دلگرم
امروز: جمعه, ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۸ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۹ مارس ۲۰۲۴ میلادی
7 نکته مهم در مورد خرید کاناپه
5
زمان مطالعه: 3 دقیقه
7 نکته مهم در مورد خرید کاناپه-نکاتی در مورد خرید کاناپه-قبل از خریدن کاناپه-نکات قبل از خریدن کاناپه-برای خرید کاناپه

نکاتی در مورد خرید کاناپه را برای شما عزیزان و کاربران محترم مجله دلگرم قرار داده ایم , با مجله دلگرم همراه باشید.

نکاتی در مورد خرید کاناپه

نکاتی در مورد خرید کاناپه

کاناپه‌های منطقه‌ای (مدولار) که بیشتر افراد به آن مبلمان ال‌شکل می‌گویند، از کنار هم قرار دادن تکه‌هایی از مبلمان از انواع تک‌دسته گرفته تا مبلمانی برای دراز کشیدن تشکیل می‌شود. مبلمانی چند منظوره که تقریباً در اتاق نشیمن با هر اندازه‌ای قابل استفاده است.

این کاناپه‌ها فضای نشیمن راحت و زیادی را در اختیار شما قرار می‌دهند و به دلیل اتصال به هم و اینکه به اشغال جایی برای دسته مبل نیازی ندارند، بهترین انتخاب برای فضاهای کوچک به شمار می‌روند.

نکاتی در مورد خرید کاناپه

1- فکر کنید که چگونه از کاناپه استفاده خواهید کرد! آیا از آن برای تماشای تلویزیون استفاده می‌کنید یا برای خواندن کتاب و یا پذیرایی رسمی؟

اگر قصد دارید تا پاهایتان را بالا قرار داده و تلویزیون تماشا کنید و یا اینکه اگر می‌خواهید تا مهمانانتان در پشتی‌ها و کوسن‌ها فرو رفته و قادر نباشند زمانیکه شما پذیرایی می‌کنید، از جایشان بلند شوند، هیچ دلیلی برای گرفتن یک کاناپۀ سفت و محکم، رسمی و تشریفاتی وجود ندارد.

نکاتی در مورد خرید کاناپه

2- بهترین کیفیتی که استطاعتش را دارید، بخرید. کاناپه یک سرمایه‌گذاری بزرگ می‌باشد و مطمئناً شما می‌خواهید که آن بادوام باشد. به یاد داشته باشید که یک کاناپه با کیفیت متوسط باید حداقل 10 سال عمر کند، در حالیکه یک کاناپۀ لوکس و گران باید تا 25 سال عمر کند.

نکاتی در مورد خرید کاناپه

3- نباید فراموش کنید که قبل از خرید کاناپه، دست‌هایتان را به پشتی آن بکشید. یک پشتی گودافتاده نشان‌دهندۀ یک ساخت ضعیف می‌باشد. کاناپه باید با لایه‌ی نرم و بالشتکی، پوشیده شده باشد.

نکاتی در مورد خرید کاناپه

4- قبل از خرید، آن را امتحان کنید. هنگامیکه شما برای خرید کاناپه در فروشگاه هستید، بر روی آن بنشینید، دراز بکشید و پاهایتان را بالا بگذارید. اگر قصد دارید که این کارها را در خانه انجام دهید، باید اول آن‌ها را در فروشگاه امتحان کنید.

نکاتی در مورد خرید کاناپه

5- اندازه‌گیری را فراموش نکنید. مطمئن شوید که عرض، گودی و ارتفاع، ارتفاع جای نشستن و ارتفاع دستۀ آن را یادداشت کرده‌اید. شما نیاز دارید بدانید که آیا آن کاناپه از درگاه در رد شده، در گوشه‌ها جا گرفته و در صورت لزوم از پله‌ها بالا برده می‌شود.

نکاتی در مورد خرید کاناپه

6- آن را با یک پارچه‌ی مناسب، بپوشانید. اگر شما بچه و حیوانات خانگی دارید، باید به دنبال چیزی خواهید باشید که به راحتی تمیز شود و بتواند گردوخاک و کثیفی را پنهان کرده و نشان ندهد.

نکاتی در مورد خرید کاناپه

7- قبل از انتخاب، با سبک‌های کاناپه آشنا شوید. آیا کاناپۀ دسته بلند، دسته متوسط، دسته کوتاه یا بدون دسته و تاشو می‌خواهید؟ آیا شما کاناپۀ منحنی و گرد می‌خواهید یا ساده؟ آیا شما یک پشتی بلند برای جای نشستن می‌خواهید یا چند تا پشتی؟ قبل از خریدن کاناپه، درمورد تمام این‌ موارد فکر کنید.



این مطلب چقدر مفید بود ؟
5.0 از 5 (5 رای)  

دیدگاه ها

اولین نفر برای ثبت دیدگاه باشید !


hits