شرح سوال:
بازدید: ۶۳ | تاریخ : یکشنبه, ۰۲ دی ۱۳۹۷
سلام، وقت بخیر
حدود دو ماه پیش با علائم ناگهانی سرگیجه و ضعف و حالت تهوع و فشار خون بالا به دکتر مراجعه کردم، بعد از آزمایشات کامل و مراجعه به چند متخصص مختلف هیچ نشانه ای یافت نشد، ولی تنها چیزی که حالم رو بهتر کرد مصرف قرص کلونازپام ده میلی گرم بود که روزی دو تا نصفه میخوردم که تقریبا تا 90 درصد علائم بیماریم رو از بین برد ولی حالا بعد از یک ماه مصرف این قرص وقتی مصرفش رو قطع میکنم، علائم بیماریم مثل روز اول برمیگرده! با توجه به عوارض مصرف طولانی مدت کلونازپام، من باید چه کار کنم؟! ممنون میشم اگه جوابم رو بدید..
پاسخ کارشناس :
0%
out of 100% based on 0 user ratings

سلام دوست عزیز

ضعف ناگهانی گاهی اوقات با استراحت از بین میرود اما گاهی نشان دهنده یک مشکل جدی است چرا که ضعف . سستی و بیحالی ناگهانی نشان دهنده یک مشکل و یا بیماری در بدن است .

وقتی که مغز شما از راه سیستم عصبی و نخاعی پیامی به ماهیچه ها بفرستد انها منقبض میشوند اگر مغز سیستم عصبی . ماهیچه ها یا اتصالهای بین انها اسیب ببیند ماهیچه ها به درستی کار نخواهند کرد که علت ضعف ناگهانی بدن است . بهترین راههای تشخیص 

انجام ام ار ای یا سی تی اسکن برای بررسی ساختار داخلی بدن 

ازمایشهای عصبی برای بررسی کارایی سیستم عصبی

انجام نوار عصب و عضله 

انجام ازمایش خون برای بررسی احتمالی وجود عفونت یا بیماریهای دیگر 

دیدگاه ها

چنانچه در رابطه با این سوال و جواب نظری دارید با ما و دیگران در میان بگذارید.



کد امنیتی کد جدید

آخرین مطالب دلگرم

StatCounter