دلگرم
امروز: سه شنبه, ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ برابر با ۰۸ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۱۹ مارس ۲۰۲۴ میلادی
۶ روش طلایی برای درخشش و تقویت مو با روغن نارگیل
4
زمان مطالعه: 4 دقیقه
6 روش هوشمندانه برای استفاده از روغن نارگیل برای درخشش و تقویت موهای شما، روغن نارگیل مرطوب کننده و رشد سریع و درمان شوره بسیار موثر است

در خشش و تقویت مو با روغن نارگیل باعث محبوبیت روغن نارگیل می شود که به سرعت در حال گسترش است.از این روغن ،در پخت و پز گرفته تا مرطوب کننده پوست و تقویت مفاصل و تقویت مو کاربرد دارد.

این روغن معجزه آسا لیستی از مواد مغذی لازم برای بدن را به همراه دارد که این موضوع برای بهبود سلامت شما بسیار موثر است.

یکی از بزرگترین برنامه های کاربردی روغن نارگیل مربوط به موهای شماست،شدت این مرطوب کننده بسیار زیاد است و برای تحریک رشد سریع، ، شوره سر شور موارد بیشتر به کار می رود. در اینجا شش دلیل وجود دارد که شما باید روغن نارگیل را در موهای خود قرار دهید.

موهای شاداب شفاف درخشنده داشته باشید با روغن نارگیل

با روغن نارگیل موهای خود را تقویت و درخشنده کنید


1.روغن نارگیل برای حالت دهندگی عمیق مو عالی است

از آنجا که این اسانس عمدتا از اسیدهای چرب تشکیل شده است، به طور عمیق و سریعتر از سایر مواد حالت دهنده به مو نفوذ می کند.. برای استفاده از روغن نارگیل به عنوان یک مرطوب کننده درمانی ، پوست سرتان را مرطوب کرده و درخشش سالم خود را به پوست خود اضافه کنید.

فقط این مراحل آسان را دنبال کنید:

  1. در ابتدا سر خود را بشویید و اجازه دهید موهایتان در مجاورت هوا خشک شود
  2. سپس روغن نارگیل را از ریشه سر تا ساقه مو بمالید و سپس آن را شانه کنید
  3. و در پایان موهای خود را با یک شامپوی بدون سولفات بشویید تا چربی به طور کامل از سر پاک شود.

2.روغن نارگیل درمان موهای فر

اگر موهای بلند و فری داشته باشید ممکن است این دغدغه همیشه با شماست که چگونه از خشکی و الکتریسیته مو جلوگیری کنید.اینجاست که روغن نارگیل به داد شما خواهد رسید.

روغن نارگیل را گرم کرده و اجازه دهید به دمای ذوب برسد کمی که گرم شد آن را بر روی موهای خود بمالید و اجازه دهید یک شب روی پوست سر شما بماند و صبح فردا آن را آبکشی کنید.

3.روغن نارگیل درمان قطعی شوره سر

استفاده طولانی مدت از شامپوهای شیمیایی و هوای آلوده و محصولات زیبایی و رنگ مو،به تدریج از درخشندگی و رطوبت موهای شما کاسته و آن را خشک و بی روح می کند در این حالت پوست سر به دلیل خشکی بیش از حد پوست پوست شده و باعث ایجاد شوره سر می شود.بهتر است هفته ای یک بار موهای خود را روغن درمانی کنید.به خصوص روغن نارگیل که برای شوره سر نیز عالی است.

 روغن نارگیل مرطوب کننده و رشد سریع و درمان شوره بسیار موثر است

4.این روغن را می توانید با رنگ موهای خود مخلوط کنید

شاید باورتان نشود ولی یکی از راه های داشتن موهایی سالم حتی پس از رنگ کردن اضافه کردن روغن نارگیل به رنگ مو می باشد.زیرا هم در تثبیت رنگ کمک می کند و هم در حفظ درخشش موها....

5.روغن نارگیل باعث رشد سریعتر موها می شود

روغن نارگیل به عنوان یک راه حل طبیعی برای کمک به رشد موها و ضخیم تر شدن آن ها استفاده می شود،. ویتامین ها و اسید های چرب ضروری که به طور طبیعی در روغن نارگیل یافت می شوند پوست سر را تغذیه می کنند و به حذف چربی بدن از فولیکول های مو کمک می کنند.

6.روغن نارگیل برای حفاظت پوست از آفتاب سوختگی بسیار عالی است

روغن نارگیل در واقع یک کرم ضد آفتاب طبیعی برای مو و بدن می باشد. به خصوص در روز که می دانید موهای شما بیشتر در معرض آفتاب سوختگی و آسیب قرار می گیرد.

موهای شاداب شفاف درخشنده داشته باشید با روغن نارگیل

کاربر گرامی اگر نظر و پیشنهادی در این زمینه دارید لطفا دیدگاه خود در زیر همین صفحه با ما و دیگران کاربران مجله دلگرم به اشتراک بگذارید .

ترجمه و گردآوری توسط مجله دلگرم

معصومه راهی



این مطلب چقدر مفید بود ؟
4.5 از 5 (4 رای)  

دیدگاه ها

اولین نفر برای ثبت دیدگاه باشید !


hits