دلگرم
امروز: پنج شنبه, ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۷ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۸ مارس ۲۰۲۴ میلادی
اپل‌ واچ همراه با قابلیت به آپدیت روزانه
2
زمان مطالعه: 6 دقیقه
اپل‌ واچ همراه با قابلیت به آپدیت روزانه-آپدیت اپل واچ منتشر شد-آپدیت iOS 8.2 با امکان پشتیبانی از اپل واچ ارائه می گردد-چگونه اپل واچ را به‌روز رسانی کنیم؟ -نخستین آپدیت سیستم عامل اپل واچ منتشر شد-اپل در حال آماده‌سازی آپدیت نرم‌افزاری اساسی برای...

اپل‌ واچ همراه با قابلیت به آپدیت روزانه

اپل‌ واچ همراه با قابلیت به آپدیت روزانه

خودتان میدانید که هنوز ساعت‌های هوشمند، بخش جدیدی در تکنولوژی هستند. اپل واچ هم هنوز به تمام هدف‌ها نرسیده و جا برای پیشرفت دارد. خب طبیعتاً وقتی اپل در کنفرانس جهانی توسعه‌دهندگان اپل یا WWDC به معرفی iOS 9 پرداخت، اعلام کرد که watchOS 2 نیز در راه است.این آپدیت باید کارایی روان‌تر، قابلیت‌های جذاب کاربر محور بیشتر و برنامه‌های سودمندتری را برای اپل واچ به همراه داشته باشد،

همچنین به توسعه‌دهندگان توانایی بیشتر در دسترسی به سخت‌افزار این ساعت را خواهد داد. نسخه توسعه‌دهندگان watchOS 2 از دیروز برای استفاده آماده شد، درحالی‌که نسخه مصرف‌کنندگان در پاییز امسال آماده خواهد بود. اگر دوست دارید بدانید که ساعت اپل چگونه قرار است امسال بهتر شود، به‌این‌علت که خودتان یکی دارید یا تنها علاقه‌مند به دانستن آن هستید، در پایین می‌توانید قابلیت‌های جدید را به صورت کامل ببینید.

برنامه‌های محلی

در حال حاضر منطق برنامه‌ها به این صورت است که به آیفونی جفت شود و بعد از اجرا شدن برنامه موردنظر نتیجه در ساعت نشان داده شود. به زودی رویه تغییر خواهد کرد، چراکه این منطق جابه‌جا خواهد شد تا به صورت خودکار روی ساعت عمل کنند. در این صورت توسعه‌دهندگان می‌توانند کارهای بیشتری انجام دهند و از اجرا روان‌تر برنامه‌ها اطمینان حاصل کنند.

عکس به عنوان پوسته‌های ساعت

حالا می‌توانید یکی از عکس‌های دلخواهتان را برای سفارشی‌سازی ساعت به عنوان پوسته‌اش انتخاب کنید. حتی می‌توانید یک آلبوم کامل را انتخاب کرده و هرزمان که مچ دستتان را به صورت ناگهانی تکان دهید، عکس جدیدی داشته باشید. اپل پوسته زمان گریزی را هم اضافه کرده که بسته به اینکه در چه زمانی از روز و در چه مکانی باشید، چشم‌انداز زیبایی از شهرهای اطراف جهان را برایتان نمایش می‌دهد.اپل برای گرفتن این تصاویر زمان گریزی به ۵ نقطه در اطراف جهان سفر کرده تا آن‌ها را برای ساعتش بگیرد. این عکس‌ها شامل منظره‌هایی از هنگ‌کنگ، لندن، نیویورک، شانگهای و دریاچه مک که در رشته‌کوه نوادا قرار دارد هستند.

اپل‌ واچ همراه با قابلیت به آپدیت روزانه

نمایش برنامه‌های Third Party در صفحه اصلی ساعت

حالا می‌توانید صفحه اصلی ساعتتان را با اضافه کردن جریان اطلاعات از برنامه‌های دیگر غنی کنید. چیزهایی مثل برنامه‌های پرواز، اطلاعات اینترنت مصرفی، شارژ خودروی الکتریکی، امتیازهای ورزشی و چیزهای دیگر.سازندگان این برنامه‌های می‌توانند بخش اطلاعاتی را که قرار است در صورت تمایل کاربر، روی صفحه‌نمایش داده شود طراحی کنند.

سفر در زمان

با چرخاندن کوک دیجیتالی که در کنار ساعت واقع شده، می‌توانید زمان را به سرعت جلو برانید تا ببینید اطلاعات موجود در صفحه (مثلاً میزان شارژ ساعت) در آینده چگونه تغییر خواهد کرد. شاید تا مدت‌ها به برق دسترسی پیدا نکنید و با استفاده از این قابلیت می‌فهمید که قبل از خارج شدن باید ساعتتان را شارژ کنید. همچنین اطلاعاتی نظیر وقایعی که از قبل در تقویم تنظیم و پیش‌بینی آب‌وهوا را برای زمانی که انتخاب کرده‌اید، نشان خواهد داد.

حالت پاتختی

اپل واچ حالا می‌تواند به عنوان ساعت کنار تختتان عمل کند. وقتی‌که به شارژر متصل و روی میز در یک‌طرف خود قرار گرفته باشد به حالت «همیشه فعال» وارد می‌شود که پوسته‌ای شبیه ساعت را برایتان نمایش خواهد داد. در این حالت دکمه‌های سخت‌افزاری آن، به کلیدهایی برای به تأخیر انداختن آلارم و یا خاموش کردنش تبدیل خواهد شد.

دوستان بیشتری اضافه کنید

کاربران می‌توانند بیشتر از ۱۲ دوست را اضافه کنند. تنها کافی است صفحه را به کناری بکشید و گروه بعدی را باز کرده، سپس مخاطبینی را که دوست دارید، اضافه کنید.

استفاده از چند رنگ در برنامه Digital Touch

اکنون Digital Touch اجازه استفاده از چند رنگ برای نقاشی‌های شما را می‌دهد. مطمئن نیستیم آن‌قدر جذاب باشد که بتوان به عنوان قابلیت جدید به آن اشاره کرد؛ اما هرچند کوچک، این هم قابلیت جدیدی است!

پاسخ دادن به ایمیل‌ها

بالاخره کاربران می‌توانند با استفاده از خود ساعت، به ایمیل‌ها پاسخ دهند. راه‌های انجام این کار استفاده از پاسخ‌های هوشمند از پیش تعیین‌شده، شکلک‌ها یا دیکته صوتی برای ساعت است.

اپل‌ واچ همراه با قابلیت به آپدیت روزانه

Health برنامه‌های Third party ورزشی را یکی می‌کند

بعضی از کاربران هنوز هم ترجیح می‌دهند که از برنامه‌های متفاوتی برای دنبال کردن و ثبت فعالیت‌های ورزشی خود استفاده کنند. برنامه Health، نتیجه و خروجی این برنامه‌ها را در خود و در یک محل جمع می‌کند. نتایج به راحتی از طریق فیس‌بوک، توییتر و پیام‌ها، قابل به اشتراک گذاشتن خواهند بود.

Siri

سیری درون ساعت نیز قرار است باهوش‌تر بشود، زیرا کاربران می‌توانند از آن بخواهند که اطلاعاتی مختصر درباره برنامه‌ها نشان دهد یا فعالیت ورزشی جدیدی را آغاز کند.

Apple Pay

قابلیت‌های جدید اپل پی و بخش Wallet به ساعت اپل وارد خواهد شد.

Transit

برنامه Maps برای ساعت نیز قابلیت Transit مثل آیفون را دریافت خواهد کرد. این قابلیت اطلاعات راه‌های حمل‌ونقل عمومی و برنامه آن‌ها را به صورت اجمالی به شما نشان خواهد داد.

WatchKit

قرار است که WatchKit به توسعه‌دهندگان دسترسی به میکروفون، بلندگوها، شتاب سنج، موتور Taptic که مسئول ایجاد پاسخ به تماس‌های شما با صفحه ساعت است، کوک دیجیتالی کنار ساعت و قابلیت پخش کوتاه ویدئوها را بدهد. این سطح دسترسی‌ها باید دست توسعه‌دهندگان را برای تولید برنامه‌های مفیدتر در آینده باز بگذارد.

HomeKit

HomeKitبه برنامه‌های اپل واچ این قابلیت را می‌دهند که نور و دیگر چیزهای هوشمند موجود در خانه‌تان را از راه دور کنترل کنید.

Facetime Audio

یکی دیگر از قابلیت‌های تازه سیستم FaceTime Audio است که برخلاف اسمش دارای ویدیو نیست و در عوض بیشتر به تماس تلفنی می‌ماند. البته به جای خط تلفن از اینترنت استفاده می‌کند.

شب گذشته در کنار iOS 9، اپل از نسخه دوم پلتفرم گجت پوشیدنی خود به نام watchOS 2.0 نیز پرده برداشت. این پلتفرم مشخصا همچنان در وضعیت بتا قرار دارد اما دارای تغییرات مفیدی نسبت به watchOS ۱.۰ شده. بد ندیدیم نگاهی داشته باشیم به تغییراتی که اپل در پلتفرم پوشیدنی خود ارائه داده است؛ در ادامه با دیجیاتو همره باشید.

ابتدا باید اشاره کرد که سه حالت پس زمینه دیگر (واچ فیس) برای ساعت اضافه شده اند. حالت اول تصویر ۵ شهر را به شکل تایم لپس در اختیار کاربر می گذارد. همچنین می توانید تصاویر موجود در آلبوم خود را در پس زمینه ی ساعت قرار دهید.از طرف دیگر ساعت اپل اکنون پس از اتصال به شارژر، زمان را به شکل دیگری به نمایش می کشد که البته احتمال دارد در صورتی که از یک شارژر شخص ثالث استفاده کنید، این قابلیت فعال نشود.

گردآوری: مجله ی اینترنتی دلگرم



این مطلب چقدر مفید بود ؟
2.5 از 5 (2 رای)  

دیدگاه ها

اولین نفر برای ثبت دیدگاه باشید !


hits