارد که معمولا سال ها ادامه می یابد. 3 الی 7 سال بدون انقطاع به طول می انجامد.

  • کاتاژن:

فاز کوتاه یا استراحت به دنبال فاز رشد ایجاد می گردد. این فاز حدودا 2-4 هفته به طول می انجامد. ساخت فولیکول ها متوقف می شود. در این زمان پایه فولیکول به سمت بالا و به سطح پوست حرکت می نماید.

  • تلوژن:

این فاز به طور متوسط 3-4 ماه به طول می انجامد. در طی این فاز همزمان با رویش جدید مو از محل فولیکول به سمت بالا، موی قدیمی به طور طبیعی و به سادگی شروع به ریختن می کند. مشکل زمانی آغاز می شود که موهای ریزش یافته بیشتر و سریع تر از موهای در حال رویش جدید باشند.

تونیک ضد ریزش پالمینکس ضمن تقویت و تغذیه پیاز مو و افزایش جریان خون در اطراف فولیکها، با مهار تولید آنزیم دی هیدرو تستوسترون مانع از ریزش موی سر ارثی می شود.


ویژگیهای تونیک مو پالمینکس اویدرم

  • موثر در رفع ریزش موی سر با الگوی آندروژنتیک (ارثی)
  • جلوگیری از تولید دی هیدروتستوسترون (عامل ریزش موی ارثی)
  • محرک رویش مجدد مو
  • افزایش دهنده جریان خون مویرگی در اطراف فولیکولها
  • افزایش استحکام بافت اطراف فولیکول
  • تنظیم کننده pH و ترشحات غدد چربی پوست سر

تونیک مو

مواد موثر به کار رفته در تونیک ضد ریزش پالمینکس اویدرم

تونیک ضد ریزش پالمینکس اویدرم حاوی ترکیبات موثر ضد ریزش و آنتی آندروژنیک در درمان ریزش موی ارثی یا هورمونی می باشد. سائوپالمتو، کافئین، آمینکسیل، آناژلین و ترکیبی از عصاره های گیاهی موثر در تقویت و رشد فولیکول ها شامل عصاره های رزماری، دم اسب، رازیانه و... در این محصول به کار رفته است.


سائوپالمتو:


از میوه درخت نخل بومی آمریکای شمالی به دست می آید. این گیاه با مهار آنزیم 5-آلفا ردوکتاز سال ها در درمان BHP (بزرگی خوش خیم پروستات) استفاده شده و اکنون در خدمت درمان ریزش موی ارثی می باشد.


کافئین:


کافئین موثر بر گیرنده های DHT فولیکول مو می باشد و کپسوله بودن آن باعث می شود که هم جذب و هم تاثیر بیشتری نسبت به کافئین معمولی داشته باشد. این شکل از کافئین برای اولین بار در ایران در محصولات درمانی استفاده شده است، کافئین اثرات افزایش جریان خون مویرگی نیز دارد.

آمینکسیل:


کوپکسیل یا دی آمینو پیریمیدن اوکساید با نام تجاری "آمینکسیل" از نظر شیمیایی مشابه ماینوکسیدیل می باشد.آمینکسیل برای جلوگیری از سخت شدن کلاژن مو، پیشگیری از ریزش مو و تقویت موها برای افرادی که استرس و موهای ضعیفی دارند، مناسب است.


آناژلين:


از پروتئینی به نام لوپیین به دس می آید و با مهار 5-آلفا ردوکتاز در ریزش مو موثر است. همچنین با تحریک متابولیسم سلول های بنیادی فولیکول های مو باعث افزایش Density و کاهش ریزش مو آن می گردد.

عصاره های گیاهی:


تونیک ضد ریزش پالمینکس اویدرم حاوی عصاره های موثر بر روی تقویت و رشد موها می باشد. این عصاره ها موجب افزایش جریان خون، تحریک فاز رشد فولیکول ها، استحکام فولیکول ها، اثرات آنتی آندروژنیک و آنتی DHT در این محلول می شوند که شامل رزماری، دم اسب و رازیانه می باشد.

روش مصرف تونیک مو پالمینکس اویدرم


یکبار در طی شبانه روز (ترجیحا شبها)، ۱ میلی لیتر (۷ پاف) از تونیک پالمینکس اویدرم را بر روی مناطقی از پوست سر که دچار ریزش می باشد، اسپری نموده و به خوبی ماساژ دهید. دقت نمایید که در هنگام مصرف، پوست سر تمیز و خشک باشد. پس از مصرف، از شستن مو و پوست سر، حداقل به مدت ۶ ساعت خودداری نمایید. مصرف این تونیک را حداقل ۶ ماه ادامه داده و پس از آن ۲ بار در هفته و به مدت نامحدود استفاده نمایید (یا طبق تجویز پزشک).

  • جهت حصول به نتایج درمانی مطلوب، توصیه می گردد حداقل ۳ با در هفته از شامپو پالمینکس اویدرم استفاده نمایید.
  • استفاده از شامپو های ضد ریزش در کنار این محصول توصیه می گردد.

موارد احتیاط در هنگام مصرف تونیک مو پالمینکس اویدرم

  • بطری تونیک را قبل از مصرف تکان دهید.
  • از تماس تونیک با چشمها جدا خودداری نمایید. در صورت تماس، چشمها را با آب فراوان بشویید.
  • مصرف این تونیک در افراد زیر ۱۵ سال و خانم های باردار و شیرده توصیه نمی شود.
  • از مصرف این تونیک بر وری پوست سر زخمی و آسیب دیده خودداری نمایید.
  • در صورت ایجاد حساسیت یا قرمزی، مصرف تونیک را قطع کرده و به پزشک معالج خود مراجعه فرمایید.
  • جهت مصارف خارجی

شیوه نگهداری تونیک مو پالمینکس اویدرم


این تونیک را در جای خشک و معتدل و دور از دسترس کودکان نگهداری کنید.

divider

بیشتر بخوانید:

با مزایای مصرف تونیک موی اورین بیوتیک آشنا شوید

فواید باورنکردنی مصرف تونیک مو پرومین سریتا

تونیک موی بیز و فواید مصرف آن

divider

گردآوری توسط بخش سلامت

مجله دلگرم



این مطلب چقدر مفید بود ؟
3.9 از 5 (19 رای)  

    ۱ دیدگاه

    شما هم می توانید نظرات خود را ثبت کنید

    Maryam | ۳ سال پیش
    ببخشید اوایل مصرف این تونیک ریزش بیشتر میشه
    0
    6
    
    hits