دلگرم
امروز: جمعه, ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۸ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۹ مارس ۲۰۲۴ میلادی
۶ نگرش بازاریابی دیجیتالی که آگاهی برندتان را افزایش می دهد
3
زمان مطالعه: 5 دقیقه
بازاریابی آنلاین در چند سال اخیر تغییر زیادی کرده است. این الگو تغییر کرده است و الگوی سال قبل شما مناسب امسالتان نیست. آنچه شما را به این نقطه رساند، شما را به جایی که می خواهید باشید، نمی رساند و وظیفه شما در مقام یک کارآفرین ادامه این مسئولیت...

بازاریابی دیجیتالی

بازاریابی آنلاین در چند سال اخیر تغییر زیادی کرده است. این الگو تغییر کرده است و الگوی سال قبل شما مناسب امسالتان نیست. آنچه شما را به این نقطه رساند، شما را به جایی که می خواهید باشید، نمی رساند و وظیفه شما در مقام یک کارآفرین ادامه این مسئولیت است. مشتریانی که شما جذب می کنید، نیروی حیات کسب و کار شما هستند و این دیگر برای ایجاد یک کانال بازاریابی واحد و انتظار برگشت سرمایه کافی نیست. امروزه، توانایی شما در ایجاد روندهایی برای اعتمادسازی و ایجاد صمیمیت با کسانی که بیشترین نیاز را به شما دارند و برای متقاعد کردن آنها به اینکه شما مناسب ترین گزینه هستید، پایین می آید.

شما باید در همه جا و در ذهن ها حاضر باشید و این کار را می توانید با توجه زیاد به این شش نگرش بازاریابی دیجیتالی انجام دهید.

6 نگرش بازاریابی دیجیتالی که آگاهی برندتان را افزایش می دهد

1- ارتباط ، عامل برد این رقابت

دیگر زمان جمع آوری بیشترین آدرس های ایمیل یا مشتریان راغب نیست. کسب و کارها پیش از این با بزرگترین فهرست ها بر جایگاهشان مسلط می شدند، اما در سال 2018 از زمانی که مردم به صمیمیت و ارتباط بیشتر مشتاق شدند، دیگر جواب نمی دهد.

در سال 2018، «ارتباط» این رقابت را خواهد برد. اینکه بخواهید سودتان را در سال جاری افزایش دهید، به ایجاد مشتریان بیشتر مربوط نیست، به ایجاد صمیمیت و ارتباط بیشتر با ترفندهایی که شما دارید، مربوط است ، پس راه حل درستی را برای مردمی واقعی در زمانی مناسب فراهم کنید.

6 نگرش بازاریابی دیجیتالی که آگاهی برندتان را افزایش می دهد

2- توجه ، واحد پول جدید است.

اگر شما «توجه» مورد نظرتان را در سال 2018 دریافت نکنید، نمی توانید بدون صرف پول زیاد در تبلیغات و بازاریابی آنلاین رقابت کنید.

«توجه» در حال گران و گران تر شدن است. به طوریکه کسب و کارهای بیشتری دسترسی راحت تری به آن دارند. این یک فرصت برای شماست، زیرا به محض اینکه شما توجهشان را جلب کردید، وفاداری و کیف پولشان را دریافت خواهید کرد.

6 نگرش بازاریابی دیجیتالی که آگاهی برندتان را افزایش می دهد

3- تای لوپز (نوعی) باشید.

«تای لوپز» یک مهارت خاص را مسلط شد، دوستش داشته باشید یا او را لعنت کنید: به نظر می رسد او همه جاست.

توانایی او برای رسیدن به این جایگاه، یک شاهکار باورنکردنی است و آنچه به معنای حضور در همه جا برای مخاطبتان است را تعریف می کند. این به معنای حاضر شدن در همه جا برای همه نیست، چون هم گران است و هم بی معنی.

حضور در همه جا باید برای کسانی باشد که بیشترین ارتباط را با آنها دارید. این ترکیب حضور در همه جا و ارتباط، شما را به سمت بالای ذهن می برد که به نوبه خود اطمینان می دهد که مخاطب، شما را دوست و به شما اعتماد دارد.

۶ نگرش بازاریابی دیجیتالی که آگاهی برندتان را افزایش می دهد

4- یک پلت فورم (سیستم عامل) کافی نیست.

تصور نکنید که تسلط به یک پلت فورم واحد کافی است. مخاطبان راغب شما روی فیس بوک، بر روی یوتیوب نیستند و آنهایی که بر روی یوتیوب هستند، با آنهایی که بر روی اینستاگرام هستند، متفاوتند. همین طور، رمز این موفقیت، تطبیق محتوای شما در میان چندین پلت فورم مرتبط است.

این در گذشته گران و وقت گیر بود اما امروزه گرفتن یک ویدئوی واحد آسان است و با یک پست وبلاگ، یک مقاله عمیق، یک پادکست و منابع دیگر مطابقت دارد. شما می توانید به نوبه خود این محتوا را با یکسری ایمیل، پست های شبکه های اجتماعی و فیلم های کوچک درست کنید.

6 نگرش بازاریابی دیجیتالی که آگاهی برندتان را افزایش می دهد

5- کانال بازاریابی شما تکامل یافته است.

شما نمی توانید یک کانال بازاریابی واحد بسازید که مخاطب شما را به درون یک روند گام به گام از پیش تعریف شده ببرد. آنها به سمت شما می آیند. آنها از قبل در 12 کانال بازاریابی مانند این بوده اند. شما باید متمایز شوید. باید کانال بازاریابی تان را به یک مکتب تبدیل کنید و اعتماد قابل توجه و واقعی بسازید.

تایمرهای «کمیابی» و «شمارش معکوس» دیگر جواب نمی دهند. در عوض شما باید مخاطبانتان را با محتوای مربوط و در زمان مناسب بر اساس سطح آگاهی و درگیری فعلی شان پرورش دهید. این تنها روش جلب اعتماد آنها است و اعتماد آنها، چیزی است که شما برای رقم زدن بهارین سال خود نیاز دارید.

6 نگرش بازاریابی دیجیتالی که آگاهی برندتان را افزایش می دهد

6- بر ROI نامرئی تمرکز کنید.

در گذشته تمرکز هزینه های تبلیغاتی بر تولید مخاطب و فروش بود، اما اکنون دیگر اینگونه نیست. مشتریان من یعنی کسانی که بیشترین رضایت را دارند، آنهایی هستند که هزینه های زیادی را صرف شناخت برند می کنند. من نمی گویم که ایجاد مخاطبان راغب جدید مهم نیست. زیرا مهم است، اما باید مخاطبانتان را پرورش دهید نه اینکه صرفا به آنها بفروشید.

شما باید بالای ذهن ها باشید، اما این کار را با تحمیل پیامک های فروش یکی پس از دیگری انجام ندهید. اعتمادسازی و تبدیل شدن به مشاور فروشی که آنها نیاز دارند، زمان بر است. اگر شما فقط بر روی ایجاد مخاطب تمرکز کنید، هزینه تبلیغاتتان افزایش خواهد یافت و پسرفت خواهید کرد.

.

divider

تهیه و گردآوری: علی گلی
مجله اینترنتی دلگرم



این مطلب چقدر مفید بود ؟
5.0 از 5 (3 رای)  

دیدگاه ها

اولین نفر برای ثبت دیدگاه باشید !


hits