دلگرم
امروز: جمعه, ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۸ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۹ مارس ۲۰۲۴ میلادی
معرفی مرکز خرید طوبی چیتگر تهران به همراه آدرس
5
زمان مطالعه: 4 دقیقه
مرکز خرید طوبی چیتگر بدلیل ویژگی های خاصی که دارد جز بهترین مراکز خرید در تهران است. با ما در دلگرم همراه شوید تا با این مرکز خرید بیشتر آشنا شویم .

مجتمع تجاری - اداری طوبی چیتگر تهران

مجتمع طوبی چیتگر که در اتوبان تهران - کرج ، شهرک گلستان ، بلوار کوهک ، جنب خیابان نسیم ۱۶ واقع شده است، یکی از ویژه ترین مراکز خرید غرب تهران محسوب می شود. با ما در مجله دلگرم همراه شوید .

این مجتمع در زمینی به مساحت ۹۰۰۰ مترمربع با زیربنای ۱۰۵٫۰۰۰ مترمربع در تاریخ ۱۳۹۴/۰۶/۱۲ به طور رسمی افتتاح گردید.

ویژگی های مجتمع تجاری اداری طوبی چیتگر در شهر تهران

مجتمع طوبی ، به واسطه داشتن چند ویژگی از سایر مجتمع ها متمایز است. اولین ویژگی و شاید مهمترین ویژگی مجتمع طوبی قرار گرفتن در منطقه ۲۲ تهران است. این منطقه به دلیل داشتن امتیازات بسیاری از جمله شهرداری های نمونه تهران به شمار می آید.

ویژگی دیگر این مجتمع نزدیک بودن به مترو ایستگاه چیتگر است. با این حساب اگر بخواهید از هر جای تهران به این مرکز خرید سری بزنید، کافی است به نزدیک ترین ایستگاه مترو واقع در نزدیکی محل سکونت تان بروید.

ویژگی منحصربه فرد دیگری که این مجتمع دارد نزدیکی به دریاچۀ مصنوعی خلیج فارس است که در فاصله اندکی ازغرب این مجتمع واقع گردیده .

ویژگی دیگر این مجتمع نزدیک بودن به پارک چیتگر است. بنابراین می توان نتیجه گرفت که این منطقه به واسطه نزدیک بودن به پارک چیتگر و همچنین دریاچۀ مصنوعی خلیج فارس از آب و هوای بسیار مطبوعی برخوردار است. پس حتما سعی کنید سری به این منطقه منحصربه فرد تهران بزنید.

مشخصات مرکز خرید طوبی چیتگر، ویژه ترین مرکزخرید غرب تهران

مجتمع تجاری اداری طوبی چیتگر، از قسمت های مختلفی تشکیل شده است. از جمله این قسمت ها می توان به هایپرمی در طبقه زیرهم کف با مساحت ۴٫۰۰۰ متربع ، ۷۰۰ واحد تجاری با زیربنای ۱۹٫۰۰۰ مترمربع در ۵ طبقه ، ۱۰۰ واحد اداری با زیربنای ۱۲٫۰۰۰ مترمربع در ۱۰ طبقه ، رستوران ها ، شهربازی سرپوشیده، کارواشی که در طبقه p1 قرارگرفته و همچنین تالار پذیرایی بسیار زیبا و منحصربه فرد لبینا که در بلوک B و به مساحت ۳۳۰۰ مترمربع است، اشاره کرد.

رستوران های مجتمع تجاری اداری طوبی چیتگر در تهران

این مجتمع همچنین از رستوران های بسیار زیبایی تشکیل شده است. مجتمع طوبی شامل ۳ رستوران تشریفات است که در ۵ طبقه و در مساحت ۱۵۰۰ مترمربع در بلوک های A ، B ، C به صورت پوشیده و سرباز واقع شده است.

از جمله رستوران های سرباز این مجتمع رستوران سرباز بام مهتاب است که دربلوک B و درطبقه ۷ قرار گرفته؛ همچنین در طبقه چهارم تجاری در مساحتی بالغ بر ۲۵۰ متر، ۲ رستوران سنتی و ایتالیایی قرار گرفته؛ در طبقه منفی یک نیز فوت کورتی به مساحت ۱۵۰۰ متر واقع شده است.

در طبقه همکف مجتمع طوبی چیتگر نیز فست فود ویژه ای قرار دارد. کافی شاپ های این مجتمع نیز در طبقات همکف و چهارم قرار گرفته است.

امکانات مرکز خرید طوبی چیتگر تهران

مرکز خرید طوبی چیتگر

از دیگر امکانات این مجتمع، داشتن پارکینگ طبقاتی با ظرفیت ۲۰۰۰ واحد ، ۱۸ پله برقی ، ۲ آسانسور پانوراما ، ۴ آسانسور با ظرفیت ۱۳ نفر در ۲ قسمت از منطقه تجاری ، ۴ آسانسور با ظرفیت ۱۳ نفر در ۲ قسمت از منطقه تجاری و همچنین اداری ، ۴ آسانسور با ظرفیت ۲۰ نفر درقسمت تالارها ، داشتن نوار نقاله به منظور ارتباط مابین هایپرمارکت و پارکینگ ، سیستم اعلان و اطفای حریق ، سیستم برق اضطراری ، سیستم تهویه مطبوع ، سیستم چیلر جذبی برای ایجاد سرمایش است.

آدرس مرکز خرید طوبی چیتگر تهران

آدرس مرکز خرید طوبی چیتگر تهران : اتوبان تهران - کرج ، شهرک گلستان ، بلوار کوهک ، جنب خیابان نسیم ۱۶ ، مرکز خرید طوبی چیتگر

separator line

بیشتر بخوانید :

۲۰ مرکز خرید و پاساژ در شهر تهران به همراه آدرس و تلفن

آشنایی با مرکز خرید شانزلیزه تهران + آدرس و تلفن

مرکز خرید صالح آباد در شهر تهران + آدرس

مرکز خرید حجاب در تهران به همراه آدرس

معرفی مرکز خرید شاپرک تهران همراه با آدرس و تلفن

مرکز خرید حوله تن پوش در تهران

مرکز خریدهای منطقه ۱۰ تهران + آدرس و تلفن

معرفی مرکز خرید پارچه در تهران



این مطلب چقدر مفید بود ؟
4.6 از 5 (5 رای)  
توجه: چنانچه اطلاعات تماس موجود در (معرفی مرکز خرید طوبی چیتگر تهران به همراه آدرس) ، صحیح نیست.
یا برای درخواست حذف و بروز رسانی، لطفا از طریق این فرم به ما اطلاع دهید.

دیدگاه ها

اولین نفر برای ثبت دیدگاه باشید !


hits