شرح سوال:
بازدید: ۲۹ | تاریخ : چهارشنبه, ۱۴ آذر ۱۳۹۷
سلام و با عرض خسته نباشید ،حدود یکسال باشگاه بدنسازی شروع و به همراه آن پودرهای تقویتی و پروتئین می خوردم حدود یک ماه پیش توده چربی زیر بغلم در آمده بود که با عمل جراحی درش آوردم ، الان حس بالا آوردن (استفراغ) بهم دست میده (ولی چیزی بالا نمیارم) اشتهامم خیلی کم شده ،آیا ربطی به خوردن پودرها تقویتی و پروتئینی دارد، الان حدود 6 ماه مصرف ندارم.
پاسخ کارشناس :
100%
out of 100% based on 1 user ratings

سلام دوست عزیز متاسفانه مصرف این نوع پودر و قرص در باشگاهها بسیار زیاد شده و مربیان بدون هیچ ازلاع از عوارض این نوع مواد ان را در رزیم غذایی جوانان و بعضا نوجوانان می گنجانند اما با مصرف این نوع داروها دچار بیماریهای تورم غدد لنفاوی . عفونت روده . ترش کردن معده و دل درد . ایجاد توده های غیر قابل کنترل در همه جای بدن و .... میشوند .

این داروها از مواد سالم و بی خطر بدست نمی اید به دلیل استفاده در مدت زمان طولانی در کلیه ها و کبد رسوب کرده و بعضا اثرات مخربی بر روی این دو ارگان اساسی دارد .

اگر علائم به همین منوال باقی بماند حتما باید یک مرحله سم زدایی انجام شود تا اثرات سوء مواد از بدن شما خارج گردد .

برای تشخیص بهتر حتما به متخصص تغذیه و داخلی مراجعه نمایید .

پاسخ دهید

چنانچه در رابطه با این سوال و جواب نظری دارید با ما و دیگران در میان بگذارید.



کد امنیتی کد جدید

آخرین مطالب دلگرم

StatCounter