دلگرم
امروز: سه شنبه, ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ برابر با ۰۸ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۱۹ مارس ۲۰۲۴ میلادی
آشنایی با امکانات مجموعه سیتی سنتر اصفهان

سیتی سنتر اصفهان : معرفی کامل مجموعه سیتی سنتر اصفهان

آشنایی با امکانات مجموعه سیتی سنتر اصفهان
8
زمان مطالعه: 7 دقیقه
قلب شهر اصفهان یا سیتی سنتر اصفهان نام مجتمعی تجاری، تفریحی و توریستی در جنوب شهر اصفهان در ابتدای جاده اصفهان به شیراز است. با ما در دلگرم همراه شوید تا درباره این مجموعه بیشتر بدانیم .

قلب شهر اصفهان یا سیتی سنتر اصفهان

قلب شهر اصفهان یا سیتی سنتر اصفهان (انگلیسی: Isfahan City Center) نام مجتمعی تجاری، تفریحی و توریستی در جنوب شهر اصفهان در ابتدای جاده اصفهان به شیراز است. مجموعهٔ قلب شهر اصفهان شامل ۷ طبقه است. از این ۷ طبقه، دو طبقه به صورت پارکینگ مسقف با ظرفیت ۵۵۰۰ اتومبیل است.

با مجموعه اصفهان سیتی سنتر بیشتر آشنا شوید

اصفهان سیتی سنتر نخستین و بزرگ ترین مرکز تجاری، فرهنگی، تفریحی و گردشگری کشور است که به عنوان چهارمین مرکز خرید بزرگ دنیا نیز محسوب می شود.

یکی از مهم ترین اهداف ساخت این مجموعه ایجاد تسهیلات جهت تامین نیازهای زندگی روزمره شهروندان زیر یک سقف است. پروژه اصفهان سیتی سنتر شامل پنج فاز اصلی از قبیل مرکز خرید، هتل، برج های اداری - مسکونی و مرکز تجارت جهانی است.

که شامل امکاناتی نظیر هایپراستار، مجموعه سینماها، مرکز همایش های بین المللی، فود کورت و رستوران ها، پارکینگ با ظرفیت پارک بیش از 5 هزار خودرو، موزه، شهربازی، مجموعه دانشگاه ها، نگارخانه، بزرگترین و مجهزترین سالن اسکواش کشور و... است.

سیتی سنتر اصفهان بزرگ‌ترین مرکز خرید ایران و پنجمین مرکز خرید بزرگ دنیا می‌باشد. کار ساخت این مجموعه 7 طبقه، در سال 2016 به اتمام می‌رسد.

اولین پروژه اجرایی شرکت پرستیژ لند ایران با مالکیت مسعود صرامی؛ مرکز تجاری ، تفریحی ، و توریستی سیتی سنتر اصفهان است که بزرگ‌ترین مرکز خرید ایران و پنجمین مرکز خرید بزرگ دنیا می‌باشد.

هدف از احداث مجموعه سیتی سنتر

هدف از احداث این مجموعه ایجاد تسهیلات جهت تامین نیازهای زندگی روزمره شهروندان در زیر یک سقف است . مجموعه اصفهان سیتی سنتر کلاً شامل 7 طبقه می‌باشد که دو طبقه به صورت پارکینگ مسقف با ظرفیت 5500 اتومبیل، سه طبقه شامل مرکز خرید (Hyper Star) و واحدهای تجاری است و دو طبقه آخر شامل مجموعه سینمائی، سالن چند منظوره، فود کورت و سالن های مختلف است.

امکانات مجموعه سیتی سنتر اصفهان

امکانات مجموعه سیتی سنتر اصفهان

مجتمع تجاری سیتی سنتر در 3 طبقه شامل 750 واحد و دارای فروشگاه‌های برندهای ایرانی و خارجی، رستوران‌های ملل، دفاتر هواپیمایی، شعب بانکی، نمازخانه و ...هتل بین‌المللی 5 ستاره در 29 طبقه و شامل 400 اتاق و سالن‌های ورزشی، آمفی‌تئاتر، سوئیت‌های مخصوص، اتاق‌های یک و دو نفره، سوئیت‌های ویژه V.I.P، سالن‌های جلسات و کنفرانس ، جایگاه مخصوص فرود بالگرد و ...

هایپر مارکت در 1 طبقه شامل مراکز فروش بزرگ (فروشگاه‌های زنجیره‌ای) مجتمع تفریحی و سینمایی در 2 طبقه و دارای 10 سالن سینما، سالن‌های بازی کودکان و بازی‌های کامپیوتری، شهر اسباب بازی‌ها و ...فضای سبز، آب نماهای بزرگ، رقص نور وآب و ...پارکینگ مسقف در 2 طبقه با ظرفیت 5500 تایی، تاسیسات، انباری‌ها ، سرویس نگهداری اتومبیل V.I.P

مجتمع تفریحی و سینمایی سیتی سنتر اصفهان

از ویژگی های حائز اهمیت مجموعه سیتی سنتر اسفهان

  • مجاورت با شهرک های اقماری و پر جمعیت سپاهان شهر – بهارستان و شهید کشوری
  • فاصله 4 دقیقه ای تا زیباترین ورودی شهر اصفهان (میدان آزادی)
  • فاصله 400 متری تا ایستگاه مترو(قطار شهری)
  • فاصله 300 متری تا ایستگاه مسافربری راه آهن
  • دسترسی آسان از مناطق مختلف شهرستان های اطراف و هر نقطه از شهر اصفهان بدون نیاز به عبور از ترافیک
  • یکی دیگر و شاید مهم‌ترین ویژگی حائز اهمیت این مجموعه ، جذب سرمایه گذاران خارجی جهت تأمین سرمایه اولیه و ایجاد انگیزه جهت به وجود آوردن دیگر امکانات عمرانی از طریق ارزش افزوده سرمایه‌گذاری فوق می‌باشد.

در کل در این مجموعه 12 کیلومتر خیابان امنیت‌دار اجتماعی که در فصل زمستان گرم و در فصل تابستان سرد است وجود دارد که مردم می‌توانند راهپیمایی و یا تفریح خود را همراه با خرید در این مجموعه داشته‌ باشند. به تعبیر دیگر به این مکان‌ها وان‌ استپ (ONE STOP) می‌گویند یعنی مکانی که شما با یک توقف می‌توانید همه نیازهایتان را به دست بیاورید.

فازهای دیگر سیتی سنتر اسفهان

هتلی 5 ستاره با ویژگی‌های 7 ستاره ویژه سران که توسط گروه روتانا مدیریت می‌گردد و با چشم‌اندازی زیبا از کوه صفه، شاه کوه و دشت جنوبی زاینده‌رود احاطه شده است.

معماری این هتل با الهام از معماری اصفهان نظیر برج کبوتر، میدان نقش‌جهان ، عالی‌قاپو، چهلستون و چهارباغ به گونه ای طراحی شده که توجه هر بازدیدکننده‌ای را به خود جلب می‌نماید.

مرکز مبادلات مالی- تجاری (Gateway)این مجموعه دارای دو برج عظیم مالی و تجاری و یک برج مسکونی است که در آنها شعبات بانک‌ها ، سازمان بورس، کارگزاران بورس ، موسسات بیمه ، شعباتی از ادارات دولتی ، سالن‌های کنفرانس ، همایش و دفاتر مجهز اداری جهت برگزاری جلسات کاری به همرا کلیه خدمات یک مرکز اداری قرار گرفته است.

تأسیس شهرک سلامت در سال 1391ایجاد حرکتی نو و الگویی جدید در نحوه ارائه خدمات درمانی و بهداشتی در ایران می‌باشد که هدف از ایجاد آن توجه به نیاز مردم، تغییرات در حال شکل‌گیری در سبک زندگی ، شخصیت و خصوصیات رفتاری و نگرش آنها می‌باشد.

درکل در این مرکز سعی شده است که از آخرین تکنولوژی بکار برده در جهان مانند روش CARE MORE و زنده نمودن سبک صحیح زندگی و ارتقاء بهداشت و سلامت شهروندان استفاده شود.

سرمایه گذاران داخلی و خارجی این شرکت به ترتیب عبارتند از:

شرکت راکین Rakeen امارات: این شرکت سازنده و مجری طرح‌های جزایر مرجان و دانا و بسیاری پروژه‌های ساختمانی دیگر در امارات می‌باشد. همچنین این شرکت در کشورهای گرجستان ، سنگاپور،اندونزی، کنگو، نپال و ایران نیز پروژه های متفاوتی اجرا کرده است.

شرکت راک سرامیک Rak Ceramics امارات: تولید کننده سرامیک با بیش از 12 کارخانه در سراسر دنیا

شرکت خورشید سپاهان ایران

دکتر خاطر مسعد: کارآفرین بین المللی

شرکت آی کت ICAT امارات: مجری طرح‌های ساختمانی در امارات

آشنایی با مجموعه سیتی سنتر اصفهان

آشنایی با مجموعه سیتی سنتر اصفهان

مرکز مبادلات مالی- تجاری (Gateway) سیتی سنتر اصفهان

این مجموعه دارای دو برج عظیم مالی و تجاری و یک برج مسکونی است که در آنها شعبات بانک‌ها ، سازمان بورس، کارگزاران بورس ، موسسات بیمه ، شعباتی از ادارات دولتی ، سالن‌های کنفرانس ، همایش و دفاتر مجهز اداری جهت برگزاری جلسات کاری به همرا کلیه خدمات یک مرکز اداری قرار گرفته است.

تأسیس شهرک سلامت در سال 1391 سیتی سنتر اصفهان

ایجاد حرکتی نو و الگویی جدید در نحوه ارائه خدمات درمانی و بهداشتی در ایران می‌باشد که هدف از ایجاد آن توجه به نیاز مردم، تغییرات در حال شکل‌گیری در سبک زندگی ، شخصیت و خصوصیات رفتاری و نگرش آنها می‌باشد .

درکل در این مرکز سعی شده است که از آخرین تکنولوژی بکار برده در جهان مانند روش CARE MORE و زنده نمودن سبک صحیح زندگی و ارتقاء بهداشت و سلامت شهروندان استفاده شود.

divider

بیشتر بخوانید:

لیست و آدرس خانه معلم های اصفهان و حومه

معرفی بهترین قطارهای مسیر اصفهان به مشهد

لیست و آدرس مراکز ام آر آی (MRI) اصفهان

لیست و آدرس سینماهای اصفهان

معرفی خانه تاریخی ملاباشی در اصفهان



این مطلب چقدر مفید بود ؟
5.0 از 5 (8 رای)  

دیدگاه ها

اولین نفر برای ثبت دیدگاه باشید !


hits