دلگرم
امروز: یکشنبه, ۲۴ تیر ۱۴۰۳ برابر با ۰۷ محرّم ۱۴۴۶ قمری و ۱۴ ژوئیه ۲۰۲۴ میلادی
کاربر تاریخ : شنبه, ۱۲ خرداد ۱۴۰۳
بازدید: ۸۰
سلام .من ۱۳ سالمه و حدودا چهار ماهه که برای جوش صورت راکوتان مصرف میکنم .چندوقت بعد از استفاده از راکوتان که داشت تازه تاثیراتشو روی بدنم میزاشت،جوری شدم که شبا مجبور بودم چندبار برم دستشویی،یعنی بعد از دفع ادرار احساس داشتن دوباره ی ادرار داشتم ولی وقتی میرفتم دستشویی در حد چند قطره ادرار میکردم.یه مدت که اینطوری بود،شبا قبل از خواب میخوردم که خیلی بد بود و هی میرفتم دستشویی ولی بعدش شروع کردم زودتر قرص رو خوردن که یه مقدار قابل تحمل تر شد یعنی به اون شدتی که همش احساس به دفع ادرار داشتم کمتر شده بود .من هیچ علائمی ندارم ،فقط فقط شبا موقع خواب احساس ادرار کاذب دارم و هیچ علائمی مثل درد و یا چیز های دیگه ندارم .میخواستم بپرسم می‌تونه از عوارض راکوتان باشه ؟چیکار باید بکنم ؟

سلام

خیر ربطی به دارویی که استفاده میکنید ندارد.

عفونت ادراری دارید باید آزمایش ادرار انجام دهید و آنتی بیوتیک استفاده کنید. 


دیدگاه ها

چنانچه در رابطه با این سوال و جواب نظری دارید با ما و دیگران در میان بگذارید.


سوالات مرتبط