دلگرم
امروز: جمعه, ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۸ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۹ مارس ۲۰۲۴ میلادی
خواب ریزش سنگ : 10 معنی و تعبیر ریزش سنگ در خواب
10
زمان مطالعه: 3 دقیقه
خواب ریزش سنگ دیدن تعابیر مختلفی از دیدگاه معبران متفاوت دارد . تعبیر های دیدن ریزش سنگ در خواب را در دلگرم بخوانید .

تعبیر خواب ریزش سنگ چیست ؟

تعبیر خواب ریزش سنگ از کوه و یا آسمان از نظر تعبیرکنندگان مختلف معناها و نشانه های متفاوتی دارد ما در این مقاله به جزئیات تعبیر این خواب می پردازیم .

separator line

تعبیر خواب ریزش سنگ

1- ریزش سنگ در خواب سمبل بلا، بدبختی و مشکلات است. اگر این خواب را دیدید تعبیرش این است که روح شما آزرده است. به یاد داشته باشید که همه مشکلات قابل حل و زودگذر هستند. سعی کنید روحیه خود را بالا ببرید و کسی را نیازارید.
2- اگر خواب دیدید که از بارش سنگ ها فرار کردید تعبیرش این است که سعی می کنید مشکلات زندگی را پشت سر بگذارید. شما روح آشفته ای دارید و نمی توانید غیر منطقی تصمیم بگیرید. به همین دلیل سعی می کنید خشم خود را از این طریق نشان دهید.
3- اگر خواب دیدید که مردم بر اثر سقوط سنگ مردند تعبیرش این است که شاهد درگیری های بزرگی میان مردم خواهید بود. این خواب نشانه زمین لرزه های بزرگ درآینده است.
تعبیر ریزش سنگ های قیمتی و با ارزش درخواب نشانه چیست؟
4- اگر سنگ الماس بود تعبیرش این است که به آرزوهایتان می رسید.
5- اگر سنگ زمرد بود تعبیرش این سات که شما با میل و رغبت خود به آنچه می خواهید میرسید.
6- اگر سنگ یاقوت بود تعبیرش این است که یک ماجراجویی عاشقانه در انتظارتان خواهد بود.
7- اگر سنگ طلا بود تعبیرش این است که اتفاقات بسیار خوبی برایتان رخ خواهدداد.

تعبیر خواب ریزش سنگ از کوه

8- سقوط سنگ از کوه نشانه این است که در پروژه هایتان با شکست مواجه خواهید شد. مخصوصا اگر سنگ های بزرگی روی شما افتاده باشد. مدتی صبر کنید و برنامه هایتان را از نو شروع کنید.

تعبیر خواب ریختن سنگ از آسمان

9- اگر در خواب دیدید که از آسمان سنگ می بارید تعبیرش این است که دچار غضب دیگران می شوید. مراقب رفتارتان باشید. اگر در حق کسی بدی کنید این بدی به خود شما برمی گردد. هر چه سنگ ها بزرگتر باشد غم و اندوهتان بیشتر است.

تعبیر خواب افتادن سنگ روی ماشین

10- اگر خواب دیدید که سنگ ها روی ماشین فرود آمد تعبیرش این است که سعی کنید سفر خود را به تاخیر بیاندازید و برای سفر برنامه ریزی نکنید. به خصوص اگر ماشینتان خراب شد.

ترجمه : معصومه راهی

separator line

تعبیرهای مرتبط:

تعبیر خواب سنگ : 38 نشانه و تعبیر دیدن سنگ در خواب



این مطلب چقدر مفید بود ؟
3.6 از 5 (10 رای)  

۲ دیدگاه

شما هم می توانید نظرات خود را ثبت کنید

Abbas rezaei | ۲ سال پیش
خواب دیدم به همراه گروهی در میان کوه هستیم و یکدفعه در وسط کوه ها گویی که در دل کوه هستیم و چهار طرف ما سنگ و کوه هست و کوه های سنگی بر سر ما خراب میشوند ولی همه ما به طرز معجزه اسایی نجات پیدا کردیم و سوار ماشین شدیم و رفتیم، تعبیرش چیست ؟؟
7
19
Masoud | ۲ سال پیش
سلام
خسته نباشی
در مورد خواب که بسمت کوه حرکت میکردم و نزدک کو شده از اون طرف مردم سنگ پرتاپ میکردن و از این طرف ما هم مردم از سنگ نمیترسیدن و براشون عادی بنظر میومد اما من از سنگ های سفید کوچک به اندازه یه کفش تا بزرگترش به سمت ما پرتاپ کرده بودن و من بسختی جای برای حفاظت از خودم پیدا کردم تا اونجا عادی بشه اما از خواب بیدار شدم

دلیلش چیه هست
ممنون میشم از راهنمایی تون
5
13

hits