دلگرم
امروز: سه شنبه, ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ برابر با ۰۸ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۱۹ مارس ۲۰۲۴ میلادی

مجموعه ای از گزارش تصویری

راهپیمایی روز جهانی قدس در تهران صبح جمعه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۱ همزمان با سراسر کشور و با حضور گسترده مردم برگزار شد.

«بیسرا تورکویچ» وزیر امور خارجه بوسنی و هرزگوین و «ساچا سرخیو لورمتی سولیز» دبیرکل اتحادیه آلبا (اتحادیه بولیواری ملل آمریکای ما)سه شنبه شب در دیدارهای جداگانه با آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور دیدار و گفت وگو کردند.

آب دریاچه ارومیه قرمز شد و تصاویری خیره کننده را رقم زد.

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای صبح جمعه دوز اول واکسن کوو ایران برکت را دریافت کردند. این واکسن که محصول تلاش محققان و دانشمندان جوان ایرانی است به تازگی مجوز مصرف را با اتکا به دانش بومی دریافت کرد و ایران به یکی از ۶ کشور تولیدکننده واکسن کرونا در جهان…

برخی از ساکنان گلشهر مشهد که عمدتا افراد سالخورده مهاجر هستند، به جهت گذراندن اوقات فراغت و ایام بازنشستگی روی به ورزش تیراندازی با کمان آورده‌اند. با شروع کرونا و محدودیت‌های لحاظ شده و کمتر شدن اسباب فراغت، به مرور جوانان هم به این جمع پیوسته‌اند.

نوغانداری یا همان پرورش کرم ابریشم ، فعالیتی جنبی در کنار دیگر فعالیت‌های کشاورزی و دامداری در مناطق مختلف استان مازندران است و کار بسیار پرزحمت و سختی است.

مسابقات یک روزه آزاد کشوری گلف زنان، گرامیداشت قیام ۱۵ خرداد روز پنجشنبه با حضور ۵۰ ورزشکار از ۱۳ استان با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی در زمین گلف مجموعه ورزشی انقلاب تهران برگزار شد.

عروسی بختیاری در پایان فصل درو (انتهای بهار) یا فصل زمستان که کار زیادی نداشته باشند، برگزار می‌شود. بزرگترها در روز دست‌بوسون (مراسم تعیین زمان عروسی) با رعایت تمام جوانب و مخصوصاً آمادگی خانوادهٔ عروس، روزی را برای مراسم عروسی تعیین می‌کنند.

مرکز ساماندهی سگ‌های بی سرپرست در سال ۱۳۹۳ توسط شهرداری اصفهان احداث و طرح زنده‌گیری و انتقال سگ‌ها به این مکان از سال ۹۵ آغاز شد.

چند روز پیش بود که بدن مثله شده بابک خرمدین، کارگردان سینما، در سطل‌های زباله شهرک اکباتان پیدا شد؛ در تحقیقات اولیه، پدر و مادر این کارگردان دستگیر شدند و به قتل اعتراف کردند.

در آیین مندایی وقتی نوزاد به دنیا می‌آید بعد از گذشته یکماه از تولد باید غسل تعمید داده شود امروز این کودکان که به دلیل شرایط کرونا تا پیش از این موفق به انجام این غسل نشده بودند، تعمید داده شدند.

گلچین تصاویر ثبت نام داوطلبان سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری که تا کنون حدود ، ۱۳۰ نفر از داوطلبان به وزارت کشور مراجعه و نام نویسی کردند.

۱۰ اردیبهشت در ایران روز ملی خلیج‌فارس نام‌گذاری شده که سالروز اخراج پرتغالی ها از تنگه هرمز و خلیج‌فارس است، این گزارش بخش کوچکی از زیبایی های خلیج فارس در جزیره کیش، مرواید این خلیج را نشان می دهد.

آسیاب آبی روستای دینه سر دودانگه ساری تنها آسیاب آبی مازندران است که همچنان به صورت سنتی و تنها به وسیله آب، فعال و چرخ‌هایش در حرکت است.

روستای لیوس با خانه‌های سنگی در بخش شهیون دزفول و در دامنه کوه لنگر قرار گرفته است ، لیوس همچنان بافت قدیمی و سنتی خود را حفظ کرده و نحوه معیشت، فرهنگ و سنن، گویش، آداب و رسوم و برپایی آیین‌های مذهبی نیز به شکل سنتی در این روستا برگزار می‌شود.

چشمه دیمه یکی از سرشاخه‌های اصلی رودخانه زاینده رود قبل از ایجاد تونل کوهرنگ است که در ۱۰ کیلومتری چلگرد در کنار روستایی با همین نام واقع شده است.

با توجه به شیوع ویروس کرونا و احتمال آغاز پیک چهارم پس از تعطیلات نوروزی ، عده ای از مردم در شهرهای مختلف همچون پایتخت روز طبیعت و سیزده بدر را در سایه شوم کرونا برگزار کردند !

تصاویر مسافرانی که در ایام خطر شدید کرونا ، بدون رعایت پروتکل های بهداشتی عدم استفاده از ماسک ، از شیرینی میزبانی مردم مازندران در این روزها می‌کاهند.

صیاد ۳۳ ساله جاسکی یک شیر ماهی به وزن ۴۰ کیلوگرم با قلاب صید کرد.

تصاویری از حضور خواهر ، همسر و فرزندان استاد شجریان در روز خاکسپاری ...

حضور حامد بهداد و سالار عقیلی در مراسم به خاکسپاری استاد شجریان

تصاویر مراسم خاکسپاری استاد شجریان در مشهد زادگاهش را در دلگرم مشاهده کنید...

تصاویر منتشر شده از مزار استاد شجریان در توس

تصاویر حضور مردم در توس و در جوار آرامگاه فردوسی محل خاکسپاری استاد آواز و خواننده پیشکسوت ایرانی محمدرضا شجریان را نشان می دهد.

مراسم تطهیر و اقامه نماز بر پیکر استاد محمدرضا شجریان، در بهشت زهرا تهران (س) انجام شد تا طبق برنامه ریزی انجام شده، پیکر این هنرمند از آنجا به فرودگاه مهرآباد و سپس جهت خاکسپاری در شهر توس، به مشهد منتقل شود.

موشک کروز ساحل به دریای قادر در مراحل اصلی رزمایش مشترک ذوالفقار ۹۹ ارتش با موفقیت علیه اهداف سطحی شلیک شد.

تصاویری از شام غریبان عزاداران حسینی در عاشورای 99 را در ادامه مشاهده می کنید ....

همزمان با عاشورای حسینی خادمین هیئت حسین جان بجنورد برای دومین سال پیاپی به نیت ۷۲ شهید دشت کربلا، ۷۲ دیگ غذا با اولویت توزیع در مناطق کمتر برخوردار شهری طبخ کردند.

در ایام سوگواری تاسوعا و عاشورا ، مسافران بیم ازکرونا و مرگ را کنار گذشته ، دل را به جاده و دریا زدند و راهی استان های شمالی کشور شدند ! طبق آمار وزارت بهداشت در حال حاضر ۷۲۸ بیمار مشکوک به کرونا در بیمارستان های مازندران و بابل بستری هستند.

مراسم عزاداری شب تاسوعا و عاشورا در حسینیه امام خمینی(ره) با حضور رهبر معظم انقلاب اسلامی برگزار شدند.

به مناسبت روز جهانی مبارزه با مواد مخدر پیش از ظهر امروز سوم تیرماه همزمان در استان های کرمان، سیستان و بلوچستان و آذربایجان غربی ۹۰ تن انواع مواد مخدر امحا شد.

موزه مردم‌شناسی خلیج‌فارس یکی از بزرگترین موزه‌های مردم‌شناسی در جنوب ایران است که در شهر بندرعباس مرکز استان هرمزگان قرار دارد. موزه خلیج فارس بندرعباس، در محوطه تاریخی برکه‌های باران ساخته شده و اسفندماه ۱۳۸۶ افتتاح شد.

وامنان، روستای کوهستانی در دل کوه‌های سرد و خشک شرق گلستان قرار دارد. امسال مردم وامنان ۱۲ هکتار گل محمدی کاشته‌اند.

جمعی از ایرانیان، از جمله دانشجویان ایرانی مقیم ووهان چین که هفته گذشته با پروازی اختصاصی به کشور آمده بودند تاکنون در هتلی درحومه تهران اسکان یافته و تحت قرنطینه هستند.

بارش برف و کولاک بسیار سنگین در شامگاه ۲۱ بهمن ماه، باعث مسدود شدن بزرگراه قزوین-رشت در منطقه امامزاده هاشم گیلان و گرفتارشدن مسافران در این جاده شد. مسافران و خودروهای گرفتارشده نزدیک به ۳۰ ساعت را در بلاتکلیفی تا صبح ۲۳ بهمن ماه در برف و کولاک…

بارش برف شدید طی چند روز گذشته (دوشنبه و سه شنبه 21 و 22 بهمن 98) در استان گیلان سبب بروز مشکلات فراوان اعم از انسداد راه ها و قطعی آب و برق بیش از ۲۲۰ هزار مشترک شهری و روستایی و فوت هفت نفر در این استان شد.

مراسم راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن و بزرگداشت سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی همزمان با سراسر کشور در تهران و با حضور پرشکوه مردم برگزار شد. در این گزارش تصاویر مردمی از راهپیمایی ۲۲ بهمن ۹۸ در تهران را مشاهده خواهید کرد.

بارش شدید برف و یخبندان در شب ۲۲ بهمن نود و هشت شهر تبریز و رشت را غافلگیر کرد، بطوری که این شهرها کمتر شاهد این شدت از بارش برف و سرما طی سالیان اخیر بوده است. برخی از راه‌ها و جاده‌ها این شهرها بدلیل یخبندان و کولاک تردد در آنها به کندی انجام…

روز گذشته ماهواره ظفر به فضا پرتاب شد . عکس های پرتاب این ماهواره را با توضیحاتی در ادامه مشاهده خواهید کرد...

بخش ایزوله تنفسی با فشار منفی بیمارستان شهدای یافت‌آباد به محل قرنطینه بیماران مشکوک به ویروس جدید - که از خانواده ویروس‌های کرونا محسوب می‌شود - تبدیل شده است. در این مرکز، تنها پنج تخت جهت پذیرش بیماران مشکوک به این ویروس جدید وجود دارد. تاکنون…
صفحه 1 از 33