دلگرم
امروز: شنبه, ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۰۳ شوّال ۱۴۴۵ قمری و ۱۳ آوریل ۲۰۲۴ میلادی
کاربر تاریخ : پنج شنبه, ۲۱ دی ۱۴۰۲
بازدید: ۱۰۵
سلام خسته نباشید حدود سه هفته قبل منو خانومم رابطه داشتیم روش جلوگیری طبیعی بود شک داشتیم به همین خاطر از قرص اورژانسی استفاده کردیم بعد از خوردن قرص بعد از پنج روز خانوم به مدت چهار روز پریود بود الان حدود ده روز گذشته یه چند روزیه میگه که حالت تهوع دارم و زیر شکمم و شکمم درد می کنه خواستم بدونم عوارض قرص یا ن مشکلی دیگه ای هست ؟
ممنونم میشم جواب بدید ?

سلام

یک هفته تا ده روز بعد از استفاده از قرص اورژانسی معمولا پریود خواهید شد و اختلال هورمونی تا سه ماه امکان دارد داشته باشید. قرص اورژانسی را سالی چهار بار به فاصله دوماه میتوانید استفاده کنید در غیر این صورت احتمال بارداری وجود دارد باید روش جلوگیری مطمئن داشته باشید. 

باید کنترل سونوگرافی و آزمایش هورمونی برای تشخیص اولیه انجام دهید تا علت مشخص شود سپس جهت درمان اقدام کنید. 


دیدگاه ها

چنانچه در رابطه با این سوال و جواب نظری دارید با ما و دیگران در میان بگذارید.


سوالات مرتبط