انسیه تاریخ : چهارشنبه, ۱۵ آبان ۱۳۹۸
بازدید: ۲۲۹
سلام من چند روز پشت سرهم با همسرم رابطه داشتم و یک یا دو‌ روز پیش وقفه میوفتاد و باز رابطه برقرار میشد اما بعد از هر رابطه برای جلوگیری از بارداری ال دی میخوردم و متوجه لکه های قهوه ای کمرنگ‌شدم قرص و رابطه رو قطع کردم الان دیگه لکه شده شبیه خون پریودی بااینکه تا پریودیم خیلی مونده میشه راهنماییم کنید؟؟؟؟؟

سلام

احتمال بارداری وجود دارد. 

یک هفته تا ده روز بعد از تاریخ پریود احتمالی تست بزنید تا مشخص شود باردار هستید یا نه. 

روش جلوگیری اورژانسی فقط سالی چهار بار با فاصله دو ماه مجاز است و در هر دوره از سیکل قاعدگی فقط یک بار میتوانید از روش اورژانسی استفاده کنید. 

مصرف بیرویه دارو هورمونی داشتید که باعث اختلال هورمونی شده است. 

۳ دیدگاه

چنانچه در رابطه با این سوال و جواب نظری دارید با ما و دیگران در میان بگذارید.



کد امنیتی کد جدید
 
ir
احمدرضا اسماعیلی | ۲ ماه پیش
مصرف بی رویه و بی برنامه و مداوم قرص های ضد بارداری باعث بهم خوردن تعادل شدید هورمونی در بانوان می‌شود لطفا از روش‌های دیگر جلوگیری از بارداری استفاده نمایید
۰
۰
 
 
ir
ali | ۲ ماه پیش
علت راست نشدن آلت تناسلی چیست، راه درمان دارد.
باید چیکار کرد
۰
۰
پاسخ ها:
    حتماً باید به دکتر سلامت جنسی مراجعه نمایید ولی بصورت عامیانه قرص ویتامین ایی و ویاگرا و آفرودیت برای نعوظ آلت تناسلی مردان خیلی خیلی خوبه ولی هر قرصی عوارضی داره که باید به آن توجه نموده و زیاده روی نکرد
    ۰
    ۰