دلگرم
امروز: جمعه, ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۸ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۹ مارس ۲۰۲۴ میلادی
آشنایی با فواید جادویی کپسول پریفلکس 
3
زمان مطالعه: 5 دقیقه
موارد مصرف کپسول پریفلکس هلث برست کپسول پریفلکس (Preflex) هلث برست حاوی ترکیبات مورد نیاز برای ساختمان مفصل و غضروف است، که در هر کپسول آن مقدار ۵۰۰ میلی‌گرم گلوکزآمین، ۴۰۰ میلی‌گرم کندروتین وجود...

موارد مصرف کپسول پریفلکس هلث برست

کپسول پریفلکس (Preflex) هلث برست حاوی ترکیبات مورد نیاز برای ساختمان مفصل و غضروف است، که در هر کپسول آن مقدار ۵۰۰ میلی‌گرم گلوکزآمین، ۴۰۰ میلی‌گرم کندروتین وجود دارد. این محصول می‌تواند در مواردی از جمله رفع درد و التهاب مفاصل، بازسازی و ترمیم بافت غضروفی و مفاصل، جلوگیری از تخریب غضروف‌ها، افزایش قابلیت حرکت، بهبود خشکی صبحگاهی، ترمیم تاندون‎ها و دردهای اطراف مفصلی و کاهش نیاز بیماران به داروهای ضد التهاب غیر استروئیدی به سلامتی بزرگسالان مبتلا به آرتروز کمک می‌نماید.

ویژگی های کپسول پریفلکس هلث برست

  • محافظت از مفاصل ورزشکاران و مهار تخریب آنها در بهبود مفاصل آسیب‎دیده
  • افزایش انعطاف‌پذیری و عملکرد صحیح مفاصل و بهبود خشکی صبحگاهی
  • کمک به درمان و پیشگیری از آرتروز، درد و خشکی مفاصل
  • جلوگیری از تخریب و ایجاد مقاومت در غضروف‌ها
  • بهبود عملکرد مفاصل و جلوگیری از تخریب آنها
  • بازسازی و ترمیم ساختمان مفاصل
  • رفع درد و التهاب مفاصل

روش مصرف کپسول پریفلکس هلث برست

روزانه 3 عدد به همراه غذا میل شود، کپسول‎ها می‎توانند به طور جداگانه و یا همزمان طی روز استفاده شود.

 کپسول پریفلکس

شرح مزایای کپسول پریفلکس هلث برست

آرتروز یا استئوآرتریت شایع‌ترین بیماری از دسته التهاب مفاصل است. در این بیماری غضروف مفصل صدمه دیده و کم کم از بین می‌رود. آرتروز ممکن است هر مفصلی را درگیر کند اما مفاصل بزرگ که وزن بدن را تحمل می‌کنند مثل زانو، ران و ستون فقرات بیشتر در معرض ابتلا هستند.

کپسول پریفلکس هلث برست حاوی ترکیبات مورد نیاز برای ساختمان مفصل و غضروف است. این ترکیبات عبارتند از: گلوکزامین، کندروتین، مطالعات نشان می‌دهد که گلوکزامین توانایی کاهش درد آرتروز را دارد. همچنین متخصصان بر پایه مطالعات اخیر معتقدند که گلوکزامین برای اولین بار در بازسازی و ترمیم ساختمان مفاصل مفید واقع شده است. بهترین مزیت این مکمل مفصلی این است که یک ترکیب کاملا ایمن، طبیعی و غیر سمی است. در حال حاضر مشخص شده است که گلوکزامین نه تنها ناراحتی‌های مفاصل مانند درد را تسکین می‌بخشد بلکه در بهبود و ترمیم ساختمان مفصل نیز کمک می‌کند.

برخی از مطالعات همچنین نشان داده‌اند که گلوکزامین در رشد مجدد بافت‌ غضروفی موثر است. بدون وجود گلوکزامین تاندون‌ها، لیگامان‌ها، بافت‌های پوست، ناخن، استخوان غشا مخاطی و دیگر بافت‌های بدن نمی‌توانند به طور مناسب شکل بگیرند. به طور طبیعی مقادیر کافی از گلوکزامین در بدن ما برای تشکیل ترکیبات مختلف مورد نیاز و برای ساخت بافت‌های همبندی و سلامت غضروف تولید می‌شود اما بتدریج میزان تولید در بدن کم شده و تغییرات تخریبی آن در بدن ما با انجام فعالیت‌های ورزشی، آسیب‌های وارده، سوختگی‌ها، آرتریت‌ها، افزایش سن و تخریب مزمن و دیگر اختلالات التهابی افزایش می‌یابد.

گلوکزآمین

گلوکزآمین ترکیبی ضروری برای ساخت مایع بین مفصل بوده و به طور گسترده‎ای در سراسر دنیا برای دستیابی به رویای جهانی بدون آرتروز توسط متخصصین به بیماران توصیه می‎شود. گلوکزآمین به طور طبیعی در منابع غذایی وجود نداشته و دریافت آن مستلزم مصرف مکمل‎هاست. این ماده برای ساخته شدن اجزای تاندون‎ها، غضروف و مایع سینوویال (مایع احاطه کننده فضای بین مفصلی) ضروری می‎باشد. این ترکیب با مهار فعالیت مواد تخریب‎کننده بافت غضروف از جمله آنزیم کلاژناز (تجزیه‎کننده کلاژن) و آنزیم‎های پروتنوتیک (تجزیه‎کننده پروتئین‎ها) سبب محافظت از بافت غضروفی شده و تا حدودی اثرات ضد التهابی دارد.

کندروتین

ماده ضروری دیگر جهت بافت مفاصل کندروتین است. کندروتین دارای بار منفی است و حالت دافعه الکتریکی به وجود می‌آورد و باعث ایحاد مقاومت در غضروف می‌شود و در هنگام پرش‌ها و فشار به مفاصل از به هم ساییدگی استخوان‌ها جلوگیری می‌کند. این ترکیب جهت ساخت کلاژن که ترکیبی ضروری برای استحکام بافت مفصلی است، ضرورت دارد. همچنین دارای نقش ضد التهابی است و از بروز آسیب‌های احتمالی به غضروف جلوگیری می‌کند. گلوکزامین و کندروتین در هیچ منبع غذایی وجود ندارد و دریافت آن مستلزم مصرف مکمل‌های غذایی است.

کندروتین سولفات

این ترکیب جهت بافت کلاژن که ترکیبی ضروری برای استحکام بافت مفصلی است، ضرورت دارد. ترکیب فوق با ممانعت از فعالیت آنزیم‎های لیزوزومی (تجزیه‎کننده غضروف‎ها) و کاهش مواد التهاب‎زا از بروز آسیب‎های احتمالی به غضروف جلوگیری می‎کند.

توصیه های دارویی کپسول پریفلکس هلث برست

  • افراد دیابتی و افرادی‎که به محصولات دریایی آلرژی دارند، این محصول را تحت نظر پزشک مصرف کنند.
  • این فرآورده جهت تشخیص، درمان و یا پیشگیری از بیماری نیست.
  • در دوران بارداری و شیردهی قبل از مصرف با پزشک مشورت نمایید.

روش نگهداری کپسول پریفلکس هلث برست

در جای خشک و خنک (30 – 15 درجه سانتی‌گراد)، در ظرف در بسته‌ دور از دسترس اطفال نگهداری شود.

بیشتر بخوانید:

فواید شگفت انگیز کپسول آوودین برای مفاصل

قرص جوینت آر ایکس و مزایای باورنکردنی آن برای محافظت از مفاصل

فواید مصرف قرص گیاهی پیاسکلیدین در درمان آتروز

separator line



این مطلب چقدر مفید بود ؟
3.3 از 5 (3 رای)  
توجه: مطالب پزشکی و سلامت مجله دلگرم ، از منابع معتبر داخلی و خارجی تهیه شده اند و صرفا جنبه اطلاع رسانی دارند ، لذا توصیه پزشکی یا درمانی تلقی نمی شوند ، چنانچه مشکل پزشکی دارید حتما برای تشخیص و درمان به پزشک یا متخصص مراجعه کنید.

دیدگاه ها

اولین نفر برای ثبت دیدگاه باشید !


hits