دلگرم
امروز: جمعه, ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۸ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۹ مارس ۲۰۲۴ میلادی
برای عید نوروز چه لباسی بپوشیم؟
4
زمان مطالعه: 3 دقیقه
برای عید نوروز چه لباسی بپوشیم؟- فرم هیکل-برای عید چه لباسی بپوشیم؟-لباس مناسب عید دیدنی-عید دیدنی-لباس مناسب-انتخاب لباس

برای عید نوروز چه لباسی بپوشیم؟

برای عید نوروز چه لباسی بپوشیم؟

می دونم که این سوال ذهن همه رو مشغول کرده و دوستان زیادی این سوال رو برای من فرستاده اند. البته جسته گریخته جواب این سوال رو داده ام در بخش نظرات، اما در قالب یک پست یک جا براتون می نویسم.

دوستان عزیز، همون طور که می دونید عقیده من همیشه روی اینه که به جای اینکه اون چیزی رو که مد یا همه گیر می شه بپوشیم، اونی رو بپوشیم که بهمون میاد.

شاید تا حالا به این فکر کرده باشید که چرا نگارا اسم اینجا رو گذاشته "چی نپوشیم؟" و چرا نگذاشته "چی بپوشیم؟" ؟

پاسخ این سوال دقیقا نهفته در روش فکری من در مورد مد و زیباییه. من از این متنفرم که به آدمها به صورت گروهی و سری دوزی گفته شه چی بپوشن

من از کپی کار بودن در لباس پوشیدن بدم میاد. دوست دارم که به شما دوستان یاد بدم چی بهتون نمیاد، چی نباید بپوشین؛ چی هیکلتون رو خراب یا قیافه تون رو نا زیبا می کنه، تا اینکه به جاش بگم دوستانی که پارسال لباس عیدتون سبز بود؛ پیارسال آبی کاربنی بود، امسال وظیفه دارین برین لباس سرخابی بخرین و اگر نخرین بی کلاس و بد تیپ و ضایع به حساب میاین.

در همین راستا در سالی که گذشت و داریم به آخرهاش نزدیک می شیم، من سعی کرده ام به شما آموزش بدم که چه طور فرم هیکلتون رو تشخیص بدین و بر اساس تشخیصتون لباسهایی که بهتون نمیاد رو دور بریزید و لباسهایی که بهتون میاد رو بگذارید دم دست و بازهم لباسهای اون فرمی بخرید.

البته از روزی که اون مطالب نوشته شد، خواننده های زیادی اینجا اومده اند که شاید اون مطالب رو نخونده باشن.

در قدم اول از همه دوستان می خوام که به این پست مراجعه کنند تا فرم هیکلشون رو تشخیص بدن چه جوریه.

برای عید نوروز چه لباسی بپوشیم؟

فرم هیکل من چه جوریه؟

و بعدش به این پست مراجعه کنید تا ببینید چه لباسهایی به فرم هیکلتون میاد. من در این پست برای هر نوع هیکلی توضیح داده ام که چه لباسهایی برای اون هیکل مناسبه و شما رو خوش فرم، لاغر تر و خوش هیکل تر نشون می ده.

چه لباسهایی به فرم هیکلم میاد؟

پس روشن شد؟ دوستانی که عقیده من رو می خوان بدونن... ازتون می خوام امسال فراموش کنید مد چی هست و چه مدلهایی توی مغازه ها انباشته شده اند. ازتون می خوام یک خونه تکونی اساسی توی کمدتون انجام بدین و لباسهایی که بهتون میاد رو نگه دارین و بقیه رو بدین به مستحق.

هم شب عید دل این عزیزان رو شاد می کنید، هم جای کمدتون باز می شه و می تونید لباسهای خوشگل تر، این بار با علم به اینکه شما رو زیبا می کنن، و نه اینکه خودشون خوشگلن یا مد هستن، بخرید. تازه شاید هم چیزهای اومد دم دستتون که دیدین امسال نیاز به خرید زیادی ندارید و در هزینه هاتون هم صرفه جویی شد.

من خودم معمولا شب عید یکی دو تا مورد بیشتر لباس نمی خرم و فقط به خاطر داشتن یه چیز نو در سال نو این کار رو می کنم. بلکه در طول سال، حالا یا در مسافرت یا در همین شهر خودمون هر وقت لباسی دیدم که بهم میاد می خرم و عید می پوشم. ازتون می خوام که فلسفه خرید شب عیدتون رو نو کنید!

برای بچه هاتون بیشتر لباس بخرین. برای عزیزانتون بیشتر عیدی بخرین. اما لباسهای خوب خودتون رو هم بازیافت و استفاده کنین.



این مطلب چقدر مفید بود ؟
2.5 از 5 (4 رای)  

دیدگاه ها

اولین نفر برای ثبت دیدگاه باشید !


hits