پیمان تاریخ : شنبه, ۲۶ مرداد ۱۳۹۸
بازدید: ۱۱۱
سلام
سه سال قرص دگزامتازون و سیپروهپتادین مصرف کردم الان یک سالی هست مصرف نمیکنم خیلی لاغر شدم و دست و پاهام خواب میره و گزگز میشه شدید خیلی زود میریزم به هم و عصبانی میشم امکانش هست بگید علائم چیه و راه درمانی داره؟

سلام و نهایت احترام 

با توجه به اینکه علت مصرف سیپروهپتادین و دگزا رو نفرمودید ولی تا حدودی حدس می زنم.

اصولا سیپروهپتادین برای چاقی استفاده می شود و دگزامتازون هم برای عضله سازی در باشگاههای بدنسازی.

کاهش وزن شما به دلیل مصرف نکردن سیپروهپتادین می تواند باشد و بهم ریختگی سلامت روانتون هم به دلیل دگزامتازون هست.

چون دگزامتازون بر غدد آدرنال تاثیر می گذارد و باعث اختلال در عملکرد هورمون ها می شود.

پیشنهاد می کنم نزد فوق تخصص غدد برید تا با انجام آزمایش درمان دارویی برای متعادل ساختن هورمون های بدنتان را شروع نمایند.

سلامت و موفق باشید

دیدگاه ها

چنانچه در رابطه با این سوال و جواب نظری دارید با ما و دیگران در میان بگذارید.



کد امنیتی کد جدید

StatCounter