دلگرم
امروز: پنج شنبه, ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۷ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۸ مارس ۲۰۲۴ میلادی
چگونه از اینستاگرام ویدیو دانلود کنیم ؟
1
زمان مطالعه: 5 دقیقه
دانلود ویدیو از اینستاگرام به روش مختلفی انجام می شود ؟ شما چگونه از اینستا ویدیو مورد نظر خود را دانلود میکنید ؟ آیا با آموزش دانلود فیلم و عکس از اینستاگرام آشنایی دارید ؟

دانلود ویدیو از اینستاگرام

برای دانلود فیلم و عکس اینستاگرام در گوشی Android نرم افزاهای متعددی وجود دارد که کار با آنها بسیار ساده است. مجله دلگرم در ادامه از هر نرم افزار نمونه راحت آن ر انتخاب کرده و به شما معرفی میکند . تا انتها با ما باشید و از آموزش دانلود ویدیو از اینستاگرام لذت ببرید .

برنامه دانلود اینستاگرام Insta Downloader

نرم افزار InstaDownloader از دیگر نرم افزارهای پرکاربرد است که جهت مقابله با محدودیت دانلود عکس و فیلم اینستاگرام طراحی شده و کار با آن بسیار آسان است.

برای استفاده از این برنامه باید ابتدا آن را از گوگل پلی دانلود و نصب کنیم. سپس اینستاگرام را باز نموده و روی سه نقطه بالا سمت راست پست مورد نظر کلیک میکنیم. سپس گزینه Copy link را انتخاب می نماییم.

دانلود ویدیو از اینستاگرام

آیکن برنامه InstaDownloader در پایین صفحه نمایش داده می شود. آن را انتخاب کرده و پس از ورود به برنامه در کادر خالی paste را می زنیم. پست مورد نظر دانلود شده و در برنامه ذخیره می گردد.

دانلود ویدیو از اینستاگرام

برای انتقال آن به گالری کافیست روی عکس و یا ویدیو مورد نظر کلیک کنیم و گزینه save image و یا save video را انتخاب کنیم.

دانلود ویدیو از اینستاگرام

دانلود ویدیو اینستاگرام با کامپیوتر

InstantSave ابزاری برای دانلود از اینستاگرام در کامپیوتر ازطریق مرورگر وب است. همان‌گونه که شما نیز انتظار دارید، روند دانلود ویدئو با ابزار یادشده ساده است. لینک مطلبی که در اینستاگرام به‌صورت عمومی منتشر شده، کپی و در ابزار InstantSave جای‌گذاری کنید. سپس، روی گزینه‌ی Download Gram کلیک کنید.

درادامه خواهید دید فایل ویدئو با فرمت MP4 به‌سرعت دانلود می‌شود. همچون سایر سرویس‌هایی که در این مطلب ذکر می‌شود، با ابزار InstantSave امکان دانلود محتوای رسانه‌ای از لینک‌های خصوصی (private) را نخواهید داشت؛ حتی اگر دنبال‌کننده‌ی حساب کاربری مربوط‌ به آن لینک باشید.

دانلود ویدیو از اینستاگرام

ابزار IFTTT، تمامی مراحل ذخیره و بایگانی‌ کردن ویدئوها را خودکار انجام می‌دهد. بااین‌حال، طریقه دانلود ویدیو از اینستا با کامپیوتر و ابزار IFTTT این‌گونه است که درابتدا باید هم در وب‌سایت IFTTT و هم در سرویس دراپ‌باکس حساب کاربری ایجاد کنید.

پس از ثبت‌نام در هر دو سرویس، گزینه‌ی Save your Instagram videos to a Dropbox folder را در وب‌سایت IFTTT انتخاب کنید. پس از این مرحله، وب‌سایت مذکور برای دسترسی به حساب کاربری اینستاگرام و دراپ‌باکس شما درخواست مجوز خواهد کرد که باید قبول کنید.

با استفاده از ابزار IFTTT که سایت دانلود عکس از اینستاگرام است، می‌توانید هریک از ویدئوهایی را انتخاب کنید که قرار است روی حساب دراپ‌باکس مرتبط ذخیره شوند. در پلتفرم مذکور، کاربران می‌توانند برای ذخیره‌ی ویدئوهای دلخواه یا ویدئوهای آپلودکرده در اینستاگرام، نشانه‌های خاصی ایجاد کنند. نسخه‌ی پشتیبان ویدئوها در دراپ‌باکس با فرمت MP4 ذخیره می‌شوند.

دانلود عکس و فیلم از اینستاگرام با تلگرام در گوشی اندروید

این بار میخواهیم برای دانلود عکس و فیلم از اینستاگرام از نرم افزار تلگرام کمک بگیریم.

برای اینکار کافیست عکس یا فیلم مورد نظر که میخواهید دانلود شود را در اینستاگرام باز کنید. به کمک گزینه Copy link آدرس URL پست را در حافظه موقت گوشی خود کپی کنید.

دانلود ویدیو از اینستاگرام

سپس وارد نرم افزار تلگرام شوید و به قسمت پیام های ذخیره شده (گفتگو با خودتان) بروید. در کادر Message انگشت خود را نگه دارید تا گزینه paste ظاهر شود.

دانلود ویدیو از اینستاگرام

لینکی که کپی کرده بودید را paste و ارسال کنید. فیلم و عکس انتخابی شما به همراه شرح آن نمایش داده می شود.

دانلود ویدیو از اینستاگرام

به گالری گوشی خود بروید عکس یا فیلم موردنظرتان را در پوشه telegram خواهید یافت.

استفاده از اپلیکیشن جانبی برای دانلود ویدیو از اینستاگرام

اگر مایل هستید از راهکار مناسب دیگری بدون نیاز به‌مرور حافظه موقت یا cache بهره ببرید، بهتر است یک اپلیکیشن جانبی مناسب دانلود دریافت کنید. ابزار Video Downloader for Instagram یکی از این گزینه هاست. این اپلیکیشن رایگان و حجم تبلیغات درون برنامه‌ای آن‌هم چندان آزاردهنده نیست. برای استفاده از این اپلیکیشن مراحل زیر را طی کنید:

در اپلیکیشن اینستاگرام کلیپ موردنظر را باز کنید و سپس به منوی سه‌نقطه در قسمت بالا سمت راست بروید.

دانلود ویدیو از اینستاگرام

حالا گزینه Copy Link را انتخاب کنید.

سپس اپلیکیشن Video Downloader for Instagram را باز و روی دکمه Paste ضربه بزنید. می توانید لینک کپی شده را در پیام رسان های مختلف نیز ارسال کنید.

دانلود ویدیو از اینستاگرام

لینک ویدیوی موردنظر در نوار مخصوص ظاهر می‌شود. این ویدیو حالا به‌صورت خودکار دانلود و در گالری ذخیره می‌شود

چگونه بفهمیم اینستاگرام ما هک شده ؟

معنی و کاربرد رایج ترین اصطلاحات اینستاگرام

10 اسم فیلتر و افکت های معروف اینستاگرام



این مطلب چقدر مفید بود ؟
5.0 از 5 (1 رای)  

دیدگاه ها

اولین نفر برای ثبت دیدگاه باشید !


hits