دلگرم
امروز: جمعه, ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۸ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۹ مارس ۲۰۲۴ میلادی
فواید مصرف پودر گیاهی جين سينول (JIN SINOL) جهت رفع بی میلی جنسی
2
زمان مطالعه: 3 دقیقه
جين سينول (JIN SINOL) یک پودر گیاهی قوی برای افزایش میل جنسی آقایان و تقویت تخمدان در خانم ها است . با دلگرم همراه باشید تا در رابطه با این پودر گیاهی بیشتر بدانید ....

ویژگیهای پودر گیاهی جين سينول

جهت رفع مشکلات جنسی

جين سينول (JIN SINOL) یک پودر گیاهی قوی برای افزایش نیروی جنسی آقایان است . ناتوانی جنسی یا ضعف قوه باه به مواردی اطلاق می‌شود که شخص نتواند و یا به اشکال عمل جنسی را انجام دهد . انواع مختلفی از قوه باه وجود دارد پس این حالت مولد یک بیماری خاصی نیست که پزشک بتواند به سهولت و یک طریق اقدام به درمان کند لذا باید کوشید که علت اصلی را کشف و طبق آن معالجه نمود.
تمایل جنسی علامت و نشانه احتیاج به این امر است که از سن بلوغ درنتیجه ترشح هورمون مردانه از ناحیه غده بیضه‌ها به وجود می‌آید . بیضه‌ها هم مانند غدد مترشحه داخلی دیگر تحت نظارت و ریاست غده کوچکی قرارگرفته‌اند که هیپوفیز نام دارد و در کاسه مغز قرار دارد. در بزرگسالان هوس جنسی موقعی وجود دارد که عوامل دیگری هم مانند تعادل اعصاب و اعمال روانی، زیبائی و رفتار متقابل, عطر و موسیقی, محبت, عشق و احساسات وجود داشته و به این میل کمک کند . در بیماران ناتوان جنسی عدم تکافوی ترشحی، مثلاً عملکرد ناکافی هیپوتالاموس یکی از عوامل بی‌میلی جنسی است .این‌گونه بیماران ازنظر روانی می‌بایست بعضی از درمانهای طبیعی را شروع کنند بوئیدن عطر و تماشای مناظر زیبا، استفاده از غذاهای پرکالری و دارای ویتامین‌های موردنیاز بدن می‌تواند به بهبود بیماری کمک نماید .جین سینول داروی گیاهی بسیار قوی است که با استفاده از آن به مدت 10 الی 15 روز نیروی ازدست‌رفته را تأمین می‌شود. افرادی که خوب تغذیه نمی‌کنند اغلب در عمل جنسی ناتوانند. علل دیگری که ترشحات هورمونی داخل بدن را کاهش می‌دهد و سبب سستی کمر می‌شود عبارتند از عدم رشد جسمانی کامل , تومورهای (هیپوفیز) , دیابت قندی، کم‌کاری غده تیروئید و کمبود تستوسترون . که تا حدودی می‌توان این ناراحتی را علاج کرد و همچنین مواد غذایی دارای ویتامین A می‌توانند میل جنسی را تقویت کنند. مصرف این دارو برای خانم‌ها نیز توصیه می‌شود و باعث تقویت تخمدان‌ها خواهد شد وهيچگونه عوارض جانبي براي آن‌ها نخواهد داشت.


طریقه مصرف پودر گیاهی جين سينول

  • هر بار مقدار یک قاشق مرباخوری از پودر جین سینول را در مقداری عسل و یا آب‌میوه مخلوط کرده میل فرمائید.
  • 15 الی 30 روز مصرف نمایید تا به نتيجه دلخواه كه می‌خواهید برسيد.

عوارض جانبی پودر گیاهی جين سينول

  • افراد مبتلا به ناراحتی‌های قلبی و یا فشارخون بالا از مصرف دارو پرهیز نمایند.
  • بیماران مبتلا به دیابت این دارو را با شیر مصرف نمایید.

شرایط نگهداری پودر گیاهی جين سينول

دارو دور از دسترس اطفال نگهداري شود.

** هشدار و توجه جدی **
این مطلب با توجه به توضیحات سازنده و صرفا جهت اطلاع بازنشر شده و مجله دلگرم هیچگونه مسئولیتی در قبال ادعاهای سازنده و منبع این مقاله ندارد , برای تهیه هر نوع دارویی ( گیاهی یا غیره ) , ابتدا لازم است صحت مجوز سازمان غذا و دارو را در محصول مربوطه بررسی کنید.

گردآوری توسط بخش سلامت

مجله دلگرم



این مطلب چقدر مفید بود ؟
3.5 از 5 (2 رای)  
توجه: مطالب پزشکی و سلامت مجله دلگرم ، از منابع معتبر داخلی و خارجی تهیه شده اند و صرفا جنبه اطلاع رسانی دارند ، لذا توصیه پزشکی یا درمانی تلقی نمی شوند ، چنانچه مشکل پزشکی دارید حتما برای تشخیص و درمان به پزشک یا متخصص مراجعه کنید.

۱ دیدگاه

شما هم می توانید نظرات خود را ثبت کنید

رضا | ۳ سال پیش
تپش قلب دارم ایا میتوانم استفاده بکنم
0
0

hits