دلگرم
امروز: سه شنبه, ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ برابر با ۰۸ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۱۹ مارس ۲۰۲۴ میلادی
آشنایی با مکمل مگنوم برای رفع مشکلات استخوانی
1
زمان مطالعه: 5 دقیقه
شاید تا به حال نام مکمل های مگنوم را شنیده باشید. این مکمل ها در شکل های مختلف قرص، کپسول و سافت ژل تولید می گردند و برای رفع مشکلات استخوانی و فقر آهن و ... مناسب هستند. با ما همراه باشید.

انواع مکمل مگنوم

مکمل مگنوم موضوع مورد بحث ماست. این کمپانی تولید کننده انواع مکمل است. این مکمل ها عبارتند از:

1. کلسیم منیزیم زینک مگنوم

مکمل مگنوم کانادا/نمایندگی مکمل مگنوم

ویژگی های مکمل کلسیم منیزیم زینک مگنوم:

کمک به سلامت استخوان و دندان ها

مکمل های Cal Mag Zinc مگنوم ویتامینز، شامل کلسیم منیزیم روی زینک و ویتامین D3 می باشد که از ضروری ترین مواد معدنی مورد نیاز بدن می باشد. مؤثر در شکل گیری درست استخوان ها، حفظ سلامت مادر و جنین در دوران بارداری و تقویت استحکام استخوان ها و دندان ها و کمک به درمان پوکی استخوان از خواص این مکمل می باشد.

این مکمل ها با فراهم آوردن همزمان سه عنصر کلسیم ، منیزیم و زینک به همراه ویتامین D3 ( مؤثر در جذب روده ای کلسیم ) نقش بسزایی در سلامت استخوان ها ایفا می کند.


2. آیرون پلاس مگنوم ویتامینز

مکمل مگنوم فارما/مکمل مگنوم ساخت کجاست

ویژگی های مکمل آیرون پلاس مگنوم ویتامینز:

تامین کننده آهن روزانه بدن

سافت ژل های آیرون پلاس مگنوم ویتامینز، یکی از غنی ترین و بهترین و مؤثرترین مکمل ها در جهت رفع کم خونی ناشی از فقر آهن می باشد. این مکمل علاوه بر دارا بودن آهن به صورت فروس بیش گلیسینات و فولیک اسید، دارای ویتامین B12 ،B6، و ویتامین C نیز می باشد.

ویتامین C باعث کمک به جذب آهن و ویتامین های گروه B نیز باعث بهبود در عملکرد سیستم عصبی و خون سازی و تکثیر سلولی می شوند.


3. کلسیم سیترات و د3

قیمت محصولات مکمل مگنوم/محصولات مگنوم فارما

ویژگی های کلسیم سیترات و د3:

کمک به داشتن استخوان محکم و دندان های سالم، تامین کننده کلسیم روزانه بدن به همراه ویتامین D3

مکمل کلسیم سیترات D3 مگنوم ویتامینز، مناسب برای تمام افراد در سنین مختلف منبع مغذی برای داشتن استخوان هایی مستحکم و دندان هایی سالم می باشد.

همچنین در جهت جلوگیری از شکستگی و پوکی استخوان، این مکمل با دارا بودن ویتامین D3 که باعث جذب بهتر کلسیم می شود، می تواند بهترین انتخاب شما گردد. مناسب برای سلامت مادر و جنین در دوران بارداری و همچنین مفیددر تقویت رشد و استحکام استخوان ها در سنین رشد می باشد.


4. اکتیو دیلی

شرکت مگنوم فارما/کراتین مگنوم

ویژگی های اکتیو دیلی:

تامین کننده ویتامین های بدن

ویتامین ها مواد غذایی هستند که برای عملکرد مناسب بدن ما بسیار ضروری هستند. آن ها به متابولیسم کمک کرده و در تندرستی، تولید مثل و رشد مناسب و تناسب اندام نقش بسزایی دارند. سافت ژل های اکتیو دیلی یکی از غنی ترین مکمل ها در زمینه تاًمین ویتامین ها و مواد معدنی مورد نیاز بدن می باشد.

قابل استفاده برای تمام افراد خانواده، ورزشکاران و کسانی که قصد دارند رژیم غذایی مناسبی راداشته باشند. سافت ژل های اکتیو دیلی محصول مگنوم ویتامینز شامل کلیه مواد مغذی مورد نیاز بدن می باشد.

این مکمل ها شامل آهن، انواع ویتامین های B، فسفر، منیزیم، ویتامین A، بیوتین، ویتامین C، ویتامین K و کلیه ویتامین های مورد نیاز روزانه بدن می باشد. با مصرف Active Daily به حفظ سلامت سیستم ایمنی بدن کمک کنید.


5. جوینت پاور

گینر مگنوم/مکمل های بدنسازی

ویژگی های قرص جوینت پاور:

کمک به بازسازی و ترمیم مفاصل

جوینت پاور مگنوم بادارا بودن گلوکزامین، کندروئیتین، ام اس ام و هیالوریک اسید به همراه ویتامین D3، یکی از کارامدترین مکمل ها برای حفظ سلامت مفاصل می باشد و در بهبود درد مفاصل آسیب دیده بسیار مؤثر می باشد.

همچنین باعث افزایش انعطاف پذیری غضروف های اطراف مفاصل، و مؤثر در کاهش درد و التهاب آن ها می باشد. جهت کمک به درمان و پیشگیری از آرتروز و خشکی مفاصل و افزایش استحکام استخوان ها نیز نقش بسزایی دارد.


6. سوپر کلسیم با ویتامین D3 1000

مکمل گینر/مکمل bcaa

ویژگی های سوپر کلسیم با ویتامین D3 1000:

کمک به درمان و پیشگیری از پوکی استخوان و سلامت دندان ها

کلسیم و ویتامین D3 در ایجاد و حفظ استخوان های قوی نقش بسزایی دارند و مصرف میزان کافی این مکمل در کاهش خطر ابتلا به پوکی استخوان بسیار مفید می باشد. رژیم

غذایی مناسب به همراه فعالیت بدنی کافی در حفظ سلامت استخوان ها نقش مهمی دارد. این مکمل که علاوه بر کلسیم دارای ویتامین D3 نیز می باشد در استحکام استخوان ها و داشتن دندان هایی سالم همچنین افزایش و بهبود عملکرد سیستم ایمنی بدن نقش چشمگیری را داراست.


7. امگا 3 فیش اویل 60 عدد

مکمل وی/مکمل کراتین

ویژگی های امگا 3 فیش اویل:

کمک به درمان و پیشگیری از سلامت قلب و عروق

مکمل فیش اویل مگنوم با دارا بودن خالص ترین اسیدهای چرب امگا 3 و همچنین DHA و EPA - یکی از مزیت های این مکمل، حمایت از سلامت قلب و عروق، محافظت از سیستم قلبی و عروقی و کاهش عوامل خطر برای قلب می باشد.

مصرف این مکمل باعث کاهش کلسترول LDL بد و افزایش کلسترول HDL خوب می شود و به کاهش فشار خون نیز کمک بسیاری می کند.


8. زینک پلاس بیوتین 5000 میکروگرم

مکمل hmb/مکمل cla

ویژگی های زینک پلاس بیوتین:

کمک به سلامت پوست مو و ناخن

مکمل زینک پلاس مگنوم حاوی بیست نوع از ویتامین ها و مواد معدنی می باشد که به شما برای داشتن پوستی شفاف و موهایی زیبا و ناخن هایی ظریف و مستحکم کمک می کند.

مصرف این محصول باعث جلوگیری از ریزش مو و بهبود بافت و افزایش ضخامت مو شده و همچنین در تأمین سلامت پوست و ناخن بسیار مؤثر می باشد. این مکمل حاوی بیوتین 5000 میکروگرم می باشد که نقش قابل توجهی در حفظ و سلامت پوست، مو وناخن دارد.


بیشتر بخوانید:

بهترین مکمل های پتاسیم و ویژگی های آن ها

مکمل دی اسپارتیک اسید (DAA) افزایش دهنده میزان تستوسترون

معرفی 10 نوع مکمل دارویی ویتامین B12 با تاثیر فوق العاده

معرفی مکمل های غذایی ویتامین C با اثر جادویی



این مطلب چقدر مفید بود ؟
5.0 از 5 (1 رای)  
توجه: مطالب پزشکی و سلامت مجله دلگرم ، از منابع معتبر داخلی و خارجی تهیه شده اند و صرفا جنبه اطلاع رسانی دارند ، لذا توصیه پزشکی یا درمانی تلقی نمی شوند ، چنانچه مشکل پزشکی دارید حتما برای تشخیص و درمان به پزشک یا متخصص مراجعه کنید.

دیدگاه ها

اولین نفر برای ثبت دیدگاه باشید !


hits