mmy تاریخ : پنج شنبه, ۲۴ مرداد ۱۳۹۸
بازدید: ۱۲۱
سلام من ۲۰سالمه یک روز بعد تموم شدن پریودم رابطه مشکوک داشتم پنج ساعت بعد تموم شدنش چهارتا قرص ال دی خوردم ۱۲ساعت بعد نیز چهارتای دیگه مصرف کردم اما بعد سه ساعت از مصرف دومم حالت تهوع گرفتم و بالا اوردم حالا معده م خیلی درد میکنه و تو نواحی شکم و لگنم درد دارم ایا احتمال بارداری هست بازم باید قرص مصرف کنم؟

سلام

شما می توانستید از روش قرص های اورژانسی استفاده کنید که عوارض کمتری از قرص الدی دارد.

باید بلافاصله بعد از اینکه استفراغ کردید قرص های ال دی را دوباره استفاده می کردید تا اثر داروها از بین نرود.

مشکلات گوارشی شما به علت عوارض این داروها می باشد و طبیعی است.

زمانی که بعد از مصرف قرص دوم بعد از سه ساعت حالت تهوع گرفتید باید مجدد مصرف قرص را انجام می  دادید در غیر اینصورت احتمال دارد که قرص ها تاثیر نگذارد و بارداری اتفاق بیفتد.

یک هفته تا ۱۰ روز بعد از تاریخ به احتمالی تست بارداری انجام دهید تا از شرایط خود مطلع شوید.

دیدگاه ها

چنانچه در رابطه با این سوال و جواب نظری دارید با ما و دیگران در میان بگذارید.



کد امنیتی کد جدید

StatCounter