دلگرم
امروز: سه شنبه, ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ برابر با ۰۸ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۱۹ مارس ۲۰۲۴ میلادی
 دعای سریع الاجابه برای محبت شخص مورد نظر

مطمئن‌ترین دعا جهت افزایش محبت در زندگی

دعای سریع الاجابه برای محبت شخص مورد نظر
53
زمان مطالعه: 10 دقیقه
دعای محبت شدید بسیار مجرب _ اذکار و دعاهای تضمینی و قوی و مجرب به جهت ایجاد علاقه و دوستی با شخص مورد نظر و جلب محبت فوری و سریع .

دعای مهر و محبت تضمینی

ایجاد محبت و توجه یکی از نیاز های انسان است که انسان همواره در تلاش بوده که به آن دست یابد و با آن زندگی کند اما بعضی وقت ها هیچ چیز مطابق میل ما آدم ها نیست باور به خدا و وجودش مایه آرامش است.

یکی از راحترین راه های رسیدن یه خواسته دعا کردن در درگاه او میباشد امروز سعی کردیم چندین دعا را برای شما جمع آوری و کنیم این دعا ها کاملا واقعی بوده و ۱۰۰% نتیجه خواهند داد. با دلگرم همراه شوید.

مطمئن‌ترین دعا جهت افزایش محبت در زندگی

دعای سریع الاجابه برای دوستی و مهربانی کردن

دعای محبت سریع الاجابه

  • در مکانی آرام بنیشینید و برای جلب محبت معشوق خود نیت کنید.
  • سپس آیه قرآنی زیر را ده مرتبه بخوانید. در پایان تصویر محبت معشوق خود را در ذهن تصویرسازی کنید ( نگاه کنید به برگرداندن عشق به رابطه با سیگنال جذب).

بسم الله الر حمن الرحیم
وَالضُّحَى وَاللَّیْلِ إِذَا سَجَى مَا وَدَّعَکَ رَبُّکَ وَمَا قَلَى وَلَلْآخِرَةُ خَیْرٌ لَّکَ مِنَ الْأُولَى وَ
لَسَوْفَ یُعْطِیکَ رَبُّکَ فَتَرْضَى أَلَمْ یَجِدْکَ یَتِیمًا فَآوَى وَوَجَدَکَ ضَالًّا َهَدَى وَوَجَدَکَ عَائِلًا
فَأَغْنَى فَأَمَّا الْیَتِیمَ فَلَا تَقْهَرْ العجل العجل العجل الساعة الساعة الساعة
الوحا الوحا الوحا فلان بن فلان علی حب فلانه بنت فلانه.

جهت مهر و محبت و تسخیر قلوب قوی

برای اجرای طلسم محبت در ابتدا دو رکعت نماز به نیت طلب حاجت بخواند و سپس برای جلب کردن محبت محبوب و یا صلح و آشتی با همسرش ، با ایمان قلبی و در زمان سعد و مکانی مطهر نوشته ذیل را که در این زمینه بسیار مجرب است و مقام والایی دارد را با رعایت شرایط بنویسد و با خود به همراه داشته باشد .

در پایان به مناجات پروردگار مشغول گردد و طلب حاجت کند . ان شاءالله مطلوب حاصل گردد و آن اینست:

محَمَّدٌ رَّسُولُ اللَّهِ وَالَّذِینَ مَعَهُ أَشِدَّاء عَلَى الْکُفَّارِ رُحَمَاء بَیْنَهُمْ تَرَاهُمْ رُکَّعاً سُجَّداً یَبْتَغُونَ فَضْلاً مِّنَ اللَّهِ وَرِضْوَاناً سِیمَاهُمْ فِی وُجُوهِهِم مِّنْ أَثَرِ السُّجُودِ ذَلِکَ مَثَلُهُمْ فِی التَّوْرَاةِ وَمَثَلُهُمْ فِی الْإِنجِیلِ کَزَرْعٍ أَخْرَجَ شَطْأَهُ فَآزَرَهُ فَاسْتَغْلَظَ فَاسْتَوَى عَلَى سُوقِهِ توکلوا یا خدام هذا الخاتم الشریف بجلب کذا الى محبه کذا الوحا العجل الساعه.

دعای مهر و محبت همسر – دعای آشتی و محبوبیت

برای طلسم محبت با نام خدا و اعتقاد و ایمان قلبی نیت کرده سپس غسل نمایید و در مکانی پاک و آرام و خارج از قمر در عقرب در روز اول آیت الکرسی را ۱۰ مرتبه بر تکه نانی بخوانید و به خورد معشوقتان بدهید و سپس عدد ۲۲۰ و ۲۸۴ را روی دو عددکیکی نوشته و یکی خودتان بخورید و دیگری را به محبوبتان بدهید تا بخورد.

ودر روز دوم به همان نیت این دعا را پس از نماز صبح بخوانید و به طرف محبوبتان بدمید و پس از آن هزار بار [یا مستجیب] را تکرارنمایید

{اللهُمْ حَرِمْ علىَ قَلِوبنا حُزنْ الدنیــآ ,وحَرِمْ علىَ أجَسِادنا نــآر الآخِرة
یاقَاضِـــــــــیَ الحَاجَــــــــاتِ یَا کَاشِـــــفَ الکَرُبَــــــــاتِ ،
یَا رَفِیــــــــــــــعَ الدَّرَجَـــــاتِ ،وَیَا غَافِــــــــــــرَ الــــزَّلاَّتِ ،اغْفِرْ لِلْمُسْلِمِینَ وَالمُسْلِمَاتِ ، وَالمُؤْمِنِیـــــــنَ وَالمُؤْمِنَــــــاتِ الأحْیَــــــــاءِ مِنْهُــــم وَالأمْـوَاتِ ،إِنَّکَ سَمِیـــــــــــــعٌ قَرِیـــــــــبٌ مُجِیـــــــــــبُ الدَّعَـــــــوَاتِ}

و در آخر صلوات فرستید که اگر چنین کند ان شاءالله محبت و علاقه شدید بین شما و محبوبتان به وجود آید .

طلسم محبت صرفا در امر حلال استفاده شود

برای افزایش مهر و محبت و آشتی میان زن و شوهر یا طالب و مطلوبی که با همدیگر اختلاف دارند ، آیات کریمه ذیل را با گلاب و زعفران و در کاغذ بدون خط (در ساعت سعد مثل زهره یا مشتری یا شمس) بنویسد و یک نفر از دو طرف ، آنرا به خود نگهدارد. میان آنها مهر و محبت برقرار خواهد گردید. مجرب است.

آیه ۷۴ سوره بقره :

ثُمَّ قَسَتْ قُلُوبُکُمْ مِنْ بَعْدِ ذَلِکَ فَهِیَ کَالْحِجَارَةِ أَوْ أَشَدُّ قَسْوَةً وَإِنَّ مِنَ الْحِجَارَةِ لَمَا یَتَفَجَّرُ مِنْهُ الْأَنْهَارُ وَإِنَّ مِنْهَا لَمَا یَشَّقَّقُ فَیَخْرُجُ مِنْهُ الْمَاءُ وَإِنَّ مِنْهَا لَمَا یَهْبِطُ مِنْ خَشْیَةِ اللَّهِ وَمَا اللَّهُ بِغَافِلٍ عَمَّا تَعْمَلُونَ ﴿۷۴﴾

آیات ۱ و ۲ سوره انسان :

هَلْ أَتَى عَلَى الْإِنْسَانِ حِینٌ مِنَ الدَّهْرِ لَمْ یَکُنْ شَیْئًا مَذْکُورًا ﴿۱﴾ إِنَّا خَلَقْنَا الْإِنْسَانَ مِنْ نُطْفَةٍ أَمْشَاجٍ نَبْتَلِیهِ فَجَعَلْنَاهُ سَمِیعًا بَصِیرًا ﴿۲﴾

دعای آشتی و مهر و محبت زن و شوهر

برای آشتی میان زن و شوهر و رفع اختلاف میان آنها(طلسم محبت) ، به نیت افزایش مهر و محبت ، آیات کریمه ذیل را در کاغذ بدون خط و با گلاب و زعفران و در یکی از ساعات سعد بنویسد و با خود نگهدارد. میان آنها صلح و آشتی برقرار خواهد گردید.

آیات ۸۳ الی ۸۷ سوره انعام و بخشی از آیه ۸۸ سوره انعام :

وَتِلْکَ حُجَّتُنَا آتَیْنَاهَا إِبْرَاهِیمَ عَلَى قَوْمِهِ نَرْفَعُ دَرَجَاتٍ مَنْ نَشَاءُ إِنَّ رَبَّکَ حَکِیمٌ عَلِیمٌ ﴿۸۳﴾ وَوَهَبْنَا لَهُ إِسْحَاقَ وَیَعْقُوبَ کُلًّا هَدَیْنَا وَنُوحًا هَدَیْنَا مِنْ قَبْلُ وَمِنْ ذُرِّیَّتِهِ دَاوُودَ وَسُلَیْمَانَ وَأَیُّوبَ وَیُوسُفَ وَمُوسَى وَهَارُونَ وَکَذَلِکَ نَجْزِی الْمُحْسِنِینَ ﴿۸۴﴾ وَزَکَرِیَّا وَیَحْیَى وَعِیسَى وَإِلْیَاسَ کُلٌّ مِنَ الصَّالِحِینَ ﴿۸۵﴾ وَإِسْمَاعِیلَ وَالْیَسَعَ وَیُونُسَ وَلُوطًا وَکُلًّا فَضَّلْنَا عَلَى الْعَالَمِینَ ﴿۸۶﴾ وَمِنْ آبَائِهِمْ وَذُرِّیَّاتِهِمْ وَإِخْوَانِهِمْ وَاجْتَبَیْنَاهُمْ وَهَدَیْنَاهُمْ إِلَى صِرَاطٍ مُسْتَقِیمٍ ﴿۸۷﴾ ذَٰلِکَ هُدَى اللَّهِ یَهْدِی بِهِ مَن یَشَاءُ مِنْ عِبَادِهِ ۚ وَلَوْ أَشْرَکُوا لَحَبِطَ عَنْهُم مَّا کَانُوا یَعْمَلُونَ ﴿۸۸﴾

کذلک یهدی فلان بن فلان

توجه شود :

به جای کلمات فلان بن فلان ، نام فرد مورد نظر و نام مادرش را بنویسد .

دعایی بسیار قوی جهت جلب محبت شدید شخص مورد نظر از راه دور

دعای زیر را 11 مرتبه بخواید به این نیت که شخص مورد نظرتان سریع به محبت شما احضار گردد

بسم الله الر حمن الرحیم
وَالضُّحَى وَاللَّیْلِ إِذَا سَجَى مَا وَدَّعَکَ رَبُّکَ وَمَا قَلَى وَلَلْآخِرَةُ خَیْرٌ لَّکَ مِنَ الْأُولَى وَ
لَسَوْفَ یُعْطِیکَ رَبُّکَ فَتَرْضَى أَلَمْ یَجِدْکَ یَتِیمًا فَآوَى وَوَجَدَکَ ضَالًّا َهَدَى وَوَجَدَکَ عَائِلًا
فَأَغْنَى فَأَمَّا الْیَتِیمَ فَلَا تَقْهَرْ العجل العجل العجل الساعة الساعة الساعة
الوحا الوحا الوحا فلان بن فلان علی حب فلانه بنت فلانه

دعای مهر و محبت زلیخا برای تسخیر قلوب و افزایش محبت خلایق کاربرد دارد و اگر با اعتقاد و ایمان قلبی خوانده و نوشته و انجام گردد تاثیرات فوریه و مجربه دارد.

دعای معروف به دعای زلیخا این است

(اللّهُمَ اِنَّهُ لَیسَ فَی السَّماواتِ دَوَراتٌ وَ لا فِی الأَرضَ غَمَراتٌ وَ لا فِی الشَجَرِ وَرَقاتٌ وَلا فِی الاَجسامِ حَرَکاتٌ وَلا فِی العُیُونِ لَحَظاتٌ وَلا فِی النُّفُوسِ خَطَراتٌ إِلاّ وَ هِیَ بِکَ عارِفاتٌ وَ لَکَ شاهِداتٌ وَ عَلَیکَ دالاّ تٌ وَ فی مُلکِکَ مُتَحَیِّراتٌ فَبِالقُدرَهِ الَّتی سَخّرَتَ بِها اَهلَ السَّماواتِ وَالاَرضِ سَخِّر لی قُلُوبَ المَخلُوقاتِ اِنَّکَ عَلی کُلِّ شَیءٍ قَدیرٌ وَ بِالاِجابَهِ جَدیرٌ وَ صَلَّی اللهُ عَلی مُحَمَّدٍ وَ آلِهِ اَجمَعینَ)

بیشتر بخوانید :

مجربترین دعاها برای نزدیک شدن به معشوق

بهترین دعاها برای افزایش شیر مادر از مفاتیح

بهترین دعاها برای پسر دار شدن با اثر تضمینی

گردآوری شده مجله ی دلگرم

مریم امینی



این مطلب چقدر مفید بود ؟
4.0 از 5 (53 رای)  

دیدگاه ها

اولین نفر برای ثبت دیدگاه باشید !


hits