دلگرم
امروز: سه شنبه, ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ برابر با ۰۸ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۱۹ مارس ۲۰۲۴ میلادی
آشنایی با قرص ضد ریزش موی نورکرین آقایان و بانوان
4
زمان مطالعه: 8 دقیقه
قرص نورکرین یکی از انواع قرص های ضد ریزش مو است که برای استفاده آقایان و خانم ها تولید شده است. با ما باشید تا شما را با قرص نورکرین و ویژگی های آن آشنا نماییم.

قرص نورکرین چیست ؟

قرص نورکرین موضوع مورد بحث ماست. این قرص محرک رشد مو و تصحیح و تقویت سیکل رشد مو و تغذیه کننده ریشه مو است. منبع سرشار از ویتامین ها و اسیدهای چرب، منبع سیلیکا که موجب جلوگیری از سفیدی مو می شود. 100% طبیعی بدون هیچ گونه ماده دارویی.

ترکیبات اصلی نورکرین Man: ماریلکس Marilex، عصاره آسرولا چری، عصاره گیاه دم اسب، سیلیکا.

امروزه حدود 40% از زنان و 50% از مردان در جهان از ریزش مو رنج می برند. تحقیقات نشان می دهد که عوامل مهمی از جمله اختلالات هورمونی و ژنتیکی، بیماری ها، رژیم های غذایی نامناسب و … در ریزش مو نقش دارند.

در همه انواع مختلف مو یک وجه اشتراک وجود دارد: اختلال در چرخه رویش مو. چرخه رشد هر تار مو شامل سه فاز رشد، توقف رشد و استراحت می باشد که پس از طی این مراحل، مو به طور طبیعی می ریزد.

در چرخه طبیعی رویش مو، هر تار مو 85 % عمر خود را در مرحله رشد سپری می کند. در صورت بروز هر یک از موارد زیر در چرخه طبیعی رویش مو اختلال ایجاد می شود: کوتاه شدن مدت زمان فاز رشد، وارد شدن سریع تر تعداد بیشتر موها به فاز توقف رشد، طولانی شدن فاز استراحت و توقف رویش مجدد مو.

مراحل درمان ریزش مو

  • درمان پایه: نرمال کردن چرخه رویش مو با استفاده از ترکیبات مؤثر
  • برطرف کردن عوامل ثانویه: درمان اختلالات هورمونی، بیماری های زمینه ای و بهبود رژیم غذایی نامناسب ترکیبات مهمی از پروتئوگلیکان ها در فولیکول های مو وجود دارند که به عنوان محرک رشد مو عمل می کنند.

در فاز رشد میزان قابل توجهی از این ترکیبات در فولیکول های مو وجود دارد که فازهای توقف و استراحت فاقد آن می باشند. نور کرین با دارا بودن پروتئینی با منشأ دریایی به نام ماریلکس که حاوی نوعی پروتئوگلیکان میباشد باعث تحرک رشد مو و باقی ماندن مو در فاز رشد می گردد.

انواع قرص نورکرین

1. نورکرین بانوان Nourkrin Extra Strength

نورکرین محصول شرکت فارما مدیکو PHARMA MEDICO کشور دانمارک است. قرص نورکرین بانوان با داشتن ویتامین‌ها و عصاره‌ های مفید برای رشد موها از ریزش مو جلوگیری کرده، باعث تقویت رشد موها شده و روند سفید شدن موها را به تعویق می‌اندازد.

نورکرین یک مکمل غذایی طبیعی است که حاوی پروتئین‌های دریایی و گونه‌ های خاص گیاهی است که رشد موها را تحریک کرده و باعث حفظ سلامت مو و ناخن می شود.

ویژگی منحصر به‌ فرد نورکرین توانایی آن در رویش مجدد فولیکول‌های پنهان مو است. بنابراین استفاده از نورکرین باعث پر پشتی و افزایش موها شما می‌گردد.

ویژگی‌های قرص نورکرین بانوان:

  1. تحریک رشد موها
  2. تغذیه ریشه مو
  3. اصلاح و تقویت سیکل رویش مو
  4. جلوگیری از سفید شدن مو

نحوه مصرف قرص نورکرین بانوان:

روزانه 2 عدد قرص نورکرین (1 عدد صبح و یک عدد شب پس از صرف غذا همراه با آب) به مدت 6 ماه مصرف شود . باید دقت شود دوره مصرف این قرص 6 ماه اعلام شده است.

فواید و ترکیبات قرص نورکرین بانوان:

داشتن موهای سالم و پرپشت آرزوی هر انسانی است و این مسئله برای خانم‌ ها به‌شدت حائز اهمیت است. طبق مطالعات صورت گرفته هر انسان بالغی حدود 100 هزار تار مو بر روی سر خود دارد که ممکن است روزانه 20 تا 100 تار مو را از دست بدهد.

فاکتورهای متعددی سلامت موها را تحت تأثیر قرار داده و باعث ریزش، نازکی و کم‌پشتی موها می‌شوند. از بین این فاکتورها می‌توان به مسائل ارثی، تغذیه، ناراحتی‌ های عصبی، تغییرات هورمونی در خانم‌ها هنگام بارداری، شیردهی یا یائسگی و استفاده از داروها، رنگ کردن مداوم موها و ... اشاره کرد.

برای حل این مشکل یکی از بهترین مکمل‌های غذایی برای جلوگیری از ریزش مو و کمک به رویش مجدد آن‌ها قرص‌های نورکرین بانوان هستند. نور کرین با داشتن ترکیبات خاص گیاهی، ویتامین‌ها و پروتئین‌های دریایی از موهای شما محافظت کرده و مانع ریزش و سفید شدن آن‌ها می‌شود.

نورکرین کاملاً طبیعی بوده و فاقد هرگونه ترکیب دارویی است و یکی از کارهای اصلی قرص نورکرین اصلاح اختلالات موجود در چرخه رویش مو است.

چرخه رویش مو دارای 3 فاز رشد، توقف رشد و استراحت است که پس از طی این مراحل مو به ‌طور طبیعی می‌ریزد. در یک چرخه طبیعی هر تار مو 85% عمر خود را در مرحله رشد سپری می‌کند و در صورت بروز هریک از موارد زیر این چرخه دچار اختلال خواهد شد:

  1. کوتاه شدن مدت‌ زمان فاز رشد
  2. وارد شدن سریع‌ تر تعداد بیشتر موها به فاز توقف رشد
  3. طولانی شدن فاز استراحت و توقف رویش مجدد مو
  4. نورکرین Nourkrin با ترکیبات مؤثر خود چرخه رشد موها را تنظیم می‌کند و باعث می‌شود موها بیشتر در فاز رشد قرار بگیرند که به این طریق باعث افزایش تعداد کل موها می‌شود.

2. نورکرین آقایان Nourkrin Men

نورکرین محصول شرکت فارما مدیکو PHARMA MEDICO کشور دانمارک است. قرص نورکرین آقایان حاوی ویتامین و عصاره‌های گیاهی تقویت‌ کننده مو است که در عین‌ حال مانع ریزش موها شده و به پر پشتی و شادابی موها کمک می‌کند.

این محصول با فرمول ‌بندی بی‌ نظیر خود همه مواد مغذی برای رشد و تقویت موها را دارا است. بهترین ویژگی کپسول نور کرین توانایی آن در رویش مجدد فولیکول‌ های پنهان مو است بنابراین در آقایان باعث بازیابی موهای از دست ‌رفته و رویش مجدد مو شده و تراکم موها را افزایش دهد.

نورکرین یک مکمل غذایی کاملاً طبیعی بوده و فاقد هرگونه ترکیب دارویی است.

ویژگی‌ های قرص نورکرین آقایان:

  1. محرک رشد مو
  2. تصحیح و تقویت سیکل رشد مو
  3. تغذیه‌کننده ریشه مو
  4. منبع سرشار از ویتامین‌ها و اسیدهای چرب
  5. منبع سیلیکا که موجب جلوگیری از سفیدی مو می‌شود

روش مصرف قرص نورکرین آقایان:

روزانه 2 عدد (1 عدد صبح و یک عدد شب پس از صرف غذا همراه با آب) به مدت 6 ماه مصرف شود.

فواید و ترکیبات قرص نورکرین آقایان:

ریزش مو یک اتفاق تلخ در زندگی آقایان است، بخصوص اگر این ریزش مو ناشی از عوامل ژنتیکی باشد و کاری از دست فرد برای درمان آن برنیاید. برخی از آقایان با مشاهده ریزش موهایشان اعتماد به‌ نفس خود را از دست می‌دهند و با دیدن موهای روی بالشت یا کف حمام احساس ناخوشایندی را تجربه می‌کنند.

باوجود اینکه در بیشتر موارد ریزش مو ارثی است اما عوامل دیگری نیز وجود دارند که ریزش مو را تسریع می‌کنند از بین این‌ ها می‌ توان به کم‌کاری غده تیروئید، استرس، عفونت‌های قارچی پوست، تغذیه نامناسب، مصرف دخانیات و داروها اشاره کرد.

به گفته متخصصان شایع‌ ترین علت ریزش مو در آقایان تغذیه نامناسب و استرس است. امروزه بر همه روشن است که تغذیه نامناسب می‌تواند مشکلات جدی برای سلامتی ایجاد کند و موها نیز از این آسیب در امان نخواهند ماند.

بنابراین مطمئن‌ ترین راه برای تأمین موارد مورد نیاز بدن استفاده از مکمل‌های غذایی است که یکی از بهترین مکمل‌های غذایی برای رشد و تقویت موها که منحصراً مطابق با نیازهای آقایان تولیدشده قرص نورکرین آقایان است.

این مکمل غذایی با فرمول خاص خود ریزش موی آقایان را برطرف کرده و ریزمغذی‌ های موردنیاز رشد مو را تأمین می‌کند. از طرفی استرس باعث می‌شود که تعداد زیادی از فولیکول‌های مو وارد فاز استراحت شوند که این امر باعث می‌شود در حین شانه زدن موها دچار ریزش شوند.

یکی از کارهای اصلی نورکرین اصلاح اختلالات موجود در چرخه رویش مو است.

چرخه رویش مو دارای 3 فاز رشد، توقف رشد و استراحت است که پس از طی این مراحل مو به‌ طور طبیعی می‌ریزد. در یک چرخه طبیعی هر تار مو 85% عمر خود را در مرحله رشد سپری می‌کند و در صورت بروز هریک از موارد زیر این چرخه دچار اختلال خواهد شد:

  1. کوتاه شدن مدت‌ زمان فاز رشد
  2. وارد شدن سریع‌ تر تعداد بیشتر موها به فاز توقف رشد
  3. طولانی شدن فاز استراحت و توقف رویش مجدد مو

آیا قرص نورکرین عوارض دارد ؟

مصرف قرص مکمل نورکرین (nourkrin) کاملا بی خطر است. چرا که هیچ ماده دارویی در آن به کار نرفته و هیچگونه وابستگی برای مصرف کننده ایجاد نمی کند.

تا به حال هیچگونه عارضه جانبی گزارش نشده، به علاوه فرمولاسیون قرص مکمل نورکرین (nourkrin) بر اساس ترکیبات کاملا گیاهی و معدنی طراحی شده و توسط سازمان غذا و دارو آمریکا (FDA) تایید شده.

بیشتر بخوانید:

آشنایی با قرص ضد ریزش موی ریجن دایت (Rigendiet)

آشنایی با داروی ضد ریزش موی فیناستراید (Finasteride)

فواید بی نظیر قرص فولیکوژن برای درمان ریزش مو

مزایای مصرف قرص اکوفان برای درمان ریزش مو



این مطلب چقدر مفید بود ؟
4.3 از 5 (4 رای)  
توجه: مطالب پزشکی و سلامت مجله دلگرم ، از منابع معتبر داخلی و خارجی تهیه شده اند و صرفا جنبه اطلاع رسانی دارند ، لذا توصیه پزشکی یا درمانی تلقی نمی شوند ، چنانچه مشکل پزشکی دارید حتما برای تشخیص و درمان به پزشک یا متخصص مراجعه کنید.

دیدگاه ها

اولین نفر برای ثبت دیدگاه باشید !


hits