حسام تاریخ : شنبه, ۱۶ شهریور ۱۳۹۸
بازدید: ۱۰۳
سلام دکتر خسته نباشید من یه پسر ۲۰ ساله هستم تقریبا دو سال که ریزش مو گرفتم تو طی این مدت تراکم موهای بالای سرم خیلی کم شده موهام از یه جایی به بعد دیگه رشد نمیکنن یه هفته پیش هم به دکتر مراجعه کردم بهم یه سری ویتامین و محلول و قرص داد در ضمن بیماری کم کاری تیروئید هم دارم میخواستم بدونم امکانش هست که از الان موهام تاس شه؟واسه درمان تیروئید هم اقدام کردم و داروی لوو تیروکسین مصرف میکنم که شنیدم خود این دارو ریزش مو میاره میخواستم بدونم ریزش مو حاصل از این دارو قابل برگشته یا مو دوباره رشد نمی کنه؟پدر و مادرم هم وضعیت موی خوبی دارن البته دو تا از عموهام و پدر بزرگ پدریم موهاشون تاس هستن
پاسخ کارشناس
0

سلام

کاربرگرامی خود بیماری کم کاری تیروئید میتواند باعث ریزش مو شود اما مصرف قرص لووتیروکسین نتنها باعث ریزش مو نمیشود بلکه با درمان کم کاری تیروئید جلو ریزش مو را میگیرید.

با توجه به سابقه خانوادگی که فرمودید ممکن است ریزش موی شما ارثی باشد که در حال حاضر درمان های خیلی خوبی برای ریزش موی ارثی وجود دارد و نیازی نیست نگران باشید. بهتر است با پزشک. متخصص پوست و مو مشورت کنید.

سلامت باشید. 

دیدگاه ها

چنانچه در رابطه با این سوال و جواب نظری دارید با ما و دیگران در میان بگذارید.



کد امنیتی کد جدید

StatCounter