دلگرم
امروز: جمعه, ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۸ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۹ مارس ۲۰۲۴ میلادی
آموزش کامل گرفتن اسکرین شات در اندروید
2
زمان مطالعه: 2 دقیقه
آموزش گرفتن اسکرین شات در اندروید-آموزش کامل گرفتن اسکرین شات در اندروید-گرفتن اسکرین شات-دو راه برای گرفتن اسکرین شات از آندروید

آموزش گرفتن اسکرین شات در اندروید را برای شما عزیزان و کاربران محترم مجله دلگرم قرار داده ایم , با مجله دلگرم همراه باشید.

روش های عکس گرفتن از صفحه گوشی موبایل

روش های عکس گرفتن از صفحه گوشی موبایل

به دکمه‌ای به نام «Print Scrn» که روی کیبورد کامپیوترتان قرار دارد تا به حال دقت‌ یا از آن استفاده کرده‌اید؟ با کمک این دکمه می‌توانید از صفحه‌های مختلف کامپیوترتان عکس و یا اسکرین شات بگیرید. این روش برای نشان دادن صفحه یا تصویر یک سایت که امکان ذخیره سازی آن به صورت معمولی وجود ندارد بسیار مفید است.

روش های عکس گرفتن از صفحه گوشی موبایل

اما اگر بخواهید از یک تصویر یا صفحه تلفن همراهتان عکس‌ یا اسکرین‌شات بگیرید باید چه کاری انجام بدهید؟ قطعاً انجام این کار به دلیل تفاوت‌های سیستم‌عامل‌های نصب شده روی گوشی‌های هوشمند متفاوت از آن چیزی است

که روی کامپیوتر اتفاق می‌افتد. در ادامه به راه‌های گرفتن عکس از طریق گوشی همراه روی سیستم‌عامل‌های مختلف موبایلی اشاره می‌کنیم.

روش های عکس گرفتن از صفحه گوشی موبایل

برای اندروید ۴٫۰٫۴:


دکمه های Volume Down + Power Button (کم کردن صدا + دکمه خاموش کردن) رو همزمان با هم بگیرید و چند ثانیه نگه دارید، حالا گوشی تصویر گرفته شده را به شما نشان می دهد (دکمه هارو رها کنید).

این روش برای اکثر گوشی هایی هست که از اندروید۴٫۰٫۴ استفاده میکنن، اما برای گوشی های سامسونگ باید از روش دیگه ای استفاده کنید!

روش های عکس گرفتن از صفحه گوشی موبایل

برای گوشی های سامسونگ:


دکمه های Home Button + Power Button (خانه + خاموش کردن) رو همزمان بگیرید و چند ثانیه نگه دارید، حالا گوشی اسکرین شات گرفته شده رو به شما نشون میده (دکمه هارو رها کنید).

البته این رو هم بگم که کسانی که از قلم نوری در گوشی های سامسونگ استفاده می کنن به راحتی می تونن با نگه داشتن نوک قلم بر روی صفحه مورد نظرشون و انتخاب گزینه Screenshot از گوشی خودشون عکس بگیرن!

گردآوری: مجله اینترنتی دلگرم



این مطلب چقدر مفید بود ؟
5.0 از 5 (2 رای)  

دیدگاه ها

اولین نفر برای ثبت دیدگاه باشید !


hits