دلگرم
امروز: پنج شنبه, ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۷ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۸ مارس ۲۰۲۴ میلادی
قرص تقویت اسپرم مردان سمنکس (Semenax) و عوارض جانبی این دارو
7
زمان مطالعه: 8 دقیقه
داروی سمنکس بارهای اسپرم یا به زبان ساده تری اب منی مردان را افزایش و به انقباض سخت عضلات آلت تناسلی کمک میکند.

قرص سمنکس چیست ؟

سمنکس یک تقویت کننده 100 درصد مایع منی است که مزایای تغذیه ای ال آرژینین (L-Arginine)، گرده لیوه (epimedium) و ال لیزین (L-Lysine) را استفاده کرده تا تحولی در رابطه جنسی شما ایجاد کرده و قدرت مردانگی شما را بهبود ببخشد.

با کمک این مواد، سیستم تولید مثل شما می تواند قوی شود؛ تولید مایع منی به میزان زیادی افزایش پیدا کرده و سطح تستوسترون بیشتر می شود.

مهم تر از آن، می توانید یک زمینه قدرتمند انرژی ایجاد کنید که از آن انرژی گرفته، استقامت و جریان خون بیشتر، تجربه نعوظ های قوی تری را ایجاد می کند که دوام زیادی دارد.

این را با مایع منی بیشتر ترکیب کنید، و قادر خواهید بود که نظر شریک جنسی خود را بیشتر جلب کنید!

علاوه بر تقویت مایعات کیسه منی (Seminal vesicle)، مایعات غده پروستات، پلاسمای مایع منی و مایع غدد بولبواورترال (Bulbourethral gland) اساسا تمام بخش های مایع منی، سمنکس می تواند جنبه های دیگر زندگی شما از جمله: اشتها، قدرت و کیفت انزال و اعتماد به نفس شما را تقویت کند.

داروی سمناکس چگونه عمل می کند ؟

سمنکس از ترکیبی از بهترین عناصر تهیه شده است که تنها هدف آن تقویت حجم مایع منی است. بله، فقط مایع منی.

علاوه بر اینکه مایعات کیسه منی (Seminal vesicle)، مایعات غده پروستات، پلاسمای مایع منی و مایع غدد بولبواورترال (Bulbourethral gland) را تقویت می کند، این افزایش دهنده حجم منی به شدت میتواند به ارگاسم، آن هم به میزان حیرت انگیز 200 تا 300 درصد کمک کند!

مهم تر از آن، می تواند ابزاری برای رابطه جنسی طولانی تر باشد. همراه با مایع منی بیشتر، سمنکس همچنین سطح تستوسترون شما را افزایش داده (با افزایش نیتریک اکسید)، که میل یا شهوت جنسی شما را بیشتر کرده، میزان استقامت و عملکرد شما را افزایش داده و جریان خون شما را بهبود می بخشد.

حقیقت ساده این است که هر چه مایع منی بیشتری داشته باشید، عضلات آلت شما سخت تر، طولانی تر و شدیدتر برای انزال (پمپاژ کردن منی به بیرون) منقبض می شوند.

در نتیجه، این حجم افزوده شده می تواند بار منی را تقویت کرده و انزال شما را به حدی قوی کند که چشمان شخص از حدقه بیرون بزند.

ترکیبات سمنکس (semenax)

کلید موفقیت داروی سمنکس، در ترکیبات آن نهفته است. نه تنها آنها از دوز بهینه در مورد هر کدام از ترکیبات خود استفاده می کنند، بلکه سمنکس یکی از معدود محصولاتی است که با نام آن، یک مطالعه بالینی صورت گرفته است.

مطالعه ای که فقط کیفیت اجزاء تشکیل دهنده آن را اثبات نمی کند، بلکه می تواند اثربخشی این فرمول منحصر به فرد را تایید کند.

همانطور که به زودی مشاهده خواهید کرد، هر یک از مواد تشکیل دهنده آنها، با هدف خاص بهبود سلامتی تولید مثلی و قدرتمندی شما انتخاب شده است.

گرده گل سوئدی

این گرده به دلیل افزایش قدرت و نیرومندی، در بین استفاده کنندگان شهرت زیادی کسب کرده است.

این امر بدان دلیل است که تمام فاکتورهای زیستی که پیشرو هورمون های جنسی مردان هستند، یعنی تستوسترون را فراهم می کند.

مهم تر از همه، می تواند مقدار کم مواد مغذی ضروری را که برای سلامت تولید مثل ضروری هستند، فراهم کند.

با این تستوسترون بیشتر، می توانید از افزایش جریان خون، نعوظ های قوی تر و افزایش تولید منی بهره ببرید.

ال آرژینین (L-Arginine)

مطالعات نشان داده اند که این آمینواسید، قادر به دو برابر کردن اسپرم و حجم مایع منی است.

با انجام این کار، می توانید شاهد بهبود باروری باشید -حتی در مردانی با میزان اسپرم کم یا تحریک اسپرم ضعیف؛ زیرا این امر سلامت و فعالیت اسپرم شما را تقویت می کند.

بیشتر بخوانید : آشنایی با فواید بی نظیر کپسول ال آرژنین دوبیس

ال لیزین (L-Lysine)

آمینو اسیدهای موجود در ال لیزین در ترکیب با زینک (روی)، می توانند تولید اسپرم و مایع منی را بیشتر کرده، و هم زمان باعث تولید تستوسترون بیشتر شوند. علاوه بر این، به داشتن منی با کیفیت تر نیز مرتبط است.

بیشتر بخوانید : از فواید بی نظیر مکمل لیزین بیشتر بدانید!

گرده لیوه (Epimedium)

با نام علف بز شاخدار نیز شناخته می شود؛ این گیاه دارویی، سابقه طولانی در کمک به اشخاص برای تقویت میل جنسی و سطح تستوسترون دارد، که منجر به میل جنسی بیشتر می شود. در عین حال، این افزایش سطح تستوسترون می تواند به تحریک مایع منی و تولید اسپرم کمک کند.

بیشتر بخوانید : ۱۱ خاصیت گیاه علف شاخ بز و فواید آن برای تقویت قوای جنسی

بوتیا سوپربا (Butea Superba)

این گیاه دارویی، به علت خاصیت تقویت قوای جنسی مشهور است، این گیاه توسط مردان تایلندی برای صدها سال مورد استفاده قرار گرفته است تا به تقویت عملکرد فیزیکی و میل جنسی آنها کمک کند.

ال-کارنیتین (L-Carnitine)

این آمینو اسید را میتوان در مقدار زیاد در اسپرم های سالم یافت. این نشان می دهد که با افزایش حضور این آمینو اسید در بدن شما، به افزایش اسپرم های قابل حرکت در مایع منی کمک کرده و باعث افزایش قدرت باروری می شود.

بیشتر بخوانید : قرص ال کارنیتین و خواص شگفت انگیز آن برای لاغری

فواید سمناکس (semenax)

اگر ما مجبور شدیم که فواید داروی سمنکس را برای سلامت جنسی خلاصه کنیم، می توانید از مزایای این محصول که در ادامه ذکر شده، لذت ببرید:

  • شرکتی با بیش از 20 سال سابقه در صنعت تقویت سلامت مردان
  • بهبود میل جنسی، قدرت و اوج لذت جنسی در مدت 3 هفته
  • حجم مایع منی در مدت 2 ماه به طرز قابل توجه بیشتر می شود؛ که برای مدت طولانی تری دوام دارد.
  • بهبود میل، برانگیختگی و تحریک جنسی در ماه اول
  • تاثیر کامل داروی سمنکس را تا سه ماه (اگر سریع تر نباشد)، مشاهده خواهید کرد.
  • سمنکس از دوز بهینه هر یک از این ترکیبات برای اطمینان از بهترین نتیجه استفاده می کند.
  • این تنها یکی از محدود حجم دهنده های کم مایع منی است که توسط مطالعه بالینی مورد تایید قرار گرفته و اثر بخشی فرمول آن تایید می شود. نه تنها اجزاء این محصول، بلکه کل محصول تایید شده است.
  • این محصول هیچ گونه عوارض جانبی منفی ندارد. تذکز: لطفا دوز توصیه شده دارو را مصرف کنید و مقدار آن را افزایش ندهید.

عوارض سمنکس (semenax)

اگر صادق باشیم، چندین ایراد کوچک داشته که بستگی به نظرات و انتظارات شخصی شما دارد. به موارد زیر توجه کنید:

  1. نسخه اصلی سمنکس را تنها می توان از وبسایت رسمی آن خریداری کرد. شخصا ما به این موضوع به دید مثبت نگاه می کنیم، زیرا هیچ خطر احتمالی برای ارسال محصول جعلی وجود ندارد. در عوض، تضمین برگشت پول، مطالعه بالینی آنها و کیفیت اجزاء تشکیل دهنده آن را دریافت می کنید. هر چند برخی ممکن است با این ارزیابی مخالف باشند و خرید از تنها یک مکان را به عنوان محدودیت در نظر بگیرند؛ به خصوص زمانی که نمی توانند آن را از فروشگاه های اطراف خود با قیمت بهتر (دریافت تخفیف) خریداری کنند.
  2. سمنکس گران قیمت است؛ تنها یک بطری (برای یک ماه استفاده) حدود 59.95 دلار هزینه دارد. اکنون به استفاده کنندگان توصیه می شود که برای بسته های شش ماهه ای محصول هزینه کنند. هزینه مصرف این مکمل به راحتی بالغ بر 280 دلار خواهد بود که حتی با وجود تخفیف، مبلغ زیادی است.

آیا داروی سمنکس نیاز به تجویز پزشک دارد ؟

این یک خبر خوب است؛ برای خرید سمنکس، نیازی به تجویز پزشک ندارید. می توانید هر چقدر و هر زمان که می خواهید، از این محصول خریداری کنید. تنها محدودیت، مبلغ این محصول و خریدن "اصل" این دارو میباشد.

بیشتر بخوانید :

۲۲ راهکار خانگی قدرتمند برای تقویت اسپرم (آقایان حتما بخوانند)

مکمل تقویت اسپرم و مزایای آن در باروری آقایان

۲۰ مواد غذایی مناسب برای تقویت اسپرم و تخمک گذاری

تاثیر قرص کلومیفن در درمان ناباروری مردان

5 داروی گیاهی حیرت انگیز برای افزایش تعداد اسپرم در مردان



این مطلب چقدر مفید بود ؟
4.1 از 5 (7 رای)  
توجه: مطالب پزشکی و سلامت مجله دلگرم ، از منابع معتبر داخلی و خارجی تهیه شده اند و صرفا جنبه اطلاع رسانی دارند ، لذا توصیه پزشکی یا درمانی تلقی نمی شوند ، چنانچه مشکل پزشکی دارید حتما برای تشخیص و درمان به پزشک یا متخصص مراجعه کنید.

۱ دیدگاه

شما هم می توانید نظرات خود را ثبت کنید

مهدی | ۲ سال پیش
با سلام بنده تشکر می کنم از سایت فوق العاده تون و بابت این مطلبی که گفتید
فقط میخوام بدونم این داروی semenax برای همه ی مردان هست مثلا طوری نیست که در یک مردانی جواب بده و در مردانی دیگر جواب نده به یک گروه های خونی جواب بده و در گروه های خونی دیگر جواب نده
2
12

hits