دلگرم
امروز: پنج شنبه, ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۷ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۸ مارس ۲۰۲۴ میلادی
با این روش کسانی که میخواهند قفل گوشی تان را باز کنند بشناسید!
1
زمان مطالعه: 6 دقیقه
هنگامیکه کسی قصد دارد قفل گوشی شما را باز کند میتوانید از برنامه هایی که در ادامه معرفی میکنیم استفاده کرده و هویت فردی که میخواهد به موبایل شما دسترسی داشته باشد را بفهمید. در ادامه 3 برنامه کاربردی در این زمینه را به شما معرفی میکنیم

چگونه بفهمیم چه کسی میخواهد قفل گوشی مان را باز کند؟

حتی اگر شما از رمز عبور برای گوشی خود استفاده می کنید ، افرادی پیدا می شوند که بخواهند به گوشی شما نفوذ کنند. اگر نگران این هستید که فردی به گوشی شما دسترسی پیدا کند یا می خواهید از کسی که قصد نفوذ به گوشی شما را داشته باشد عکس آن را داشته باشید ، ما در این مقاله برای شما برنامه هایی را آماده کرده ایم که تمام نیاز های شما را برطرف می کند.

هر کدام یک از این برنامه های اندرویدی به شما اجازه می دهد تا با استفاده از دوربین جلو بتوانید شخصی که قصد نفوذ به گوشی شما را دارد از آن عکس بگیرید.

این نوع برنامه ها تنها در حالی کار خواهند کرد که شما برای قفل گوشی خود از پین ، پسورد یا الگو استفاده کرده باشید و اگر گوشی شما صرفا با حسگر اثر انگشت آنلاک شود، این برنامه ها کارایی نخواهند داشت.

1- برنامه Lockwatch

برنامه ی Lockwatch به نوعی معروف ترین برنامه در این دسته بندی است. این برنامه جهت استفاده بسیار ساده و آسان بوده و بطوری که می توانید به راحتی مراحل فعال سازی را انجام دهید. کافیست طبق مراحل بالا که گفته شد برنامه را فعال کرده و هنگامی که فردی بخواهد به گوشی شما دسترسی پیدا کند ، به شما ایمیلی ارسال خواهد شد که شامل مشخصات و تصویر ضمیمه شده است.

برای شروع و کار با برنامه ی Lockwatch ، وارد برنامه شده و اسلایدر Send alert email را برای ارسال به ایمیل فعال کنید بعد از این برنامه از شما می خواهد تا دسترسی ادمین را باز کنید و نکته ای که باید توجه داشته باشید این است در قسمت Emails should be sent to باید یک ایمیل معتبر قرار دهید تا اطلاعات مورد نظر به ایمیل وارد شده ارسال شود. بعد از این گزینه ی Number of unlock attempts را لمس کنید و مشخص کنید که بعد از چنبار اشتباه وارد کردن رمز عبور ایمیل برای شما ارسال شود.

زمانی که برنامه توانست فردی که قصد نفوذ به گوشی دارد ، عکسش را بگیرد ، ایمیلی که به شما ارسال می شود شامل عکس گرفته شده ، موقعیت مکانی و نقشه ای که گوشی در آن نمایش داده می شود خواهد بود.شما می توانید با خرید نسخه ی پرمیوم این برنامه از برخی ویژگی های زیر بهره مند شوید :

1- ارسال هشدار زمانی که سیم کارت از گوشی شما خارج شود.

2- بجای 1 عکس ، 3 عکس از دوربین جلو گرفته می شود.

3- اضافه شدن قابلیت ضبط صدا.

دانلود LockWatch

2- برنامه Third Eye

برنامه ی Third Eye قابلیت هایی مانند Lockwatch در اختیار ما قرار می دهد اما تنها تفاوتی که دارد این است که بجای اینکه تصویر ذخیره شده را به ایمیل ارسال کند ، داخل خود گوشی در برنامه ذخیره می کند. همانطور که در بالا گفته شد ، بعد از اینکه برنامه ی مورد نظر را نصب کردید باید برای فعال سازی دسترسی ادمین به Third Eye بدهید. بعد از آن شما با منویی بسیار ساده و کاربر پسند روبرو خواهید شد ، توجه داشته باشید که گزینه ی Intruder detection باید فعال باشد تا برنامه بتواند از فرد نفوذگر عکس بگیرد. شما همچنین می توانید تعداد تلاش ها را در قسمت Number of unlock attempts از 1 تا 5 مشخص کنید.

این برنامه همچنین کمی اطلاعات بیشتری ارائه خواهد داد ، قابلیت Last Unlock Time به شما نشان می دهد که آخرین بار چه زمانی گوشی شما فعال شده و در حال استفاده از آن بوده اید و بخش Unlock log به شما تمامی زمان هایی که گوشی شما قفلش باز شده است را نشان می دهد. با رفتن به تب Photo Log می توانید تصاویری که توسط دوربین جلو گرفته شده است را مشاهده کنید.

با رفتن به Menu و Settings می توانید مشخص کنید که تصاویر ذخیره شده تنها در برنامه نشان داده شود و در گالری گوشی نشان داده نشود. همچنین می توانید اعلان های برنامه را برای دریافت مدیریت کنید تا موجب آزار و اذیت شما نشود. در حالیکه برنامه ی Lockwatch هیچ تبلیغاتی ندارد ولی در Third Eye گاهی اوقات باید تبلیغات تمام صفحه را مشاهده کنید و این موضوع کمی اذیت کننده به نظر می رسد.

با این حال اگر احساس می کنید نیازی به ارسال عکس به ایمیل ندارید می توانید از این برتامه استفاده کنید ، اما باید بدانید که شما بیشتر می توانید از این برنامه برای دست انداختن دوستان خود استفاده کنید ، چرا که وقتی یک دزد بخواهد گوشی شما را قفلش را باز کند ، بدون شک دیگر شما به گوشی دسترسی نخواهید داشت و عکسی که داخل گوشی ذحیره شده است به درد شما نخواهد خود. پس ابتدا به این فکر کنید که به چه چیزهایی نیاز دارید و موقعیت خود را بسنجید.

دانلود Third Eye

3- برنامه CrookCatcher

یکی دیگر از گزینه هایی که می توانیم داشته باشیم برنامه ی CrookCatcher است. این برنامه دارای تم مشکی هم راه با نوار بالایی سبز رنگ است که برای فعال کردن شما را با یک راهنمایی همراه خواهد کرد و می گوید که چه دسترسی هایی برای فعال شدن نیاز دارد.

بعد از اینکه تمامی تنظیمات مورد نظر را انجام دادید ، با 3 تب در بالای برنامه همانطور که گفته شد روبرو خواهید شد. تب Home یا خانه به شما اجازه می دهد تا اطلاعات مورد نظر این برنامه را خوانده و در رابطه با کارایی برنامه بیشتر بدانید. تب سمت راستی که Photos برای عکس ها می باشد می توانید عکس هایی که ذخیره شده و توسط دوربین گرفته شده اند را مشاهده کنید. هر تصویر گرفته شده در صورتی که اینترنت گوشی شما فعال بوده است همراه با موقعیت مکانی خواهد بود.

سمت چپ ترین تب که Settings برای تنظیمات در نظر گرفته شده است ، در قسمت Attempts limit می توانید تعداد تلاش ها برای باز کردن گوشی را مشخص کنید. یکی از نکاتی که این برنامه دارد این است که در زمان وارد کردن رمز اشتباه و بعد از آن وارد کردن رمز درست این برنامه فعال خواهد شد و از شما عکس خواهد گرفت. در کمی پایین تر می توانید گزینه ی ارسال ایمیل و اعلان را برای این برنامه فعال کنید.

آخرین ویژگی که می توانید در این برنامه فعال کنید نیاز به خریدن نسخه ی پرمیوم است که می تواند تعویض سیم کارت را تشخیص دهد و همچنین تبلیغات داخل برنامه را حذف خواهد کرد.

دانلود CrookCatcher

بیشتر بخوانید:

آموزش آسان ریست فکتوری (Reset Factory) انواع گوشی موبایل

چگونه رم گوشی موبایل را افزایش دهیم

چگونه گوشی اندرویدی را روت کنیم؟ آموزش آسان و قدم به قدم

آموزش آسان بهترین روش بک آپ گرفتن از گوشی اندرویدی

چگونه با گوشی های اپل و اندروید اسکرین شات بگیریم ؟


چنانچه این مطلب را مفید میدانید با لایک کردن و به اشتراک گذاشتن آن، از ما حمایت کنید. نظرات، پیشنهادات و مقاله های درخواستی خود را از طریق قسمت دیدگاه ها برای ما ارسال کنید.



این مطلب چقدر مفید بود ؟
5.0 از 5 (1 رای)  

    دیدگاه ها

    اولین نفر برای ثبت دیدگاه باشید !

    
    hits